Boomer Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 hmm... skulle väll kunna gissa på 3-5k jag är dock inte den bästa personen att fråga när det gäller att sälja grejer Nåväl, den cirkulerar på blocket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 (redigerad) Super Elite finns det inget som heter och har aldrig funnits. Feeeeeeeeeeeeeeeeeeel Super elite finns Kommer ut 10 november Redigerad 8 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Feeeeeeeeeeeeeeeeeeel Super elite finns Kommer ut 10 november Inlägget var skrivet 12 Oktober... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 elgiganten fail den heter inte super elite, det är bara en bundle med en 250 GB hdd, 2 kontroller och bundle spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Ehm..testa att googla Xbox 360 Super Elite.. den har aldrig utansonserats som super elite, affärer har väll börjat kalla den det för att kunna skilja på den och vanliga elite. den är utanonserad som en speciell bundle till Forza 3 och MW2. dock så kan den nog börja kallas för super elite när dom väl börjar sälja bara konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) Inlägget var skrivet 12 Oktober... Man hade super elite sedan första oktober Redigerad 9 november, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 helvette http://img14.imageshack.us/img14/6568/rrodfuuuuu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) helvette http://img14.imageshack.us/img14/6568/rrodfuuuuu.jpg Åh fyfan. Är själv inne på min andra Xbox, min förra Premium 20GB överhettades hela tiden och garantin hade gått ut så, jag inhandlade ett Elite för ett halvår sen kanske. Måste säga att Elite är bra mycket bättre än Premium, enligt mig. Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 är inte så arg egenteligen, utan mest en aning sur att jag inte har råd med en ny funderar på att skaffa en elite mest på grund av hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 är inte så arg egenteligen, utan mest en aning sur att jag inte har råd med en ny funderar på att skaffa en elite mest på grund av hårddisken. Skicka in den till M$, dvs om d har garantin kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Skicka in den till M$, dvs om d har garantin kvar köper hellre en ny än att skicka den till MS så att dom fixar den så att den kanske inte RRoD:ar igen HAHA! märkte att det är fredag den 13:e idag Redigerad 13 november, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 köper hellre en ny än att skicka den till MS så att dom fixar den så att den kanske inte RRoD:ar igen HAHA! märkte att det är fredag den 13:e idag Då ska jag inte röra mitt xbox idag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Patrick sålde i förrgår sin Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Patrick sålde i förrgår sin Xbox 360. För hur mycket $$$$$? Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 För hur mycket $$$? Enligt den nuvarande valutan på dollarn, så $484,23. Annars, så fick jag 3300kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 (redigerad) Enligt den nuvarande valutan på dollarn, så $484,23. Annars, så fick jag 3300kr. Jag köpte mitt Elite för 3300kr. EDIT: Din skit är ju begagnad kom jag på Redigerad 13 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Enligt den nuvarande valutan på dollarn, så $484,23. Annars, så fick jag 3300kr. 3300 för en xbox?? :P Kostar ju typ 2900 för en ny elite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Nu när jag fått en ny box av MS, så tänker jag sätta ut den på blocket. Men behöver hjälp med vettigt pris! Xbox 360 Elite 120GB 2st trådlösa handkontroller 1st Wireless Receiver 1st Wireless Headset Rock Band 1 Kit (Hela bandet med andra ord) Guitar Hero World Tour Gitarr Bioshock Call of Duty Modern Warfare Call of Duty World at War Dead or Alive 4 Fable 2 Gears of War 2 Guitar Hero 3 Guitar Hero World Tour Halo 2 Just Cause Medal of Honor Airborne Midnight Club Los Angeles Rockband (uppenbart) Star Wars The Force Unleashed The Elderscrolls IV: Oblivion 3300 för en xbox?? :P Kostar ju typ 2900 för en ny elite.. Nej inte för en xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Aww Viggo. Men varför köper du hellre en ny? Skicka in den för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts