Boomer Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag tror nog att det blir o köpa det! Jaaa då kan jag hjälpa dig på crackdown också, kan typ allt. EDIT: fan va mkt stavfel! Hehe. Behöver igentligen inte någon hjälp förutom kanske hur man kommer upp på högsta huset. Kommer nästan upp hela vägen, bara typ 30 meter kvar eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hehe. Behöver igentligen inte någon hjälp förutom kanske hur man kommer upp på högsta huset. Kommer nästan upp hela vägen, bara typ 30 meter kvar eller nått. Är du lvl 4 i agility? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Är du lvl 4 i agility? asså man kan komma upp där med bara 2 agility. Men det går MYCKET snabbare med 4 full Agility. BOOMER: Menar du det Centrala huset (polis huset) eller menar du det i Shai Gen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Imorrn kommer väl uppdateringen? Jag som har ett trasigt 360 nu=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 @Alle och 50. Jag löste det igår.. eller var det imorse. Men jag vill gärna ha någon att spela med. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 @Alle och 50. Jag löste det igår.. eller var det imorse. Men jag vill gärna ha någon att spela med. :'( Visst, Vi kan försöka koka ihop nåt ;-) + imorron kommer ju den nya uppdaten ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Visst, Vi kan försöka koka ihop nåt ;-) + imorron kommer ju den nya uppdaten ut!!! Har inte kommit nån uppdate för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Har inte kommit nån uppdate för mig. Samma här, vad är det för uppdate btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Inte för mig heller... :'( Xbox Forum Scrolla ner och SE allt som Uppdaten ger... Redigerad 7 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Tydligen så ska det vara denna vecka, "The week of May the 7:th". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Tydligen så ska det vara denna vecka, "The week of May the 7:th". Ja, idag. Men som en på Xbox.com sa: Början på veckan den 7:e maj inträffar är den officiella linjen, alltså är den 7-9:e maj möjliga datum. EDIT: Nu hittade jag denna sida... 6 Juni :'( Redigerad 7 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Vad händer om man kör Xbox 360 på en vanlig tv? Förstår ju att man inte kan få HD kvalliteten om man inte har en HD-tv men jag undrar om det går att spela iaf... Eller om man måste, alltså verkligen måste ha en HD-tv för att ens få någon bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Vad händer om man kör Xbox 360 på en vanlig tv? Förstår ju att man inte kan få HD kvalliteten om man inte har en HD-tv men jag undrar om det går att spela iaf... Eller om man måste, alltså verkligen måste ha en HD-tv för att ens få någon bild. Du kan koppla Xbox 360 till en vanlig TV. Men då måste du ändra en sak på sladden (HD -> Scart). den ät rätt så tydlig. När du inte har en HD tv så får du ju inte samma skarphet i och med att bara vanliga tv-apparater klarar 480p eller om man har den senaste "icke-HD" apparaten så kanske 720p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Du kan koppla Xbox 360 till en vanlig TV. Men då måste du ändra en sak på sladden (HD -> Scart). den ät rätt så tydlig. När du inte har en HD tv så får du ju inte samma skarphet i och med att bara vanliga tv-apparater klarar 480p eller om man har den senaste "icke-HD" apparaten så kanske 720p. En TV som inte är HD-ready kör varken i 480p eller 720p. Inte i någon av dom där talen heller. http://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_television Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 En TV som inte är HD-ready kör varken i 480p eller 720p. Inte i någon av dom där talen heller. http://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_television Konstigt, Jag kör på 480p nu på min ca 12 år gammla tv. Och på en nyare kan jag köra (inte HD) 720p. Och nu snackar jag om kabel är inställ på vanlig tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men funkar det då, alltså följer det med? Är det en liknande scart som till Xbox eller? Eller måste man köpa till det, om det Bara följer med en HDMI-Kabel? Förstår att bilden inte blir lika skarp och grafiken kanske reduceras lite men ändå... Okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Vad händer om man kör Xbox 360 på en vanlig tv? Förstår ju att man inte kan få HD kvalliteten om man inte har en HD-tv men jag undrar om det går att spela iaf... Eller om man måste, alltså verkligen måste ha en HD-tv för att ens få någon bild. Jag kör på "vanlig" tv, och tycker det är utmärkt grafik och liknande ändå. Visst, det är finare med HD, men det ser inte så värdelöst ut på vanlig tv som endel verkar tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Men funkar det då, alltså följer det med? Är det en liknande scart som till Xbox eller? Eller måste man köpa till det, om det Bara följer med en HDMI-Kabel? Förstår att bilden inte blir lika skarp och grafiken kanske reduceras lite men ändå... Okay. Du snackar vanliga Xbox 360 nu va? För med Vanliga kommer det med en kabel som både kan användas till HDTV och vanlig Tv. Men med Xbox 360 Elit vet jag faktiskst inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Har länge funderat på att skaffa ett Xboxzor 360 men är lite fundersam över hus pass sämre bilden blir med en "vanlig" tv. Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp en bild ifrån xbox 360 på en vanlig tv och en på en HDTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Okej bra. Då behöver jag inte oroa mig då. Bara köpa och installera. Tack för svaren. Gött det blir. Och sen om jag fixar sommarjobb också (får pengar nu efter konfan på lördag) så kanske man kan fixa en billig HD-tv (lite mindre modell, för att ha på mitt rum). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts