Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Ja. Som ni kanske vet så finns det en film från Gears of War på youtube nu där det visas nya banor, både SP och MP. Det går rykten om att det är PC versionen men jag tror faktiskt att det är GoW2/Expansion till 360.

http://www.youtube.com/watch?v=eXPZjHx0OAs...2F%3Fid%3D20482

Kolla noga, då kan ni se att det till och från står att man ska trycka på "A" knappen för att göra si och så. Vilket stärker det att det är nytt material till 360. Denna videon lades först upp på GameVideos men försvann snabbt efter att MS fått reda på det. Så troligtvis dyker mer info om detta upp på E3.

Man kan ju plugga in en 360-kontroll i datorn, så det skulle kunna förklara A-knappen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju plugga in en 360-kontroll i datorn, så det skulle kunna förklara A-knappen. ^^

Tror den funkar som en joystick/gamepad i datorn.

Om din ekonomi inte är allt för bra men du ändå vill ha en konsoll så borde du ju skaffa en 360. Du har ju 4 spel som du vill ha och sen alla andra spelen du vill ha kommer ju även till den.

W00t, källa?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, den tilläggen finns ju till PC...

Så kan man ju använda nästan alla T-lösa saker till X360 till en Windows baserad PC.

Men det jag menar är UTAN att köpa tillägget.

Alltså, det funkar inte med "Play´n Recharge kit" sladden och en T-lös kontroll. :lol:

Du menar denna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Har de ändrat det? För innan så var det ändast Media Center.

Mjo, hade ett program innan som var skit bra vilket jag håller på att leta upp som streama saker till xbox utan att behöva Media Center eller nått annat program som Microsoft hade innan som klydda sönder när en polare skulle testa. Dock funka bara .wmv filer när det gällde film, fick igång en WoW film, men nu har jag ingen fall andra filmer funkar, vilket jag ska testa om jag hittar programet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med Media Connect (som ingår i WMP11+) kan man streama filmer av vissa format (inte .avi tyvärr) via nätverket till Xboxen.

Tversity funkar mycket bättre. Hitta det nu. http://www.tversity.com/home

Hitta oxå en .bat fil med hjälp av VLC som gör om .avi filer till wmw, dock blev gick filen från 400mb till 1.2 gig men det gjorde inget, tog runt 20 min så det var ingen fara.

Guide finns här hur man gör: http://www.joystiq.com/2006/11/07/how-to-t...os-on-xbox-360/

Mycket simpel.

Bild på filmen. Tog en WoW film för det gick snabbast. -_- Dock var det lite störningar och fel i filmen, massa pixlar försvann osv men sen gick det bättre.

jzh3lt21o1a8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan :) Måste avboka Halo 3 : Legendary Edition om jag ska ha råd med GTA IV, men det är det fan värt så att jag kan spela GTA IV också.. Btw så köpte jag Halo 2 igår har bara haft det brännt på vanliga xbox, så nu var det allt dags, någon som vill köra live med mig någon dag? Eller nått annat spel? Adda mig nuu! Även om ni inte vill spela, adda mig vill ha fler kompisar. :)

xo_crunk_ox_898989_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det är verkligen en dyr höst om man är 360-ägare. Jag vill egentligen ha lyx-versionen av GTA IV, men tusen spänn känns lite väl mycket när man även ska skaffa Halo 3 och Mass Effect, så det får bli den billiga varianten. Och det är bara 360-utgifterna. :)

Jaa, blir nog så för mig också tyvärr om jag vill ha en "lyx" version av nått spel får jag nöja mig med bara det spelet... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor