Tweak Skrivet 20 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Vi har precis samma problem som en snubbe på Sweclockers så kopierar in vad han skrev: "Jag tänkte koppla en Xbox 360 till en CRT-TV. Från Xboxens "TV-sladd" finns det två förgreningar med tre kontakter på varje. På den ena förgreningen finns en gul, en vit och en röd sladd. På den andra förgreningen finns en grön, en blå och en röd. Måste man koppla in alla sladdarna för att få bild på TV:n?Jag använder själva scartmunstycket från vanliga Xbox, och där finns bara plats för en gul, en vit och en röd. Dessa testade jag att koppla in utan att få bild." Lösningen på hans problem var att han inte ändrat på "switchen" från hdtv till tv, det har vi gjort men får ändå inte bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2011 Det snackas om att efter 1 Jan 2012 så kommer M$ att förbjuda Avatarer att bära vapen. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Finns la inga vapen i alla fall som ser ut som annat än vattenpistoler? Men fan ta dom om dom inte ger refunds till dom som köpt det som kommer förbjudas. Är lite som att börja sälja Bf3 för att efter ett halvår stänga MP läget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 Nu när jag spelar xbox så blir genomskinliga texturer pixliga, vet inte hur jag ska förklara men det är som det är "nät" i glaset. Går det att få bort sånt på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2012 (redigerad) BORTA Redigerad 14 april, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 (redigerad) Kan någon vara snäll att förklara för mig vad som behövs till min 360-konsol för att jag ska kunna använda mig av XBOX Live? Jag har läst att man behöver en slags hårddisk till att börja med, mer vet jag inte. Jag vet knappt själv vad min konsol består av. Behöver jag någon slags internet-sladd? Sedan vill jag gärna ha reda på vad man kan göra för bra saker med XBOX Live. Uuh, jag återkommer om jag verkligen behöver någon hjälp för jag hittade en gammal tråd om detta, tror jag. Alright, jag har en D-Link-usb-mottagare till övers. Fungerar den som nätverkskabel? Jag får testa helt enkelt. Fungerade inte. Jag har heller ingen router i närheten av XBOX'et så jag kan inte koppla någon sladd emellan. Ska kolla vidare på Youtube-videor och se vad jag kan hitta. Okej, problemet är att under "Available Networks" så hittar jag inget trådlöst nätverk alls. Hur löser jag det? Redigerad 29 maj, 2012 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 Kan någon vara snäll att förklara för mig vad som behövs till min 360-konsol för att jag ska kunna använda mig av XBOX Live? Jag har läst att man behöver en slags hårddisk till att börja med, mer vet jag inte. Jag vet knappt själv vad min konsol består av. Behöver jag någon slags internet-sladd? Sedan vill jag gärna ha reda på vad man kan göra för bra saker med XBOX Live. Uuh, jag återkommer om jag verkligen behöver någon hjälp för jag hittade en gammal tråd om detta, tror jag. Alright, jag har en D-Link-usb-mottagare till övers. Fungerar den som nätverkskabel? Jag får testa helt enkelt. Fungerade inte. Jag har heller ingen router i närheten av XBOX'et så jag kan inte koppla någon sladd emellan. Ska kolla vidare på Youtube-videor och se vad jag kan hitta. Okej, problemet är att under "Available Networks" så hittar jag inget trådlöst nätverk alls. Hur löser jag det? XBOX har inte inbyggt trådlöst nätverkskort vad jag vet. Så du måste nog köpa en modul som hanterar trådlösa anslutningar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 Okej, tack ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 (redigerad) Tänkte fråga i den här tråden för att det har med xbox att göra, orkade inte göra en helt ny tråd om hårddiskar. Hur som helst så har min Xbox HDD blivit ganska full nu, har ca 500MB kvar på den och tänkte då köpa en extern HDD att koppla in (USB). Men nu till frågorna, hur mycket behöver jag lägga på en bra och snabb HDD och har någon annan här på forumet tips på¨någon? Behöver nog inte en med jätte mycket utrymme med tanke på att den som är i xboxet bara är på 120GB. Så 500GB hade räckt långt. Tips uppskattas Läste något nu om att det inte går att använda hårddiskar som är över 16GB, stämmer det? Redigerad 27 januari, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts