Boomer Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Xbox.com kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Xbox.com kanske? men där har jag aldrig sett att det stått nåt om någon pris sänkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 men där har jag aldrig sett att det stått nåt om någon pris sänkning Men mycket om updates och annat. Skulle också kunna tro att info om prissänkning finns i forumen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Bosse har fått in en importerad Elite nu för 4500 kronor... . Edit: Bosse som i "Bosses spelhörna". Redigerad 25 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Bosse har fått in en importerad Elite nu för 4500 kronor... . Edit: Bosse som i "Bosses spelhörna". Dåligt, då blir det ungefär en tusenlapp extra för en 120 gb HD, Får se hur det blir när ALLA affärer säljer Elit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Köpte ett 360 idag av en kompis! Två trådlösa dosor, Guitar Hero 2, Call Of Duty 3, Fifa 07 och nåt mer. Dessutom fick jag ett gammalt Xbox, chippat, 200 gb hårddisk och 2 trådlösa dosor. Alltihopa för 3500. Värt det. Halo 3 och GTA IV för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Har bokat en Elite nu. 99kr bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Har bokat en Elite nu. 99kr bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 http://www.ebgames.se/elite.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 http://www.ebgames.se/elite.asp Visste jag ju redan Tänkte mer på om det var något auktions liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hur stor skillnad är det på Elite förutom 120 gb hårddisk? Hårddisken går att lösa ändå, men är det nåt mer som övermärker Elite som bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hur stor skillnad är det på Elite förutom 120 gb hårddisk? Hårddisken går att lösa ändå, men är det nåt mer som övermärker Elite som bäst? Den är Svart Annars å har den BARA HDMI utgång. Och den har dom nya processorerna (Som även skeppas med dom nya Premium), men annars är Premium och Elit lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Tyckte det var en bra affär, har flera spel jag tycker är grymt tråkiga och är trött på den extremt högljuda premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Tyckte det var en bra affär, har flera spel jag tycker är grymt tråkiga och är trött på den extremt högljuda premium. Har du prövat Xbox Live? Hörer spel känslan MYCKET... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Har du prövat Xbox Live? Hörer spel känslan MYCKET... Jag hoppas du skämtar. Jag har ju för fan spelat Halo 2 med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Den är Svart Annars å har den BARA HDMI utgång. Och den har dom nya processorerna (Som även skeppas med dom nya Premium), men annars är Premium och Elit lika Isf lägger jag hellre 1500 på en 120 gb hårddisk som finns att köpa här och där än att jag byter bort alla spel och kontroller mot en konsol med en kontroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Har du prövat Xbox Live? Hörer spel känslan MYCKET... Jag hoppas du skämtar. Jag har ju för fan spelat Halo 2 med dig. Redigerad 30 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Enligt en kille som har skruvat upp en elite så är det samma processor som på den vanliga 360n och premium? http://youtube.com/watch?v=YOeCbt1SQZo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Enligt en kille som har skruvat upp en elite så är det samma processor som på den vanliga 360n och premium? http://youtube.com/watch?v=YOeCbt1SQZo Microsoft har inte sagt något annat heller. Det är bara vissa personer som fått in i huvudet att dom nya delarna är i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Microsoft har inte sagt något annat heller. Det är bara vissa personer som fått in i huvudet att dom nya delarna är i dom. Menart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts