Umberto Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Well, jag använde ett sånt där kit och RROD försvann och nu har boxen fungerat i drygt en vecka - så, det verkar som att det lyckades! Så här gjorde jag: 1. Köpte Xecuter RROD PRO repair kit II. 2. Öppnade konsolen mha denna video: 3. Installerade kitet enligt dessa instruktioner. 4. Satte ihop konsolen mha denna video: Tadaa! Worked like a charm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Köpte nyss Deadliest warrior på xbox live för 800 msp. Det är ett fighting arcade spel. Väldigt roligt faktiskt, spelet har sina problem eftersom att spelets budget var ca 10$ eller något liknande, men väldigt underhållande iaf. Lätt värt köpet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Ska sälja mitt Xbox 360 inkl. 2 kontroller, 5 eller 6 spel, Guitar Hero World Tour (trummor, 2 gitarrer, mic), DJ Hero för 2500,- Underpris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 (redigerad) Ska sälja mitt Xbox 360 inkl. 2 kontroller, 5 eller 6 spel, Guitar Hero World Tour (trummor, 2 gitarrer, mic), DJ Hero för 2500,- Underpris? Beror sig på vilken 360 modell du har. Redigerad 28 juli, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Beror sig på vilken 360 modell du har. Ingen aning. 60 gb hdd är det i alla fall. Grå är den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Ingen aning. 60 gb hdd är det i alla fall. Grå är den också Då har du Elite. 3000~? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Då har du Elite. 3000~? Är inte Elite svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Är inte Elite svart? Just fan! Tyckte att mitt elite såg lite mörkgrått ut när man såg det snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Elite är svart och har en 120GB hårddisk. De senare modellerna av Xbox 360 Pro-linjen kom med en 60GB hårddisk istället för den ursprungliga 20giggaren. Så det är en relativt ny Xbox 360 Pro du har (Pro är grå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Finns det nåt ställe som säljer 1 månaders LIVE? Har som minst hittat 3 months. Svensk butik dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Köpte nyss Deadliest warrior på xbox live för 800 msp. Det är ett fighting arcade spel. Väldigt roligt faktiskt, spelet har sina problem eftersom att spelets budget var ca 10$ eller något liknande, men väldigt underhållande iaf. Lätt värt köpet imo Väldigt kul för pengarna. Det är inte kul om du hade betalat full pris för det, men definitivt inte ett tråkigt spel alls. Inte prövat det online än, men hittills - I'm interested. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 (redigerad) Dubbelpost, men what the fuck. Xbox Live pris-ändring incoming, kommer kosta 10 dollar mer om året. Gillas inte. Redigerad 1 september, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Dubbelpost, men what the fuck. Xbox Live pris-ändring incoming, kommer kosta 10 dollar mer om året. Gillas inte. Gäller ju dock inte här i Sverige. Den nya 360-kontrollen. Förstår inte varför de ändrade faceknapparna... [youtube-old]5sw2iFb8Qlk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Gäller ju dock inte här i Sverige. Det gäller XBL overall. Priset är detsamma överallt, bara överfört i olika valutor. Vi får dyrare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Det gäller XBL overall. Priset är detsamma överallt, bara överfört i olika valutor. Vi får dyrare också. Hmm...säker? Major Nelson säger anorlunda.. "This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States." http://majornelson.com/archive/2010/08/30/price-change-for-xbox-live-gold-subscription.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Hmm...säker? Major Nelson säger anorlunda.. "This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States." http://majornelson.com/archive/2010/08/30/price-change-for-xbox-live-gold-subscription.aspx Huh, det var som fan. Såg 2 andra sidor som skrev att det gällde europa också, men tydligen inte eftersom det är typ 15 sidor som säger det där. Aja, hooray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 (redigerad) VAr hoss en kompis i går kväll o spela lite limbo och jag älskar det <3 synd att de inte finns till ps3 Är jävligt creepy Redigerad 7 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Nu är det så att en tjejkompis skulle vilja köpa lite nya låtar till sitt GH5 på Xbox, men hon har ingen fast Internetuppkoppling, utan kör med mobilt med dongel till datorn. Jag vet att det är möjligt att komma online med xboxet om man kopplar en nätverkssladd (eller korsad?) mellan datorn och xboxet, men vad sen? Finns det någon steg-för-steg guide? Och än viktigare, måste man betala sån där Xbox Live månadskostnad för att kunna komma åt Marketplace och handla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Förstår inte varför de ändrade faceknapparna... Vad är det för fel med det? Jag tycker att det är snyggt. Med knapparnas färger och den overall plastiga känslan av 360-kontrollerna så känns dom enligt mig väldigt barnsliga... Dom är mycket skönare, visst, det har jag alltid tyckt... Men Playstations kontroller ser bättre ut och känns som mer kvalitet. Jag är glad att dom ändrat färgerna på face-knapparna... Det är ett snyggt designval... Jag måste ändå aldrig kolla på knapparna för att trycka på dom. När man håller i kontrollen så vet man vart knapparna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Vad är det för fel med det? Jag tycker att det är snyggt. Med knapparnas färger och den overall plastiga känslan av 360-kontrollerna så känns dom enligt mig väldigt barnsliga... Dom är mycket skönare, visst, det har jag alltid tyckt... Men Playstations kontroller ser bättre ut och känns som mer kvalitet. Jag är glad att dom ändrat färgerna på face-knapparna... Det är ett snyggt designval... Jag måste ändå aldrig kolla på knapparna för att trycka på dom. När man håller i kontrollen så vet man vart knapparna är. Det jag tänkte på var att i alla spel så ser man ju färgade knappar, så det känns rätt onödigt att helt plötsligt göra dom gråa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts