Martin-123 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har köpt Guitar Hero 2 till 360'n nu Längtar tills det kommer Lirar Amped 3 för det mesta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har köpt Guitar Hero 2 till 360'n nu Längtar tills det kommer Lirar Amped 3 för det mesta nu Är gitarren T-lös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är gitarren T-lös? Har inte fått det än, men såg på en film att det är sladd Btw, hur mycket kostar Xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Har inte fått det än, men såg på en film att det är sladd Btw, hur mycket kostar Xbox live? Ok, Synd.. USB gitarr Xbox Live Kostar 599:-/år.. Dyrt men bra... Har hört rykten om att det ska sänkas med 100:- Redigerad 18 april, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2...1050713,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2...1050713,00.html Det har vi vetat länge.. Man ska väl helst ha konsollen liggande. Ingen skiva i läsaren under transport. typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Det har vi vetat länge.. Man ska väl helst ha konsollen liggande. Ingen skiva i läsaren under transport. typ.. Okej Jag såg de, så jag postade de här ifall inte någon skulle veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Men ändå bra att veta, som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Xbox Live Kostar 599:-/år.. Dyrt men bra... 600 kr per år för att lira på nätet med polare tycker jag låter helt rimligt. Som gammal wow spelare så är man van vid månadsavgift... och det var dyrare >.< btw, hur länge tror ni att 360 kommer hålla ? (tills dem kommer med ny konsol eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 600 kr per år för att lira på nätet med polare tycker jag låter helt rimligt. Som gammal wow spelare så är man van vid månadsavgift... och det var dyrare >.< btw, hur länge tror ni att 360 kommer hålla ? (tills dem kommer med ny konsol eller liknande) Skulle tro att en ny Xbox kommer någon gång under år 2010-2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Skulle tro att en ny Xbox kommer någon gång under år 2010-2012. Har inte MS sagt 2010? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 2010 cirka ? vafan dåså, vad väntar jag på ... btw, vilka spel är det som gäller ? -.- (har suttit i wow träsket i 2 år och är helt borta när det gäller andra spel samt olika konsoler, lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 2010 cirka ? vafan dåså, vad väntar jag på ... btw, vilka spel är det som gäller ? -.- (har suttit i wow träsket i 2 år och är helt borta när det gäller andra spel samt olika konsoler, lol) Well. En 360 med spelen Gears of War, Call of Duty 3 och Oblivion klarar du dig länge med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Well. En 360 med spelen Gears of War, Call of Duty 3 och Oblivion klarar du dig länge med. Joo, har tittat lite på Gears of War. Är det GoW som är bäst när det gäller online spel ? jag har inte tänkt klara ut någon story i spel (förutom GTAIV ofc) utan jag är mest intresserad av pvp. Redigerad 27 april, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Joo, har tittat lite på Gears of War. Är det GoW som är bäst när det gäller online spel ? jag har inte tänkt klara ut någon story i spel (förutom GTAIV ofc) utan jag är mest intresserad av pvp. GoW är helt klart bäst när det gäller online spel just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Min brorsa har skaffat en 360 nu och jag har skapat en andvändare med Live Silver. Men hur laddar jag ner demos? Edit: Läste att man måste ha guld Redigerad 28 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Min brorsa har skaffat en 360 nu och jag har skapat en andvändare med Live Silver. Men hur laddar jag ner demos? Edit: Läste att man måste ha guld Man får ju en månads gratis guld när man skapar en profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Man får ju en månads gratis guld när man skapar en profil. Märkte de Men det har iallafall fixat sig nu, man skulle ju bara gå in på marketplace Men måste man ha guld abonemang för att ladda ner demos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Märkte de Men det har iallafall fixat sig nu, man skulle ju bara gå in på marketplace Men måste man ha guld abonemang för att ladda ner demos? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts