Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har länge funderat på att skaffa ett Xboxzor 360 men är lite fundersam över hus pass sämre bilden blir med en "vanlig" tv. Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp en bild ifrån xbox 360 på en vanlig tv och en på en HDTV? Ahh.. Nu går det inte riktigt att göra så då det är inge någon skillnad i grafikinställningar utan upplösning. Vanlig tv är oftast 800x600 och HD-tv (1080i/p) 1920x1080. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har länge funderat på att skaffa ett Xboxzor 360 men är lite fundersam över hus pass sämre bilden blir med en "vanlig" tv. Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp en bild ifrån xbox 360 på en vanlig tv och en på en HDTV? Tänk på alla HDTV reklamer där dom hela tiden visar upp exempel eller kolla upp på nätet. Allt som ändras vid HD är bara skarpheten. (Som Boomer säger) tror dom senaste HDTV apparaterna har nån ny kontrast funktion som gör bilden ÄNNU bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Uh. Worst Xbox 360 update ever. Msn funkar inte för oss som registrerade vårat 360 när vi var under 18 och/eller fortfarande är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Uh. Worst Xbox 360 update ever. Msn funkar inte för oss som registrerade vårat 360 när vi var under 18 och/eller fortfarande är. Seriöst?!??!?!?! Så alla som är under 18 kan inte använda Msn. Ska tanka när jag kommer hem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Seriöst?!??!?!?! Så alla som är under 18 kan inte använda Msn. Ska tanka när jag kommer hem.... Alla som registrerade sitt 360 när dom var under 18 också, så det finns många 18+ som inte kan använda det heller... dumma MS. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Alla som registrerade sitt 360 när dom var under 18 också, så det finns många 18+ som inte kan använda det heller... dumma MS. -.- Wtf... Men hur? Du menar på Xbox.com? När man reggar sig på Xbox.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Wtf... Men hur? Du menar på Xbox.com? När man reggar sig på Xbox.com? När man registrerar sig på XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 MSN har kommit till 360 nu men det funkar väldigt dåligt....SKRIV UNDER! http://www.petitiononline.com/XboxMSN/petition.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 MSN har kommit till 360 nu men det funkar väldigt dåligt....SKRIV UNDER! http://www.petitiononline.com/XboxMSN/petition.html Har du inte läst dom andra inläggen? Och, jag har redan skrivit upp mig på en sådan idag. Fast den hade fler påskrivningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Har du inte läst dom andra inläggen? Och, jag har redan skrivit upp mig på en sådan idag. Fast den hade fler påskrivningar. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Bah, skit med åldersgränsen på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Om jag väljer Account Management och väljer "Conact Information". Då kommer det upp en ruta där man ska logga in på sin E-mail. Jag loggar in och där står det en annan e-mai adress (min riktiga). Hur fan ändrar man den första emailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Länk? http://www.petitiononline.com/flameox5/petition.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Nu har jag beställ Hitman BM. Hoppas jag får det på fredag, annars måste jag vänta ända tills måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Konstigt, Jag är under 18 men min MSN på Xbox 360 funkar fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Mitt guld har tagit slut o kan ej köpa nytt... ringde live support får se om jag får det tills Halo 3 betan!!! :'( Men sen fick jag ju Hitman BM idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Mitt guld har tagit slut o kan ej köpa nytt... ringde live support får se om jag får det tills Halo 3 betan!!! :'( Men sen fick jag ju Hitman BM idag! Varför kan du inte köpa nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Varför kan du inte köpa nytt? Vet ej, tror att det är för att dom håller på o uppdatera med msn o skit. Sen tog jag en sån där 48 timmars trial o skrev in, dom på support sa att det kan påverka det är typ som en liten "bugg". Köpte den nya uppdatering till Crackdown idag oxå för 800 microsoft points! Ni som har Crackdown köööp detta pack, helt klart värt stålarna! Redigerad 11 maj, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Vet ej, tror att det är för att dom håller på o uppdatera med msn o skit. Sen tog jag en sån där 48 timmars trial o skrev in, dom på support sa att det kan påverka det är typ som en liten "bugg". Köpte den nya uppdatering till Crackdown idag oxå för 800 microsoft points! Ni som har Crackdown köööp detta pack, helt klart värt stålarna! Har också köpt det. Många små roliga uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ahh.. Nu går det inte riktigt att göra så då det är inge någon skillnad i grafikinställningar utan upplösning. Vanlig tv är oftast 800x600 och HD-tv (1080i/p) 1920x1080. Vanlig TV (SDTV) ligger på så lågt som 480p eller 576i beroende på om det är PAL eller inte. Och det är inte bara skärpan som ökar med HDTV, utan även kvalité på färg, kontrast osv. Igår fick jag hem min 360 från Tyskland. Allt verkar vara bra förutom att den hängde sig på BlackSite-demot. Fick även 1 månads extra Live, vilket passar bra då reperationen endast tog 8 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts