eminem33 Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 kan man flasha sitt xbox hemma själv? är det lätt? måste man löda och ha sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) sry för dubbel post men är det bara jag som inte kan connecta till EA online? för ungefär en timma sen så satt jag och spela bad company och helt plötsligt så stod det connection lost och så prova jag nu och då funkar de inte :'( kan det ha något med updaten som ska komma idag? Edit: nu släpptes updaten Edit2: öhhmm jag ser ingen skillnad? vad gjorde updaten? trodde allt skulle bli nytt det sa en kompis igår till mig :/ Redigerad 11 augusti, 2009 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 (redigerad) Klarat alla extreme-tracks på trials HD. Slå det. Äntligen en achivement som betyder något! ; ) Blir att slipa tiderna nu. Har pinsamt många försök på hard och extreme banorna höööh. Alla achv utan den omöjliga nu. wie. Redigerad 16 augusti, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Två nya demos släppta idag, Dirt 2 och NHL 10. Gillar båda två starkt, faktiskt. Dirt 2 känns lite avigt till och från, men det är nog mest en vanesak. När man tar en kurva bra så känns det ruggigt grymt, och grafiken och effekterna är riktigt imponerande. NHL 10 var också riktigt roligt, gjorde ett riktigt vackert mål där målvakten räddar ett skott upp i luften, så kommer Zetterberg och touchar in den med klubban över honom, väldigt snyggt och underbart variationsrikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Såg att JHSC hade Trials HD. Give us your thouughts! Ska nog köpa det. Har älskat Trial sedan de små freewarespelen, och level editorn är bara grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Helt okej, inget jag sätter mig ner och nöter i flera timmar, men extremt bra tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Helt okej, inget jag sätter mig ner och nöter i flera timmar, men extremt bra tidsfördriv Inte? Haha. Jag satt med level editorn bara i demot i säkert 2 timmar tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Inte? Haha. Jag satt med level editorn bara i demot i säkert 2 timmar tidigare idag. Ptja, har inte riktigt orkat sätta mig in speciellt mycket i den ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Hej. Jag undrar om det går göra såhär för att komma åt Live. Går det alltså koppla en nätverkskabel från Xboxen till datorn som i sin tur tar emot trådlöst internet från en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) Hej. Jag undrar om det går göra såhär för att komma åt Live. Går det alltså koppla en nätverkskabel från Xboxen till datorn som i sin tur tar emot trådlöst internet från en router? Venne till xbox, men till Ps3 går det. Du tar en korsad nätverkskabel mellan xbox och dator och bryggar sedan anslutningarna i datorn. http://pici.se/thumbs/t_zMlERBPmW.gif Redigerad 24 augusti, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Venne till xbox, men till Ps3 går det. Du tar en korsad nätverkskabel mellan xbox och dator och bryggar sedan anslutningarna i datorn. Korsad? Vilka anslutningar ska jag brygga? Den trådlösa eller den till lokala nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Korsad? Vilka anslutningar ska jag brygga? Den trådlösa eller den till lokala nätverket? http://pici.se/thumbs/t_zMlERBPmW.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Tack så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) Tack så jävla mycket. http://www.kjell.com/?item=38488&path=...00000,219000000 Korskopplad kabel. Kablar http://www.kjell.com/content/templates/sho...00000,219000000 Redigerad 24 augusti, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) Det går med kabeln som följer med Xboxen. Hit me up on msn eller i ett pm, eller ett svar här helt enkelt om du vill ha mer hjälp. Jag orkar inte skriva just nu. Edit: Adrian hade ju redan skrivit samma sak som jag tänkte på. Trodde att han skrivit någonting helt annat först. =/ Redigerad 24 augusti, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Funkade med nån random nätverkskabel jag hade. Ingen aning om den är korsad men funkar gör det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Är det bara för mig som kameran på NHL demot inte åker med ut längs med sargkanten? Jävligt kul när man åker mot sargen vid egen blå och inte har en aning vad fan man pysslar med. Hoppas det fixas tills hela spelet släpps, fungerade ju utmärkt i 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 hur länge dröjer det från det att ett demo kommer ut tills det att vi som har silver får ladda ner och prova? är jävligt sugen på dirt 2 nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 hur länge dröjer det från det att ett demo kommer ut tills det att vi som har silver får ladda ner och prova? är jävligt sugen på dirt 2 nämligen En vecka har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Något GoldenEye blev det inte, men Perfect Dark. http://www.fz.se/bilder/arkiv/2/2snt9lbuhwpo5ikerag6jmyvc041q8f3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts