Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Måste man köpa Live Market "valuta" i affär eller går det att få på andra sett? Kostar allt på Live market eller finns det freeware också?

Om man har GULD (Reggat med VISA) så kan du köpa M$ points direct från kortet. Och Annars är det bara via affärs köpt kort du kan få.

Det går rykten att när man nåt 100 000 Gamerscore så får man en del M$ points..

ALLT på marcteplace kostar inte, men mycket gör. Det full arcade spel, vissa filmer, nya tema, bilder m.m. Men det finns ju gratis demos, trailers "VISSA TEMAN" och mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har GULD (Reggat med VISA) så kan du köpa M$ points direct från kortet. Och Annars är det bara via affärs köpt kort du kan få.

Det går rykten att när man nåt 100 000 Gamerscore så får man en del M$ points..

ALLT på marcteplace kostar inte, men mycket gör. Det full arcade spel, vissa filmer, nya tema, bilder m.m. Men det finns ju gratis demos, trailers "VISSA TEMAN" och mer...

Ok, det låter väl vettigt. Tack igen. :(

Bläh missade precis en Premium+2 trådlösa kontroller+Kameo, GoW och Burnout Revenge för 1900 för att jag inte kunde registrera mig på Tradera. :unsure: Ska be morsan göra det så jag kan vara snabbare nästa gång. Och ja, det blir antagligen begangnat eftersom jag inte längre har sommarjobb då de inte behöver mig på restaurangen, jag skulle bara bli överflöd.

Btw hur funkar de trådlösa kontrollerna? Det är ju inte bluetooth så man behöver batterier, eller? Jag har för mig att jag såg en laddare någonstans, hur funkar den då? Jag har en trådlös kontroll till min PS2:a men den kräver 3 AA batterier och den äter de snabbt så jag använder den aldrig. Så om det är likadant med 360s trådlösa så köper jag hellre de med tråd.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, det låter väl vettigt. Tack igen. :(

Bläh missade precis en Premium+2 trådlösa kontroller+Kameo, GoW och Burnout Revenge för 1900 för att jag inte kunde registrera mig på Tradera. :unsure: Ska be morsan göra det så jag kan vara snabbare nästa gång. Och ja, det blir antagligen begangnat eftersom jag inte längre har sommarjobb då de inte behöver mig på restaurangen, jag skulle bara bli överflöd.

Btw hur funkar de trådlösa kontrollerna? Det är ju inte bluetooth så man behöver batterier, eller? Jag har för mig att jag såg en laddare någonstans, hur funkar den då? Jag har en trådlös kontroll till min PS2:a men den kräver 3 AA batterier och den äter de snabbt så jag använder den aldrig. Så om det är likadant med 360s trådlösa så köper jag hellre de med tråd.

Det krävs 2 AA batterier. Man gör så att du köper en trådlös samt 2 uppladdningsbara AA batterier (och självklart en laddare). Då klarar du dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh helvete. Man tvingas på en trådlös med premium.. :/

Men hur funkar den här då? Play and Charge Kit

Den funkar jävligt bra faktiskt! :(

När batterierna är slut kopplar du in den i uttaget där man stoppar in headsetet och andra änden i xboxen så laddas batterierna upp medans du spelar! Riktigt bra faktiskt. Har själv trådlös kontroll men för mig tycks dock inte batterierna ta slut så fort, dom håller rätt länge faktiskt. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klart,

PG = Power Gamer/gaming

Man SPELAr AS hårt för att ranka upp eller skaffa poäng.. :(

Haha nej nej :) Bara spelar så rullar achievments in ju längre o bättre man blir! :P, ända gången jag har spelat bara för att få en achievment var att köpa 150 plagg eller var det va på saints row :D sååå ingen PG:are här inte! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor