Ceone Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jo det vet jag. @Ceone; Jo, det var för kort och multiplayer är inte kul pga lagg. Kör du på causal så är spelet för kort, men det är noobigt att köra på causal du ska köra på hardcore (?) eller insane. Multiplayert har aldrig laggat för mig, välj custom match och spela med europeér så laggar det aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Kör du på causal så är spelet för kort, men det är noobigt att köra på causal du ska köra på hardcore (?) eller insane. Multiplayert har aldrig laggat för mig, välj custom match och spela med europeér så laggar det aldrig. Körde på hardcore. Ok. Fast visst. Jag har inget problem med lagg. Bara man lär sig behärska det. Har fått double/tripple kill något gångar tack vare lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Körde på hardcore. Ok. Fast visst. Jag har inget problem med lagg. Bara man lär sig behärska det. Har fått double/tripple kill något gångar tack vare lagg. Det laggar inte, isåfall är det fel på din låda. DAMER OCH HERRAR Våra drömmar har gått i uppfyllese! Spöa Darin via xbox live på Gears of war! Finish the fight 2006! http://loading.se/news.php?pub_id=300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 DAMER OCH HERRAR Våra drömmar har gått i uppfyllese! Spöa Darin via xbox live på Gears of war! Finish the fight 2006! http://loading.se/news.php?pub_id=300 Åh, synd att jag inte har GoW, men ni som kan, ge honom storstryk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Det laggar inte, isåfall är det fel på din låda. DAMER OCH HERRAR Våra drömmar har gått i uppfyllese! Spöa Darin via xbox live på Gears of war! Finish the fight 2006! http://loading.se/news.php?pub_id=300 Att det är fel på mitt xbox skulle jag inte tro. Utan mer att min farsa jämt spelar på betson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tack! Uppdateras den automatiskt? Jupp. Sök bara på Gamertag på Google så hittar du massa varianter du kan ha. Men den svarta är snyggast av de jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Den var riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nån som vet om det kommer nåt spel liknande WoW, alltså nåt MMO där man springer omkring och dödar, skaffar rustning osv..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nån som vet om det kommer nåt spel liknande WoW, alltså nåt MMO där man springer omkring och dödar, skaffar rustning osv..? Det gick ju rykten om att Warhammer online skulle komma till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 K nice, är det en ensam gubbe man styr i WHO, eller är det en grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 K nice, är det en ensam gubbe man styr i WHO, eller är det en grupp? Det är en ensam. Är ganska likt wow, har jag för mig. Åtminstonde det jag sett på trailers ser riktigt grymma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nice, bara hoppas att det kommer till 360 då, för oblivion funkar väl inte online, aiight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 för oblivion funkar väl inte online, aiight? Nepp, det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nice, bara hoppas att det kommer till 360 då, för oblivion funkar väl inte online, aiight? Som Eudoros sa, det funkar inte Online. Med det är så förbannat kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Är riktigt sugen på det.. ska se om jag kan hitta nåt billigt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Har bara en fråga... finns det en gratisversion av Live, typ någon "Basic" eller likanande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Yes, silver är gratis, då kan man typ tanka demon och skicka meddelanden till vännerna, men inte lira multiplayer tror jag! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Yes, silver är gratis, då kan man typ tanka demon och skicka meddelanden till vännerna, men inte lira multiplayer tror jag! =/ Vad fult! Kan man inte lira MP gratis? Vad kostar Guld då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Vad fult! Kan man inte lira MP gratis? Vad kostar Guld då? Vad kan det vara... 600kr om året? Eller 50kr i månaden eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Precis, 599:-/år. Finns det några MMO spel till x360? Test Drive är väl MMO tror jag, men finns det andra, typ RPG eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts