Alle090 Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) 1. Alla 4. 2. Alla spel. 3.Dashboard? 4.Kanske 5 veckor! 3. Dashboard är den menyn du ser först av allt när du startar ditt Xbox 360 utan spel i.... ______________________________________________________________- EDIT: NY SIDA BTW.. Kolla här.. hittade en länk för just 4 lampor... klick Redigerad 2 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 kan man använda msn nu om man är under 18 på Xbox 360 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) kan man använda msn nu om man är under 18 på Xbox 360 ?? Jag kunde inte det. Jag skaffade mitt Sexbox 360 år 2005, innan jag fyllde 18, då var jag tvungen att ha ett förälderlås typ. Så jag använde en mail-användare, som var över 18 år. Sedan fyllde jag 18 år. Skulle ta bort denna förälderlås grej, men inte. Allt man får som svar av den värdelösa supporten är "Skapa en ny gamertag." -Slänga bort alla poäng, alla saves, alla prestationer som man fått av alla dessa speltimmar, bara för att man inte kan ta bort förälderlåset? Skit ner er. (Ursäkta språket ) Din fråga; Nej. Jag kunde inte det, jag prövade för ungefär 3 månader sen dock, dem kan ha fixat det nu. Vilket jag tvivlar på. Redigerad 3 augusti, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Tror inte den fixen skulle kommer förrens höstens/vinterns update... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag har frågor om Xbox 360 Elite. Kommer det vara samma innehåll? Prestanda mässigt. Kommer den funka bättre till en HDTV? Eller kommer det vara som Xbox 360. Ska man vänta på den eller ska man köpa en vanlig 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Kommer det vara samma innehåll? Prestanda mässigt. Japp. Ingen skillnad prestanda-mässigt. 100% säker. Kommer den funka bättre till en HDTV? Eller kommer det vara som Xbox 360. Xbox 360 HDMIcable New to Xbox 360, HDMI lets you get HD video (up to 1080p) and multichannel surround sound, all from one cable. Vet inte mycket själv, men det är väl så de själva beskriver det. Redigerad 3 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) ... och en 100-nånting GB hårddisk? Redigerad 3 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag har frågor om Xbox 360 Elite. Kommer det vara samma innehåll? Prestanda mässigt. Kommer den funka bättre till en HDTV? Eller kommer det vara som Xbox 360. Ska man vänta på den eller ska man köpa en vanlig 360? Japp. Ingen skillnad prestanda-mässigt. 100% säker. Xbox 360 HDMIcable New to Xbox 360, HDMI lets you get HD video (up to 1080p) and multichannel surround sound, all from one cable. Vet inte mycket själv, men det är väl så de själva beskriver det. Vad jag vet så ska Xbox 360 Elit ha en ny processor (mindre värme) som har 0.002 mer mhz än vanliga Xbox 360. Men XB360 Elit funkar bara med HDMI tror jag det va... Och sen 120 gb istället för 20 gb istället för vanliga. OBS När XB360 Elit lanseras så kommer även tillköpsbara 120 Hårddiskar till vanliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) ... och en 100-nånting GB hårddisk? Och sen 120 gb istället för 20 gb istället för vanliga. OBS När XB360 Elit lanseras så kommer även tillköpsbara 120 Hårddiskar till vanliga... Stämmer det med hårddisken, men det har absolut ingen påverkan på prestandan, vilket var det han frågade efter. Redigerad 3 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Stämmer det med hårddisken, men det har absolut ingen påverkan på prestandan, vilket var det han frågade efter. Nae, men processorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 New to Xbox 360, HDMI lets you get HD video (up to 1080p) and multichannel surround sound, all from one cable. Måste man ha fler kablar för att få allt det där att funka på en Xbox 360? Ska man vänta på en Elite eller köpa 360 orginal? Elite kostar ju ganska mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 New to Xbox 360, HDMI lets you get HD video (up to 1080p) and multichannel surround sound, all from one cable. Måste man ha fler kablar för att få allt det där att funka på en Xbox 360? Ska man vänta på en Elite eller köpa 360 orginal? Elite kostar ju ganska mycket mer. På vanliga är det också en kabel kan man säga. Men kablen ha fler ut gångar.. ____________________/-------------- 3 HD-kablar (RBG) Xbox 360 ---------------|------------ 2 Ljud kablar ____________________\-------------- 1 st vanlig tv kabel Ljud kablarna och Vanliga tv kabeln kopplas till en Scart för VANLIG tv. Dom 3 HD kablarna och dom 2 ljudkablarna åker in i TVn/ljudsystemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vad för kablar måste jag köpa för att den ska funka bra på en HDTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vad för kablar måste jag köpa för att den ska funka bra på en HDTV? Igentligen inga om din HD-TV har RBG ingång (RÖD, BLÅ, GRÖN kolla själv). Det ända du behlver kanske en extra kabel till är Souround systemet. För dom man får med vanliga paketet är bara stereo. OBS (Vanliga= Premium) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vad för kablar måste jag köpa för att den ska funka bra på en HDTV? Du får med en komponent kabel till ditt 360 om du köper en premium. Hur lätt som helst att koppla in så länge du inte är färgblind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NixPix Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 kan man spela xbox spel pa xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 kan man spela xbox spel pa xbox 360 http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Såå vad säger ni? Min kompis vill sälja sitt Call of Juarez för 200 hundra kronor, tycker ni att jag ska slå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Såå vad säger ni? Min kompis vill sälja sitt Call of Juarez för 200 hundra kronor, tycker ni att jag ska slå till? Bump, behöver veta tills imorrn! Redigerad 7 augusti, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Bump, behöver veta tills imorrn! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts