Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

:rolleyes::):ermm:

Vad är så dåligt med spelet?

Inte din stil och smak, eller är det ren skit i allmänhet?

Jag som trodde att det var ett bra spel :shifty:

Visst, det är kul ett tag, men till slut så tröttnar man helt enkelt på att man aldrig för komma upp i dom roliga hastigheterna eftersom man måste bromsa i varje kurva. Men det är bara vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker köpa en 360 till Halo 3 releasen. Om jag fixar en sak kan jag lätt ha råd med Premium, men annars inte. Jag har därför en fråga. Är det över huvud taget nödvändigt att köpa core eller ska jag vänta till t.ex efter jul, om det nu inte fixar sig? Frågan är ju också hur mycket jag vågar vänta, man vill ju spela Halo så fort det går. Puss. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte den från Bungie?

Kolla Halo 3/Halo 2 bilderna. Vissa av Halo 3 är gratis..

Hittar bara master chief picture packet... :rolleyes: inga andra ideer? :ermm:

Tänker köpa en 360 till Halo 3 releasen. Om jag fixar en sak kan jag lätt ha råd med Premium, men annars inte. Jag har därför en fråga. Är det över huvud taget nödvändigt att köpa core eller ska jag vänta till t.ex efter jul, om det nu inte fixar sig? Frågan är ju också hur mycket jag vågar vänta, man vill ju spela Halo så fort det går. Puss. :)

Köp Premium du känar på det såååå mycket! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som läst EGM september-numret? Finns... en jävligt stor Halo 3 preview på över 20 sidor. Gillade inte bilderna så mycket dock... bara artwork som var snyggt... för att vara Halo. :)

Ger er ett exempel:

Åååh fan vad jag längtar efter Halo nu! :wub:

Beställde Shadowrun nyss också! :) Några som har spelet och vill spela kommande vecka? :)

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla nån..

Boomer som inte gillar Forza Motorsport 2 har inte förstått att det är en simulator, och det där du pratar om med att bromsa i varenda kurva är faktiskt något realistiskt.

Och Dimpz, nej spelet är inte så skit som han säger.

Spelet är lätt värt ett köp, multiplayer läget funkar bra och Styling & Tuning är bra likaså.

KÖP DET!

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla nån..

Boomer som inte gillar Forza Motorsport 2 har inte förstått att det är en simulator, och det där du pratar om med att bromsa i varenda kurva är faktiskt något realistiskt.

Och Dimpz, nej spelet är inte så skit som han säger.

Spelet är lätt värt ett köp, multiplayer läget funkar bra och Styling & Tuning är bra likaså.

KÖP DET!

Boomer har visst förstått att det är en simulator. Och Boomer tycker att ska man spela ett bilspel ska man kunna göra overkliga grejer inte behöva köra normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån vart man kan få tag på denna gamerpicen? Är i stort behov av en ny. :)

Jag skulle gissa på det gratis bildpaketet från Bungie-day den 7/7 -07.

Alla som tänker köpa Xbox 360 kanske ska vänta tills affärerna börjar sälja denna.

HDMI, strömsnålare och svalarer processor, tystare DVD-läsare. Mums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gissa på det gratis bildpaketet från Bungie-day den 7/7 -07.

Alla som tänker köpa Xbox 360 kanske ska vänta tills affärerna börjar sälja denna.

HDMI, strömsnålare och svalarer processor, tystare DVD-läsare. Mums.

Nästan som Xbox 360 Elit fast med AV-Out..

Men om man lämnar in sitt Xbox 360 (sönder) efter dom släppt Xbox 360 Elit och denna så kommer man säker få dom nya delarna om inte en ny. För dom uppgraderar ju alla som kommer in....

>_<

Man sitter och väntar

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor