50 cent Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Bump, adda mig?! Fan försöker få 5 stjärnor på alla låtar på Medium på GH2, Psychobilly freakout e ju fan omöjlig. Redigerad 23 juli, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Bump, adda mig?! Fan försöker få 5 stjärnor på alla låtar på Medium på GH2, Psychobilly freakout e ju fan omöjlig. Jag skall adda dig så fort jag är online på Live ^^ Jag har klarat medium, alla är 5 stjärnor, vissa är guld. Vänta tills du kör Free Bird av Lynyrd Skynyrd , låten är runt 6 minuter (om inte längre), och solot är mer än hälften typ. Den lär vara kul på hard ... O_O Jag är på Hard nu, vissa låtar går fan inte att klara 5 stjärnor på. Redigerad 23 juli, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag skall adda dig så fort jag är online på Live ^^ Jag har klarat medium, alla är 5 stjärnor, vissa är guld. Vänta tills du kör Free Bird av Lynyrd Skynyrd , låten är runt 6 minuter (om inte längre), och solot är mer än hälften typ. Den lär vara kul på hard ... O_O Jag är på Hard nu, vissa låtar går fan inte att klara 5 stjärnor på. Vet, har redan kalrat free bird på medium med 5 stjärnor Klarade förresten psychobilly freakout, den var inte sååå jätte svår men visst en utmaning var det. Har börjat på hard bara kört typ 4 låtar eller något sånt. Håller med går bara inte o få 5 stjärnor på, tänk dig på expert då! Men om man kör mycket o tränar hårt så tror jag inte det är något problem! Jaa gör så, adda mig direkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Vet, har redan kalrat free bird på medium med 5 stjärnor Klarade förresten psychobilly freakout, den var inte sååå jätte svår men visst en utmaning var det. Har börjat på hard bara kört typ 4 låtar eller något sånt. Håller med går bara inte o få 5 stjärnor på, tänk dig på expert då! Men om man kör mycket o tränar hårt så tror jag inte det är något problem! Jaa gör så, adda mig direkt!! Haha precis, träning ger färdighet som man säger ... >_> Får se om jag loggar något i kväll. Jag har en fråga om Rockband, är det någon som vet om man får med trummor och hela rubbet, för paketet som kostar 1800:- Jag har inte hittat vad som medföljer någonstans. =/ Redigerad 23 juli, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Haha precis, träning ger färdighet som man säger ... >_> Får se om jag loggar något i kväll. Jag har en fråga om Rockband, är det någon som vet om man får med trummor och hela rubbet, för paketet som kostar 1800:- Jag har inte hittat vad som medföljer någonstans. =/ För att spela online på 360 måste man betala exstra då? i månaden typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 För att spela online på 360 måste man betala exstra då? i månaden typ? Japp, Xbox Live kostar 699:- åt eller 70:- månad. Men du kan spela vissa spel med silver konto (gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Japp, Xbox Live kostar 699:- åt eller 70:- månad. Men du kan spela vissa spel med silver konto (gratis) är det många spel som är gratis mer än hälften ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Men du kan spela vissa spel med silver konto (gratis) Huh!? Är du säker? För jag har inte sett något spel man kan lira över Live på ett Silver-konto. Eminem33: När du skapar en Gamertag, så får du en gratis månad Guld. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Huh!? Är du säker? För jag har inte sett något spel man kan lira över Live på ett Silver-konto. Eminem33: När du skapar en Gamertag, så får du en gratis månad Guld. =D ok ska nog köpa guld efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Huh!? Är du säker? För jag har inte sett något spel man kan lira över Live på ett Silver-konto. Eminem33: När du skapar en Gamertag, så får du en gratis månad Guld. =D Du kan lira Final Fantasy med ett silver-konto. Men för att spela det så får du betala utvecklaren en summa i månaden ändå, så det är fortfarande en kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Japp, Xbox Live kostar 699:- åt eller 70:- månad. Men du kan spela vissa spel med silver konto (gratis) Jag har aldrig hört talas om något spel som skulle vara gratis att spela online. Webhallen säljer 12 månaders Live för 449 kr, och 400 kr om ni är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Du kan lira Final Fantasy med ett silver-konto. Men för att spela det så får du betala utvecklaren en summa i månaden ändå, så det är fortfarande en kostnad. Ah, precis. Men jag syftade mest på spel som liras över Live, utan någon månadsavgift då. t.ex att lira Gears of War online på ett silver gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag har aldrig hört talas om något spel som skulle vara gratis att spela online. Webhallen säljer 12 månaders Live för 449 kr, och 400 kr om ni är medlem. Var det Xbox 360 Live eller Xbox One Live? För nu för tiden så säljs inte Xbox Live, utan bara poäng för att skaffa Xbox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Var det Xbox 360 Live eller Xbox One Live? För nu för tiden så säljs inte Xbox Live, utan bara poäng för att skaffa Xbox Live. Till 360:t. Linky Link! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Ah, precis. Men jag syftade mest på spel som liras över Live, utan någon månadsavgift då. t.ex att lira Gears of War online på ett silver gamertag. Vad jag vet så finns det inga spel man kan spela gratis utan man måste ha Gold. Jag trodde det skulle försvinna eftersom man spelar allt online gratis på PS3, men nix. Jag är jävligt förbannad nu. Det går inte att spela mitt Worms som jag köpte på XBox Live. Ända sedan jag laddade ner de nya ljud- och bakgrundspaketen så fryser maskinen när jag ska spela. Redigerad 24 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 När man ska ansluta sitt Xbox 360 till internet får man en sladd somman stoppar in i väggen (vanligt el uttag) eller en som man kan stoppa in i sin routler ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Till 360:t. Linky Link! Point Made När man ska ansluta sitt Xbox 360 till internet får man en sladd somman stoppar in i väggen (vanligt el uttag) eller en som man kan stoppa in i sin routler ?? Hahaham Routern! För internet tillgång så ska ´du ansluta me1d intenet sladd, men det är bra med en EL sladd också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Bästa spelet? Colin mcrae Dirt Eller advance war fighter 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag är jävligt förbannad nu. Det går inte att spela mitt Worms som jag köpte på XBox Live. Ända sedan jag laddade ner de nya ljud- och bakgrundspaketen så fryser maskinen när jag ska spela. Nu har jag själv aldrig haft problemet, men borde det inte gå att ta bort spelet med alla patchar och paket och sen ladda ner det igen? Alla köp är ju bundna till din gamertag och går att ladda ner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Nu har jag själv aldrig haft problemet, men borde det inte gå att ta bort spelet med alla patchar och paket och sen ladda ner det igen? Alla köp är ju bundna till din gamertag och går att ladda ner igen. Jo, jag ska testa det. Men det är inte mindre irriterande för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts