Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Klarade hitman igår as skönt spel ju, har inte vart så förtjsust i hitman serien tidigare. När vi ändå är inne på hitman.. vet nån om det kommer ett till spel? Kommer nytt till PS3 samt 360. Källa Edit: Ahh inlägg nummer 500 går till nykomlingen. Redigerad 25 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Kommer nytt till PS3 samt 360. Källa Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det jag mest vill ha till 360 just nu skulle vara NFS: Pro Street. Älskar NFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Ska jag slå till eller vänta? http://www.blocket.se/vi/12425766.htm?ca=15_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ska jag slå till eller vänta? http://www.blocket.se/vi/12425766.htm?ca=15_s Slå till!!! Köpte mitt i december någon gång runt 4000 utan något spel, så självklart tycker jag du ska slå till!!? Redigerad 27 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ska jag slå till eller vänta? http://www.blocket.se/vi/12425766.htm?ca=15_s Köp den fort! Annars gör jag det. Fråga dock om den är låst först, kan vara det eftersom det är så billigt. Redigerad 27 juni, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Köp den fort! Annars gör jag det. Fråga dock om den är låst först, kan vara det eftersom det är så billigt. Mailade honom i morse men han har inte svarat ännu. Jag har börjat tveka igen på om jag verkligen vill ha 360 eller om ja ska chill till PS3an blir billigare. :/ Jag skiter fullständigt i allt förutom spelen (okej, priset också). Nyligen gjorde jag en tabell på vad det är jag vill ha och/eller längtar efter. Jag kom fram till att det endast är två PS3 exklusiva titlar, Tekken 6 & God of War 3, och 4 Xbox exklusiva, Gears of War, Saint's Row, Lost Planet & Fable 2. Resten var multikonsol spelen Assassin's Creed, GTA IV, Splinter Cell 4 (och eventuellt 5:an), Burnout Revenge, Tony Hawk's Proving Ground, Def Jam Icon och NBA Street: Homecourt. Saken är den att jag knappt spelat något av de till Xbox men är ett stort fan av de till PS3, därför verkar PS3 vara ett säkrare kort. Förlåt att jag är så osäker men det är svårt med en stram ekonomi. Eller snarare snål. Redigerad 27 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Undra när man kan vänta sig en ordentlig prissänking på PS3:an? Late edit: Stavfel. Redigerad 27 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Undra när man kan vänta sig en ordentlig prissäkning på PS3:an? Spelar egentligen ingen roll eftersom jag inte är en "super gamer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Mailade honom i morse men han har inte svarat ännu. Jag har börjat tveka igen på om jag verkligen vill ha 360 eller om ja ska chill till PS3an blir billigare. :/ Jag skiter fullständigt i allt förutom spelen (okej, priset också). Nyligen gjorde jag en tabell på vad det är jag vill ha och/eller längtar efter. Jag kom fram till att det endast är två PS3 exklusiva titlar, Tekken 6 & God of War 3, och 4 Xbox exklusiva, Gears of War, Saint's Row, Lost Planet & Fable 2. Resten var multikonsol spelen Assassin's Creed, GTA IV, Splinter Cell 4 (och eventuellt 5:an), Burnout Revenge, Tony Hawk's Proving Ground, Def Jam Icon och NBA Street: Homecourt. Saken är den att jag knappt spelat något av de till Xbox men är ett stort fan av de till PS3, därför verkar PS3 vara ett säkrare kort. Förlåt att jag är så osäker men det är svårt med en stram ekonomi. Eller snarare snål. Om din ekonomi inte är allt för bra men du ändå vill ha en konsoll så borde du ju skaffa en 360. Du har ju 4 spel som du vill ha och sen alla andra spelen du vill ha kommer ju även till den. 360 har ju även sitt berömda xbox live vilket är värt dom få slantarna man får slänga ut då och då. Och du kommer ju att kan ju tanka banor, uppdateringar, expansions osv till dina spel genom xbox live också. Detta finns ju i en mindre välskött variant till PS3 också, men som jag förstått det så är ju xbox live hästlängder bättre än PS3;ans online support. Och det kommer ju att komma ännu fler exklusiva titlar till 360, så som Halo3, Mass Effect och många fler. 360 ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Gratis GTA IV-tema och gamerpic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Gratis GTA IV-tema och gamerpic! Tankade nyyyss!! Underbara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den här killen har alla spelen som någonsin släppts i Amerika och alla spel som släppts på XBox Live Arcade. http://s160.photobucket.com/albums/t162/velodyne_76/ Hatten av för den här killen. ^^ Utöver det som finns på bilderna så har han skaffat 7 nya spel de senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den här killen har alla spelen som någonsin släppts i Amerika och alla spel som släppts på XBox Live Arcade. http://s160.photobucket.com/albums/t162/velodyne_76/ Hatten av för den här killen. ^^ Utöver det som finns på bilderna så har han skaffat 7 nya spel de senaste dagarna. Damn, vart finner man pengarna till det? Måste ha kostat en förmögenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) *BORTA Redigerad 28 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Den här killen har alla spelen som någonsin släppts i Amerika och alla spel som släppts på XBox Live Arcade. http://s160.photobucket.com/albums/t162/velodyne_76/ Hatten av för den här killen. ^^ Utöver det som finns på bilderna så har han skaffat 7 nya spel de senaste dagarna. Han måste sitta lungt på några miljoner eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Han måste sitta lungt på några miljoner eller så. Allt han behöver är ett välbetalt jobb och låg hyra egentligen. Och inte många andra intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ja. Som ni kanske vet så finns det en film från Gears of War på youtube nu där det visas nya banor, både SP och MP. Det går rykten om att det är PC versionen men jag tror faktiskt att det är GoW2/Expansion till 360. http://www.youtube.com/watch?v=eXPZjHx0OAs...2F%3Fid%3D20482 Kolla noga, då kan ni se att det till och från står att man ska trycka på "A" knappen för att göra si och så. Vilket stärker det att det är nytt material till 360. Denna videon lades först upp på GameVideos men försvann snabbt efter att MS fått reda på det. Så troligtvis dyker mer info om detta upp på E3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Det är på PC. Under filmen ser man ett Live-meddelande som ser likadant ut som när man får det på t. ex. Halo 2 på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Det är på PC. Under filmen ser man ett Live-meddelande som ser likadant ut som när man får det på t. ex. Halo 2 på PC. Så du menar att detta är banor till PC versionen. Hoppas i vilket fall att vi 360 ägare får dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts