Boomer Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Mmm, Matrix. Har ingen next gen-konsoll, en 360 ska nog bli först. Isåfall blir det en svart, om den finns i Sverige i sommar. Efter lite sökande på google så verkar det som den kommer i april. Om den verkligen gör det, då ska jag sälja min gamla (första utgåva, usch) och köpa en svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Sweet, sweet. HD-TV på gång. Blir nog ett XBOX också. Såg Saints Row på Game, begagnat - 500kr. Är inte det dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Sweet, sweet. HD-TV på gång. Blir nog ett XBOX också. Såg Saints Row på Game, begagnat - 500kr. Är inte det dyrt? Japp. Köp något bra spel istället. Så som Gears of War eller Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Japp. Köp något bra spel istället. Så som Gears of War eller Oblivion. Om det inte blir Saints Row så blir det Dead Rising. Antagligen båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Om det inte blir Saints Row så blir det Dead Rising. Antagligen båda två. Usch, båda spelen är riktigt dåliga i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 I mina ögon, är dom - Har saints row och det har jag suttit riktigt länge med live delen är också riktigt bra!! Dead rising har jag också spelat och det är också super tkr jag! Ska nog köpa det denna månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hur kopierar man musik eller film från en Portabel hårddisk till Xbox hårddisken? Om det går förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hur kopierar man musik eller film från en Portabel hårddisk till Xbox hårddisken? Om det går förståss Det kan du inte. Men du kan rippa musik från cd-skivor dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hur kopierar man musik eller film från en Portabel hårddisk till Xbox hårddisken? Om det går förståss Har du MP3 så kan du lyssna från xboxen. Brukar göra så när jag lirar Fight Night 3. Fan hemsk musik i spelet. Film och musik kan du streama från datorn till xboxen med hjälp av program. Finns ett av microsoft som funkar halvt, ganska klyddigt, sett ett annat som är bra men xboxen spelar bara upp wmv filer när det gäller filmer, resten går tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Provade Worms på Arcade-delen idag och jag var rätt så besviken=/ Kör också igenom Gears på Insane själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Provade Worms på Arcade-delen idag och jag var rätt så besviken=/ Kör också igenom Gears på Insane själv Varför då? Det är ju hel toppen! :'( Ne bara för det ska jag också köra Gears på insane nu Redigerad 15 mars, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ne bara för det ska jag också köra Gears på insane nu Usch, det är svårt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hihi, har inte ens klarat spelet på lättaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jo nu är jag fast på Corpsern hur var det man skulle göra nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Jo nu är jag fast på Corpsern hur var det man skulle göra nu igen? Skjuta den på magen! Redigerad 15 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Klarade precis act 3 på Insane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 http://www.joystiq.com/2007/03/20/hdmi-ena...-april-for-479/ Ska nog sälja min box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 http://www.joystiq.com/2007/03/20/hdmi-ena...-april-for-479/ Ska nog sälja min box. (:!!! Mjo, en sån låda hade inte varit fel. Men den är riktigt ful med det svarta. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Ska köpa mig ett 360 nu i veckan. Hurra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Nu är det bestämt. http://www.gamespot.com/news/6168182.html http://www.fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts