Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Nä köpte du ditt xbox? Dom första 360 som kom ut hade större chans att få rrod.

Själv har jag haft mitt i 1 år och har inte haft några problem

12 december 2005 köpte jag en Premium. Bytte in den på Gamestop mot en Elite för 99kr i slutet på 07. Hade den tills 08 då den fick RRoD. Fick en helt ny av MS som funkade tills nu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh... Jag behöver lite hjälp... Hur skaffar man Live? Och en liten efter fråga till det HUR och VAR skriver man in koden på ''Kortet''

Hjälp pl0x

:ZlAyeR^

För att skriva in koden på ditt Redeem Card så trycker du på Xbox Guide knappen på kontrollen.

Går till fliken längst till vänster och väljer Redeem Code och knappar in.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte mig ett ex. utav NHL '10 idag, har spelat hela eftermiddagen och kvällen, visst, EA ger ut nya utgåvor utav sina spel varje år, men visst fan vet de hur man underhåller, grymt skoj.

Har du 09?

Om ja: Vilka är de främsta skillnaderna mellan 09 och 10?

Är skillnaderna såpass stora, eller bra, att det är värt att köpa 10 om man har 09?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du 09?

Om ja: Vilka är de främsta skillnaderna mellan 09 och 10?

Är skillnaderna såpass stora, eller bra, att det är värt att köpa 10 om man har 09?

Har inte 09, och det är nog troligtvis därför jag tycker att det är såpass bra, många som säger att det inte är speciellt stora skillnader mellan 09 och 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att mitt äckliga Arcade fick RRoD för andra gången kastade jag det nedför trappan och köpte ett begagnat av en kille utanför Oslo.

Så, jag fick med Xbox Live gold till och med Mars 2010.

Mitt gamertag är ali nasir.

Jag fick även med:

Gears Of War 2

GTA IV

Eternal Sonata (?)

Call Of Duty World at War

Lego Indiana Jones & Kung Fu Panda

Och så har jag Skate och GH:World Tour sedan tidigare

Så, ifall någon vill spela.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte 09, och det är nog troligtvis därför jag tycker att det är såpass bra, många som säger att det inte är speciellt stora skillnader mellan 09 och 10.

Ah okej. Jag har ju 09 och jag tycker lätt det är det bästa spelet i serien. (Då har jag inte testat 10 än.)

Men om det är som du säger att det inte är så stora skillnader så borde ju 10 också vara grymt bra. Men samtidigt, om det inte är så stor skillnader så kan jag säkert klara mig ett år till med 09. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor