DimpZ Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag är sugen på att köpa Forza2 och ett års Xbox Live, någon som testat spelet online? "Stylingläget" ser rätt trevligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag är sugen på att köpa Forza2 och ett års Xbox Live, någon som testat spelet online? "Stylingläget" ser rätt trevligt ut! Helt ärligt så är Forza2 det tråkigaste jag varit med om. Och "Stylingläget" är som en sämre version av NFS stylingen. Usch å fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Helt ärligt så är Forza2 det tråkigaste jag varit med om. Och "Stylingläget" är som en sämre version av NFS stylingen. Usch å fy. Vad är så dåligt med spelet? Inte din stil och smak, eller är det ren skit i allmänhet? Jag som trodde att det var ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vad är så dåligt med spelet? Inte din stil och smak, eller är det ren skit i allmänhet? Jag som trodde att det var ett bra spel Visst, det är kul ett tag, men till slut så tröttnar man helt enkelt på att man aldrig för komma upp i dom roliga hastigheterna eftersom man måste bromsa i varje kurva. Men det är bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Vet nån vart man kan få tag på denna gamerpicen? Är i stort behov av en ny. game.bmp Redigerad 8 augusti, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vet nån vart man kan få tag på denna gamerpicen? Är i stort behov av en ny. Är inte den från Bungie? Kolla Halo 3/Halo 2 bilderna. Vissa av Halo 3 är gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Tänker köpa en 360 till Halo 3 releasen. Om jag fixar en sak kan jag lätt ha råd med Premium, men annars inte. Jag har därför en fråga. Är det över huvud taget nödvändigt att köpa core eller ska jag vänta till t.ex efter jul, om det nu inte fixar sig? Frågan är ju också hur mycket jag vågar vänta, man vill ju spela Halo så fort det går. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Är inte den från Bungie? Kolla Halo 3/Halo 2 bilderna. Vissa av Halo 3 är gratis.. Hittar bara master chief picture packet... inga andra ideer? Tänker köpa en 360 till Halo 3 releasen. Om jag fixar en sak kan jag lätt ha råd med Premium, men annars inte. Jag har därför en fråga. Är det över huvud taget nödvändigt att köpa core eller ska jag vänta till t.ex efter jul, om det nu inte fixar sig? Frågan är ju också hur mycket jag vågar vänta, man vill ju spela Halo så fort det går. Puss. Köp Premium du känar på det såååå mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Något som läst EGM september-numret? Finns... en jävligt stor Halo 3 preview på över 20 sidor. Gillade inte bilderna så mycket dock... bara artwork som var snyggt... för att vara Halo. Ger er ett exempel: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/g033wvs0e9tv.jpg Redigerad 8 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Något som läst EGM september-numret? Finns... en jävligt stor Halo 3 preview på över 20 sidor. Gillade inte bilderna så mycket dock... bara artwork som var snyggt... för att vara Halo. Ger er ett exempel: Åååh fan vad jag längtar efter Halo nu! Beställde Shadowrun nyss också! Några som har spelet och vill spela kommande vecka? Redigerad 8 augusti, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Snälla nån.. Boomer som inte gillar Forza Motorsport 2 har inte förstått att det är en simulator, och det där du pratar om med att bromsa i varenda kurva är faktiskt något realistiskt. Och Dimpz, nej spelet är inte så skit som han säger. Spelet är lätt värt ett köp, multiplayer läget funkar bra och Styling & Tuning är bra likaså. KÖP DET! Redigerad 8 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Snälla nån.. Boomer som inte gillar Forza Motorsport 2 har inte förstått att det är en simulator, och det där du pratar om med att bromsa i varenda kurva är faktiskt något realistiskt. Och Dimpz, nej spelet är inte så skit som han säger. Spelet är lätt värt ett köp, multiplayer läget funkar bra och Styling & Tuning är bra likaså. KÖP DET! Boomer har visst förstått att det är en simulator. Och Boomer tycker att ska man spela ett bilspel ska man kunna göra overkliga grejer inte behöva köra normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Boomer har visst förstått att det är en simulator. Och Boomer tycker att ska man spela ett bilspel ska man kunna göra overkliga grejer inte behöva köra normalt. Man köper inte en simulator för att köra overkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Man köper inte en simulator för att köra overkligt. Han skrev inte heller att han förväntade sig att Forza skulle vara overkligt. Han skrev att han föredrar att spela overkliga spel då han antagligen tycker att det blir för enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vet nån vart man kan få tag på denna gamerpicen? Är i stort behov av en ny. Jag skulle gissa på det gratis bildpaketet från Bungie-day den 7/7 -07. Alla som tänker köpa Xbox 360 kanske ska vänta tills affärerna börjar sälja denna. HDMI, strömsnålare och svalarer processor, tystare DVD-läsare. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag skulle gissa på det gratis bildpaketet från Bungie-day den 7/7 -07. Alla som tänker köpa Xbox 360 kanske ska vänta tills affärerna börjar sälja denna. HDMI, strömsnålare och svalarer processor, tystare DVD-läsare. Mums. När kommer den ut och kommer den kosta mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 När kommer den ut och kommer den kosta mer? Woooooooord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Jag skulle gissa på det gratis bildpaketet från Bungie-day den 7/7 -07. Alla som tänker köpa Xbox 360 kanske ska vänta tills affärerna börjar sälja denna. HDMI, strömsnålare och svalarer processor, tystare DVD-läsare. Mums. Nästan som Xbox 360 Elit fast med AV-Out.. Men om man lämnar in sitt Xbox 360 (sönder) efter dom släppt Xbox 360 Elit och denna så kommer man säker få dom nya delarna om inte en ny. För dom uppgraderar ju alla som kommer in.... Man sitter och väntar Redigerad 9 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Måste bara fråga.. jag får mitt Shadowrun imorgon, någon som har detta spel och vill lira lite imorn' kväll? Redigerad 9 augusti, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Några här som har erfarenheter av ett Xbox 360 med Xtreme firmware?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts