VickeX Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Det är riktigt najs, synd bara att de otroligt nog inte släppt något DLC till det. Jag måste faktiskt erkänna, men det var ett av de första FPS:en jag spelat någonsin. Bristen på DLC gjorde att spelet slutligen dog för mig, även om det tog ett tag. BF:BC2 kommer äga ruskigt mycket. Har hört att de hållit på att tillverka lite DLC ( några nya banor etc. ) men att dem sket i det.... Även om det nästan var klart redan. Anywho. Är inte så superförtjust i spelet. Lite charmigt för att vara ett arcade att ha ett fps som funkar nästan som en full spelrelease, men gillar inte riktigt Battlefieldmotorn. Spelet känns smutsigt med HUD-en och allting som händer på skärmen. Kontrollerna är knepiga och att t.ex springa och att gå omkring känns konstigt. Men annars är det kul, om man sitter och snackar med någon medans man spelar, och det går bra... Då kan man ha riktigt kul i några timmar, så som jag och Grumpy haft. Skulle aldrig betalat 1200msp för det. Så det kändes bra att slå till nu när det var så billigt och eftersom dom flesta pratade om det som om det var så bra. Edit: Fan vad roligt Scene It? var att spela med ett par personer ändå! Redigerad 2 januari, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Min 360 har börjat bete sig konstigt. Ibland när man startar den så loggar den inte in på min användare som den ska göra, utan man får göra det manuellt. Och några gånger har det hänt att när man startar ett spel så blir skärmen svart och man får lov att trycka på den där knappen på dosan (ring of light eller vad den heter?) och välja "Play game" därifrån. Är det andra som har haft liknande problem? Boxen är lite mer än en månad gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Mitt xbox mår inte så bra när det kan ta upp till 10 restarts att få skiten att läsa en skiva, va? Redigerad 6 mars, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Mitt xbox mår inte så bra när det kan ta upp till 10 restarts att få skiten att läsa en skiva, va? Mitt xbox har dragit sitt last stand med. Morrar och har sig när jag spelar bayonetta. Ett par restarts får jag oftast räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Mitt xbox har dragit sitt last stand med. Morrar och har sig när jag spelar bayonetta. Ett par restarts får jag oftast räkna med. Hm. Måste vara något med Bayonetta-skivan då, för min reagerade precis likadant när jag försökte spela Bayonetta. Min kunde avbryta mitt i spelet och säga att "disk is dirty". How about DISK IS ASSSSSSS *AVGN* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Kan... inte... sluta... köpa.... spel http://pici.se/pictures/diSwuGbqg.jpg Redigerad 6 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Kan... inte... sluta... köpa.... spel http://pici.se/pictures/diSwuGbqg.jpg Billigt. Vart? Spelbutiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Billigt. Vart? Spelbutiken? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Hur mycket kan man sälja ett xbox 360 20 gb med 12 st spel 1 kontroll och play and charge kit? ska sälja det o köpa en ps3 fat Kommer dock sakna forza :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Hur mycket kan man sälja ett xbox 360 20 gb med 12 st spel 1 kontroll och play and charge kit? ska sälja det o köpa en ps3 fat Kommer dock sakna forza :/ Tycker du ska spara 360 och spara ihop till ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Tycker du ska spara 360 och spara ihop till ps3an Varför ska jag ha båda ? Nej är bara irriterad på xbox nu... Får lämna in dom hela tiden för att dom inte funkar och för varje gång som dom kommer tillbaka så låter dom högre och högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Varför ska jag ha båda ? Nej är bara irriterad på xbox nu... Får lämna in dom hela tiden för att dom inte funkar och för varje gång som dom kommer tillbaka så låter dom högre och högre. Säger bara efter egen erfarenhet. Sålde min ps3 för xbox. Och ibland saknar jag min ps3a, visst vill ha xbox med. Men skulle väntat och sparat. Vill spela visa spel som kommer till ps3an nu, när jag sålde fanns inte så mycket intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Har man kvar sitt xbox och köper en ps3a så har du tillgång till alla platformer. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Om man köper en ny Xbox, hur för man över alla Savegames? Kan man ladda ner samma XBL grejer igen (spel och add-ons etc.)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Om man köper en ny Xbox, hur för man över alla Savegames? Kan man ladda ner samma XBL grejer igen (spel och add-ons etc.)? Endast måste du fixa dig en kabel från Microsoft som är gratis, eller så får du lov att byta hårddisk. Och XBL-grejorna är registrerade på din XBL-profil, så det är bara att ladda ned igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Endast måste du fixa dig en kabel från Microsoft som är gratis, eller så får du lov att byta hårddisk. Och XBL-grejorna är registrerade på din XBL-profil, så det är bara att ladda ned igen. du måste också föra över licenser vilket du gör HÄR du kan ju också använda minneskort (om du köper en arcade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 du måste också föra över licenser vilket du gör HÄR du kan ju också använda minneskort (om du köper en arcade) Behövde inte jag göra när jag laddade ned Splosion Man på min brors Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Är 1,5 tusen lagomt Pris att lägga ut de på tradera? Inngår då Xbox 360 20gb en hand kontroll play and chargé kit och 15 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 http://www.pcworld.idg.com.au/slideshow/33...fin_accessory_/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Jävla achievements, så beroende framkallande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts