Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jag har varken facebook eller twitter, zune ser smått intressant ut men priset är fel. Att stream en film ska inte kosta lika mycket som att gå på bio. Och Last.fm som jag såg framemot finns inte i Sverige. Sämst uppdateringen någonsin. :(

Eller hur. Varför sa dom aldrig att last.fm inte skulle komma till sverige? Gah. Det är nog det jag hade använt mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Är det någon som har provat The Saboteur?

Agenten på PC tror jag... Jag är också lite sugen på det (verkar som om du är det).

Har fått smådåliga betyg. Alla tycker att konceptet är skoj och lite häftigt och att det funkar hela free-mode stuket så vitt jag hört, men storyn sägs vara lite sämre och så sägs det vara rätt dålig voice-acting.

Jag tror dock att jag ska köpa det när det går ner lite i pris. Verkar som om det skulle kunna vara lite skoj tidsfördriv när man inte känner för något FPS eller GTA. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har provat The Saboteur?

konceptet är skoj och lite häftigt

storyn är lite sämre och så är det rätt dålig urkass voice-acting.

Jag tyckte att spelet var himla skojsigt och klarade ut det på en sisådär 20 timmar. >_<

Mellan uppdragen kan man passa på att ta över områden från nazisterna och färglägga dem. Det finns mycket torn, propaganda och beväpnade patruller utsatta i Paris som man kan ha kul med under tiden, för detta tjänar man contraband som man kan använda för att köpa vapen, bilar och "färdigheter".

Mycket edits.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan har missat att xbox är så fula och har automatisk förnyelse av guld medlemskap. Man måste gå och fixa av det i inställningar, men hade ingen aning om det. Mailade nyss dem och sa att jag inte vill ha guld och att jag inte visste om att dom förnyar utan att jag ens bekräftar skiten.

Sen har dom försökt dra pengar från fel kort.

Tror ni dem lyssnar eller kommer jag få betala 599kr?

Tycker det här är riktigt fult av Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan har missat att xbox är så fula och har automatisk förnyelse av guld medlemskap. Man måste gå och fixa av det i inställningar, men hade ingen aning om det. Mailade nyss dem och sa att jag inte vill ha guld och att jag inte visste om att dom förnyar utan att jag ens bekräftar skiten.

Sen har dom försökt dra pengar från fel kort.

Tror ni dem lyssnar eller kommer jag få betala 599kr?

Tycker det här är riktigt fult av Microsoft.

Har du använt några dagar av xbox live? Om du har gjort det så måste du antagligen betala

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står ju klart och tydligt när man betalar första gången, så om de inte är väldigt snälla såhär i juletider lär de inte få några pengar tillbaka. Sedan undrar jag varför du köper Guld direkt från Microsoft och inte billigare från någon annan istället? Bara ett tips inför framtiden.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vart man kan köpa en sån där kabel så man kan flytta filer mellan två xbox hårddiskar? Kommer nog vara tvungen att köpa en Elite istället för min gamla Pro, för nu fick den one red light och sedan funkade det igen. Men bara det är ju en varning, plus att den låter fruktansvärt och den har knappt något utblås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står ju klart och tydligt när man betalar första gången, så om de inte är väldigt snälla såhär i juletider lär de inte få några pengar tillbaka. Sedan undrar jag varför du köper Guld direkt från Microsoft och inte billigare från någon annan istället? Bara ett tips inför framtiden.

köpte inte från M$. Köpte mitt Guld tillsammans med Xboxet på webhallen för 300 någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor