VaXXoR Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Om man är halo spelare så ladda hem Halo waypoint. Man får avatar unlock direkt. Min polare fick hela ODST dräckten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Uppdateringen suger! Zune kan väl vara bra. Men det andra är lönlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Uppdateringen suger! Zune kan väl vara bra. Men det andra är lönlöst. så dålig är den inte, har visserligen haft den i några veckor men har inte användt något. twitter är ok facebook är meh. hyfsat. zune, last fm har jag inte provat men det verkar ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Jag har varken facebook eller twitter, zune ser smått intressant ut men priset är fel. Att stream en film ska inte kosta lika mycket som att gå på bio. Och Last.fm som jag såg framemot finns inte i Sverige. Sämst uppdateringen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Är det bara jag eller tycker alla andra också att Xbox360n borde få en webbläsare så som PS3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Är det bara jag eller tycker alla andra också att Xbox360n borde få en webbläsare så som PS3?? behövs inte men visst, det skulle vara rätt så nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Är det bara jag eller tycker alla andra också att Xbox360n borde få en webbläsare så som PS3?? Det är definitivt något Microsoft borde kolla upp, men jag tror att dem (Microsoft) är rädda för att konsolerna ska bli attackerade av diverse elakheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Jag har varken facebook eller twitter, zune ser smått intressant ut men priset är fel. Att stream en film ska inte kosta lika mycket som att gå på bio. Och Last.fm som jag såg framemot finns inte i Sverige. Sämst uppdateringen någonsin. Eller hur. Varför sa dom aldrig att last.fm inte skulle komma till sverige? Gah. Det är nog det jag hade använt mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Eller hur. Varför sa dom aldrig att last.fm inte skulle komma till sverige? Gah. Det är nog det jag hade använt mest. För att det låter dåligt om de säger så på en presskonferens. Är det bara Sverige som inte får, eller drabbas alla EU länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Är det någon som har provat The Saboteur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Är det någon som har provat The Saboteur? Agenten på PC tror jag... Jag är också lite sugen på det (verkar som om du är det). Har fått smådåliga betyg. Alla tycker att konceptet är skoj och lite häftigt och att det funkar hela free-mode stuket så vitt jag hört, men storyn sägs vara lite sämre och så sägs det vara rätt dålig voice-acting. Jag tror dock att jag ska köpa det när det går ner lite i pris. Verkar som om det skulle kunna vara lite skoj tidsfördriv när man inte känner för något FPS eller GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 (redigerad) Är det någon som har provat The Saboteur? konceptet är skoj och lite häftigt storyn är lite sämre och så är det rätt dålig urkass voice-acting. Jag tyckte att spelet var himla skojsigt och klarade ut det på en sisådär 20 timmar. Mellan uppdragen kan man passa på att ta över områden från nazisterna och färglägga dem. Det finns mycket torn, propaganda och beväpnade patruller utsatta i Paris som man kan ha kul med under tiden, för detta tjänar man contraband som man kan använda för att köpa vapen, bilar och "färdigheter". Mycket edits. Redigerad 17 december, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 Jo, är lite sugen. Det verkar vara en go stämning i spelet, efter vad jag har sett i trailers. Lite "noir" typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Fan har missat att xbox är så fula och har automatisk förnyelse av guld medlemskap. Man måste gå och fixa av det i inställningar, men hade ingen aning om det. Mailade nyss dem och sa att jag inte vill ha guld och att jag inte visste om att dom förnyar utan att jag ens bekräftar skiten. Sen har dom försökt dra pengar från fel kort. Tror ni dem lyssnar eller kommer jag få betala 599kr? Tycker det här är riktigt fult av Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Fan har missat att xbox är så fula och har automatisk förnyelse av guld medlemskap. Man måste gå och fixa av det i inställningar, men hade ingen aning om det. Mailade nyss dem och sa att jag inte vill ha guld och att jag inte visste om att dom förnyar utan att jag ens bekräftar skiten. Sen har dom försökt dra pengar från fel kort. Tror ni dem lyssnar eller kommer jag få betala 599kr? Tycker det här är riktigt fult av Microsoft. Har du använt några dagar av xbox live? Om du har gjort det så måste du antagligen betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Har du använt några dagar av xbox live? Om du har gjort det så måste du antagligen betala Dom har förnyat ett 12månaders Guld. Så några dagar tycker jag inte spelar någon roll. Trodde ju att jag hade tid kvar, och att det skulle avbrytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Det står ju klart och tydligt när man betalar första gången, så om de inte är väldigt snälla såhär i juletider lär de inte få några pengar tillbaka. Sedan undrar jag varför du köper Guld direkt från Microsoft och inte billigare från någon annan istället? Bara ett tips inför framtiden. Redigerad 23 december, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Vet någon vart man kan köpa en sån där kabel så man kan flytta filer mellan två xbox hårddiskar? Kommer nog vara tvungen att köpa en Elite istället för min gamla Pro, för nu fick den one red light och sedan funkade det igen. Men bara det är ju en varning, plus att den låter fruktansvärt och den har knappt något utblås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Det står ju klart och tydligt när man betalar första gången, så om de inte är väldigt snälla såhär i juletider lär de inte få några pengar tillbaka. Sedan undrar jag varför du köper Guld direkt från Microsoft och inte billigare från någon annan istället? Bara ett tips inför framtiden. köpte inte från M$. Köpte mitt Guld tillsammans med Xboxet på webhallen för 300 någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 köpte inte från M$. Köpte mitt Guld tillsammans med Xboxet på webhallen för 300 någonting. Isåfall ska de inte kunna dra några pengar, skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts