RadiuZ Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Ända gången jag gjort något enbart för att få Achivements var väl när jag lånade 200 000 dollar på Saints Row, vilken tar en halv minut. Annars orkar jag inte jaga poäng. http://my.livecard.net/Default/EscaleraSE.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Samma här. Ser absolut ingen anledning till att spela spelen bara för att få gamerscore. Visst klarar jag av en achivement så klagar jag inte men på dom flesta spelen jag har så får man poäng av att klara av grejer online. Och jag tycker så klart inte om att spela online på XBL då dom flesta bara är sura och jag slarvat bort mitt headset. Jo, lite tråkigt på XBL när man äger folk och blir kallad fuskare (hände speciellt på Halo 2). Men att "slarva" bort sitt headset är inte gödkännt. Vi på gtasajten borde bilda nån sorts kla i nått spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bryr mig inte heller om achievments direkt, får dom under spelets gång, men tänkte bara de kunde vara kul o vet hur mycket ni hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Bryr mig inte heller om achievments direkt, får dom under spelets gång, men tänkte bara de kunde vara kul o vet hur mycket ni hade. Okay. Har 2975 om jag inte minns fel. @Alle; Nä, jag vet. Jag ska köpa det där trådlösa någon gång tror jag. Redigerad 12 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Finns det något tillägg eller program som gör att man kan ta screenshots till 360? Vill gärna ta lite screens från F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Okay. Har 2975 om jag inte minns fel. @Alle; Nä, jag vet. Jag ska köpa det där trådlösa någon gång tror jag. Jag har hört att det trådlösa ska låta eller nåt sånt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Mitt 360 är på lagning nu Det slutade läsa mina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Mitt 360 är på lagning nu Det slutade läsa mina spel. Låter som DVD-läsaren. Du kan alltid passa på att uppgradera till HDDVD-läsare om du ändå ska byta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ända gången jag gjort något enbart för att få Achivements var väl när jag lånade 200 000 dollar på Saints Row, vilken tar en halv minut. Annars orkar jag inte jaga poäng. http://my.livecard.net/Default/EscaleraSE.png Samma här, man ska spela för glädjen inte poängen. Har jagat en achievment på riktigt och det var att återuppliva 10 pers under en match på COD3 i rankat. Ganska svårt var det men jag lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Köpte Def Jam: Icon i fredags, vet att många tycker det suger pga av att demot var lite halvt men jag lovar er fullständiga spelet är såå mycket bättre! Men eftersom jag gillade de tidigare spelen rätt mycket kanske det har en liten påverkan, men som sagt, helskönt lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Själv köpte man Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 häromdagen, hel skönt lir.. Älskar grafiken Redigerad 16 april, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Vad tror ni om Xbox 360 Elite då? Är det värt att lägga pengar på? Redigerad 16 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Vad tror ni om Xbox 360 Elite då? Är det värt att lägga pengar på? Det var mycket snack om den på Xbox.com forumet. Alla tyckte nästan samma. Den hade varit värd pengarna men utan HD-DVD läsaren så var det en svart Xbox360 med 120 gb, Och HDMI koppling. Även då jag älskar Svart och Xbox så blir nog det inget sånt köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 HDMI är alltså något som ökar upplösningen på ens TV, om den är HDMI-kompatibel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 KOmmer det en 120gb-disk till "gamla 360" eller är det bara till Elite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 KOmmer det en 120gb-disk till "gamla 360" eller är det bara till Elite? Bara till El Lite... Så det skulle alltså vara mer förmånligt att lägga pengarna på en Xbox 360 + HD-DVD-läsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 HDMI är alltså något som ökar upplösningen på ens TV, om den är HDMI-kompatibel? HDMI är bara ett gränssnitt, precis som VGA, DVI och komponent. Det finns många sätt att nå 720p och 1080p, och de jag nämde nu är några av dom. Fast HDMI ger den bästa kvalitén eftersom den är digital medan t. ex. VGA, som just nu är bäst med boxen, är analog. Men det är mest vid 1080p du märker större skillnad. Själv tycker jag Elite är helt onödig. 120 GB är bara för mycket och att betala 4500-5000 kr när man kan få en 360 Premium för 3000-3500 kr känns sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 KOmmer det en 120gb-disk till "gamla 360" eller är det bara till Elite? Bara med Xbox 360Elit. MEN, Det kommer att komma en 120 gb HD som man kan köpa separat. Men den kommer nog inte ligga lätt i plånboken. Bara till El Lite... Så det skulle alltså vara mer förmånligt att lägga pengarna på en Xbox 360 + HD-DVD-läsare? Jepp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 HDMI är bara ett gränssnitt, precis som VGA, DVI och komponent. Det finns många sätt att nå 720p och 1080p, och de jag nämde nu är några av dom. Fast HDMI ger den bästa kvalitén eftersom den är digital medan t. ex. VGA, som just nu är bäst med boxen, är analog. Men det är mest vid 1080p du märker större skillnad. Själv tycker jag Elite är helt onödig. 120 GB är bara för mycket och att betala 4500-5000 kr när man kan få en 360 Premium för 3000-3500 kr känns sådär. Eliten ska väl inte ligga på mer än 3500 plus moms? • Modellen kommer att heta Elite och kommer i USA att kosta cirka 480 dollar, det betyder översatt i svenska pengar cirka 3500 kronor plus moms. http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages/20..._MKF624.dbp.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Eliten ska väl inte ligga på mer än 3500 plus moms? http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages/20..._MKF624.dbp.asp Det är möjligt. Jag har dock läst 4500 på Gamereactor och 5000 på nån annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts