Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Till Sverige då? Nån månad senare?

Det har Microsoft inte sagt än. I USA har dom ju haft Video Marketplace på Live ett tag, där man kan köpa filmer m.m. över Live. Det är därför 120 GB är så viktigt för jänkarna. Vi har inte fått den funktionen än så därför väntar dom väl.

Min 360 har funkat fint sen i september, men igår fick den den ökända Ring of Death, när de gröna ljusen blir röda. Nu måste jag packa ner den och så får UPS komma och hämta den. Så jag missar Halo 3-betan och den stora våruppdateringen. Och om jag har otur även E3 och "Bringing it home".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har Microsoft inte sagt än. I USA har dom ju haft Video Marketplace på Live ett tag, där man kan köpa filmer m.m. över Live. Det är därför 120 GB är så viktigt för jänkarna. Vi har inte fått den funktionen än så därför väntar dom väl.

Min 360 har funkat fint sen i september, men igår fick den den ökända Ring of Death, när de gröna ljusen blir röda. Nu måste jag packa ner den och så får UPS komma och hämta den. Så jag missar Halo 3-betan och den stora våruppdateringen. Och om jag har otur även E3 och "Bringing it home".

Oj, hände med en av mina kompisar också. Han fick "Ring if death" igår. Och vi som skulle köra Halo 3 beta och mycket mer.

Då är det bara att hoppas att min egna håller ihop....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, hände med en av mina kompisar också. Han fick "Ring if death" igår. Och vi som skulle köra Halo 3 beta och mycket mer.

Då är det bara att hoppas att min egna håller ihop....

Ingen 360 verkar gå säker. Min kompis 360 gick också sönder för nån dag sen, och den hade fungerat utmärkt sen releasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tur i så fall, för min funkar fortfarande. Har haft den sen den 16 december 2005.

"We will STAND and fight the RING OF DEATH!"

Samma här, men kanske inte från samma datum. Har bara varit inne en gång för byte av dvd-läsare. Sedan har allt glidigt på riktigt fint. Blir väl snart dax för förberedelse inför Halo 3 beta(frigöra minne).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"We will STAND and fight the RING OF DEATH!"

Samma här, men kanske inte från samma datum. Har bara varit inne en gång för byte av dvd-läsare. Sedan har allt glidigt på riktigt fint. Blir väl snart dax för förberedelse inför Halo 3 beta(frigöra minne).

Har du fyllt din HDD såå mycket? :teehee:

På tal om Halo, någon som vill spela lite Halo 2? Har börjat spela nu igen (gav upp förr efter att jag förlorat 20 matcher på raken -.-).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fyllt din HDD såå mycket? :)

På tal om Halo, någon som vill spela lite Halo 2? Har börjat spela nu igen (gav upp förr efter att jag förlorat 20 matcher på raken -.-).

Jo, med alla demos, Musik och sånt blir det ganska fullt :P

Köpte mig ett Xbox paket idag.

360 + trådlös handkontroll + Gears of War.

Satan vad svårt Gears of War är för en nybörjare :teehee:

Edit: Online alltså.

Träning ger färdighet.

BTW: Grattis och välkommen till "The world of Xbox Live" som reklamen säger :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver lite hjälp. Jag vet inte vilket jag ska ta. Crackdown eller Double Agent. :mellow:

Och om jag tar Crackdown. Ingår fortfarande Halo 3 betan?

För på komplett står det att det gör det fast där kostar det 549 och på elgiganten kostar det 499 och där står det inget. Dilemma.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver lite hjälp. Jag vet inte vilket jag ska ta. Crackdown eller Double Agent. :mellow:

Och om jag tar Crackdown. Ingår fortfarande Halo 3 betan?

För på komplett står det att det gör det fast där kostar det 549 och på elgiganten kostar det 499 och där står det inget. Dilemma.

ring och fråga?

Och om 16 dagar är ju Halo 3 betan. 16 maj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att köpa Hitman BM riktig billigt, rekomenderar ni eller lägga pengarna på nått annat spel?

Själv tycker jag att Hitman är crap på konsoll och bör spelas på PC. Men det är ett kul spel så vajj nått?

btw, Japp! Halo 3 beta för mig den 16. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att Hitman är crap på konsoll och bör spelas på PC. Men det är ett kul spel så vajj nått?

btw, Japp! Halo 3 beta för mig den 16. :P

Jag tror nog att det blir o köpa det! Jaaa då kan jag hjälpa dig på crackdown också, kan typ allt. :)

EDIT: fan va mkt stavfel! :wub:

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor