Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Ame, har du Windows XP Media Center, Då kan du streama musik mellan Xbox:en coh din dator. Så då kan du lyssna på musiken som finns på din dator via Xbox:en.

Man behöver bara ett vanligt XP + Windows Media Connect på datorn för att streama musik från datorn till Xboxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte mycket att säga.

http://www.microsoft.com/presspass/press/2...360ElitePR.mspx

Paketet innehåller:

Xbox 360 Elite console. The console is equipped with a premium black finish and three powerful core processors capable of producing the best in HD entertainment (up to 1080p), 16:9 cinematic aspect ratio, anti-aliasing for smooth textures, full surround sound, HDMI output and DVD playback with upscaling capabilities right out of the box.

• Xbox 360 120GB hard drive. The 120GB detachable hard drive allows gamers to save their games and store television shows, movies, music, pictures, trailers, levels, demos and other content available from Xbox LIVE Marketplace.3 The hard drive is sold separately for an estimated retail price of $179.99 (U.S.).

• Xbox 360 Wireless Controller (black). This award-winning, high-performance wireless controller, now in black, features the Xbox® Guide Button for quick, in-game access to friends and music. It has a range of up to 30 feet and a battery life of 30 hours on two AA batteries. It is sold separately for an estimated retail price of $49.99 (U.S.).

• Xbox 360 headset (black). Now available in black, the headset lets gamers strategize or trade taunts while playing games and send voice messages to friends on Xbox LIVE.

• Xbox 360 HDMI cable. New to Xbox 360, HDMI allows consumers to get HD video (up to 1080p) and multichannel surround sound, all from one cable.

• Xbox LIVE Silver Membership. With this, gamers can chat with friends online, collect achievements and gamerscores, send and receive voice and text messages, and access Xbox LIVE Marketplace content such as game demos, HD movies and TV, as well as the best in downloadable games from Xbox LIVE Arcade.

• One-month subscription to Xbox LIVE Gold. An Xbox LIVE Gold Membership provides a complete online entertainment experience. Those who subscribe to this premium service can engage in competitive online multiplayer matches, tailor their matchmaking via feedback and accomplishments, chat with more than one person at a time, and take advantage of unique privileges in the Xbox LIVE Marketplace and Xbox LIVE Arcade.

120 gb hårddisk! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel på XBOX tråden?

flyttar denna topicen till den andra topicen.

WTF? :P

Det är ju två olika konsoler, med olika system, hårdvara etc. Bara onödigt att flytta den. Ska du flytta PS3 tråden till PS2 tråden också? Bara onödigt.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stänga av fläkten? Det vore ju rätt så dumt. Du tänker inte på möjligheten att 360:n automatiskt stänger ner sig efter att man laddat ner en sak?

Nej, den nya uppdaten ska tillägga en ny funktion. "Background downloading" om du vill laddar ner under natten eller nåt så sätter du på den funktionen och då kommer fläktarna att stängas av (förutom när dom behövs) och sen när nerladdningen är klar så kommer Xbox:en att stängas av.

Nån annan som haft problem med att XBox 360 har startat av sig själv? Har hänt flera gånger för mig. Här om dagen så var det plötsligt på när jag gick upp på morgonen. Och ibland så startar den av sig själv när man försöker stänga av den tills man drar ut sladden.

Hur FAN har du lyckats med det?!?!?!?!

Är du säker på att du inte sitter /råka trycka på nån av handkontrollerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirar bara för kul, har inte hunnit/brytt mig om GamerScoren ;)

Samma här. Ser absolut ingen anledning till att spela spelen bara för att få gamerscore. Visst klarar jag av en achivement så klagar jag inte men på dom flesta spelen jag har så får man poäng av att klara av grejer online. Och jag tycker så klart inte om att spela online på XBL då dom flesta bara är sura och jag slarvat bort mitt headset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor