Alle090 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Måste man köpa Live Market "valuta" i affär eller går det att få på andra sett? Kostar allt på Live market eller finns det freeware också? Om man har GULD (Reggat med VISA) så kan du köpa M$ points direct från kortet. Och Annars är det bara via affärs köpt kort du kan få. Det går rykten att när man nåt 100 000 Gamerscore så får man en del M$ points.. ALLT på marcteplace kostar inte, men mycket gör. Det full arcade spel, vissa filmer, nya tema, bilder m.m. Men det finns ju gratis demos, trailers "VISSA TEMAN" och mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Dom som äger 360 tycker väl detta är ganska sköj. 50 miljoner Ca$h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Om man har GULD (Reggat med VISA) så kan du köpa M$ points direct från kortet. Och Annars är det bara via affärs köpt kort du kan få. Det går rykten att när man nåt 100 000 Gamerscore så får man en del M$ points.. ALLT på marcteplace kostar inte, men mycket gör. Det full arcade spel, vissa filmer, nya tema, bilder m.m. Men det finns ju gratis demos, trailers "VISSA TEMAN" och mer... Ok, det låter väl vettigt. Tack igen. Bläh missade precis en Premium+2 trådlösa kontroller+Kameo, GoW och Burnout Revenge för 1900 för att jag inte kunde registrera mig på Tradera. Ska be morsan göra det så jag kan vara snabbare nästa gång. Och ja, det blir antagligen begangnat eftersom jag inte längre har sommarjobb då de inte behöver mig på restaurangen, jag skulle bara bli överflöd. Btw hur funkar de trådlösa kontrollerna? Det är ju inte bluetooth så man behöver batterier, eller? Jag har för mig att jag såg en laddare någonstans, hur funkar den då? Jag har en trådlös kontroll till min PS2:a men den kräver 3 AA batterier och den äter de snabbt så jag använder den aldrig. Så om det är likadant med 360s trådlösa så köper jag hellre de med tråd. Redigerad 19 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ok, det låter väl vettigt. Tack igen. Bläh missade precis en Premium+2 trådlösa kontroller+Kameo, GoW och Burnout Revenge för 1900 för att jag inte kunde registrera mig på Tradera. Ska be morsan göra det så jag kan vara snabbare nästa gång. Och ja, det blir antagligen begangnat eftersom jag inte längre har sommarjobb då de inte behöver mig på restaurangen, jag skulle bara bli överflöd. Btw hur funkar de trådlösa kontrollerna? Det är ju inte bluetooth så man behöver batterier, eller? Jag har för mig att jag såg en laddare någonstans, hur funkar den då? Jag har en trådlös kontroll till min PS2:a men den kräver 3 AA batterier och den äter de snabbt så jag använder den aldrig. Så om det är likadant med 360s trådlösa så köper jag hellre de med tråd. Det krävs 2 AA batterier. Man gör så att du köper en trådlös samt 2 uppladdningsbara AA batterier (och självklart en laddare). Då klarar du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det krävs 2 AA batterier. Man gör så att du köper en trådlös samt 2 uppladdningsbara AA batterier (och självklart en laddare). Då klarar du dig. Åhh helvete. Man tvingas på en trådlös med premium.. :/ Men hur funkar den här då? Play and Charge Kit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Åhh helvete. Man tvingas på en trådlös med premium.. :/ Men hur funkar den här då? Play and Charge Kit Den funkar jävligt bra faktiskt! När batterierna är slut kopplar du in den i uttaget där man stoppar in headsetet och andra änden i xboxen så laddas batterierna upp medans du spelar! Riktigt bra faktiskt. Har själv trådlös kontroll men för mig tycks dock inte batterierna ta slut så fort, dom håller rätt länge faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) *borta* Tack Fiddy Redigerad 19 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Är "The Darkness" något att ha? Såg att det kommit ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Är "The Darkness" något att ha? Såg att det kommit ut nu. Läste en review på det, verkade vara som ett vanligt actionspel. (Däremot så hade spelet inga mätare för hälsa eller skott, vilket verkar ganska najs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Någon som vill spela lite Forza 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Fan, vill ha fler kompisar på live har så få nu. Adda mig allihop vilka som än ser det här adda mig! Snällaaa.. Redigerad 23 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Är det någon som har Shadowrun? Är lite sugen på o köpa.. EDIT: Woohoo! Uppnåde nyss 10000 Gamerscore när jag uppgraderade vapen fullt ut på Hitman! *Stolt* Redigerad 24 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Bump. ---------- Är det någon som har Shadowrun? Är lite sugen på o köpa.. EDIT: Woohoo! Uppnåde nyss 10000 Gamerscore när jag uppgraderade vapen fullt ut på Hitman! *Stolt* Själv har man dryga 3000 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Själv har man dryga 3000 poäng. Men det är fan bra ändå! Sen är ju gamerscore inte något viktigt heller! --- Säger ÄNNU en gång adda mig nuu!! Vill ha fler kompisar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Själv har man dryga 3000 poäng. Men det är fan bra ändå! Sen är ju gamerscore inte något viktigt heller! --- Säger ÄNNU en gång adda mig nuu!! Vill ha fler kompisar!!! 10 000+? Är ni PG:are? hade gärna addat dig men är inte hemma, på läger. men sen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) 10 000+? Är ni PG:are? hade gärna addat dig men är inte hemma, på läger. men sen så.. Är vi vadå? Och någon som vill spela GoW? Tänkte att vi alla kanske kunde köra några unranked matcher. =) Redigerad 24 juni, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 10 000+? Är ni PG:are? hade gärna addat dig men är inte hemma, på läger. men sen så.. BRA!! Adda när du kmr hem! PG:are?? Och någon som vill spela GoW? Tänkte att vi alla kanske kunde köra några unranked matcher. =) Jag hänger på! Säg bara till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 BRA!! Adda när du kmr hem! PG:are?? klart, PG = Power Gamer/gaming Man SPELAr AS hårt för att ranka upp eller skaffa poäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 klart, PG = Power Gamer/gaming Man SPELAr AS hårt för att ranka upp eller skaffa poäng.. Haha nej nej Bara spelar så rullar achievments in ju längre o bättre man blir! , ända gången jag har spelat bara för att få en achievment var att köpa 150 plagg eller var det va på saints row sååå ingen PG:are här inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Klarade hitman igår as skönt spel ju, har inte vart så förtjsust i hitman serien tidigare. När vi ändå är inne på hitman.. vet nån om det kommer ett till spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts