Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

sry för dubbel post men är det bara jag som inte kan connecta till EA online? för ungefär en timma sen så satt jag och spela bad company och helt plötsligt så stod det connection lost och så prova jag nu och då funkar de inte :'( kan det ha något med updaten som ska komma idag?

Edit: nu släpptes updaten

Edit2: öhhmm jag ser ingen skillnad? vad gjorde updaten? trodde allt skulle bli nytt det sa en kompis igår till mig :/

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två nya demos släppta idag, Dirt 2 och NHL 10. Gillar båda två starkt, faktiskt. Dirt 2 känns lite avigt till och från, men det är nog mest en vanesak. När man tar en kurva bra så känns det ruggigt grymt, och grafiken och effekterna är riktigt imponerande. NHL 10 var också riktigt roligt, gjorde ett riktigt vackert mål där målvakten räddar ett skott upp i luften, så kommer Zetterberg och touchar in den med klubban över honom, väldigt snyggt och underbart variationsrikt. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag undrar om det går göra såhär för att komma åt Live. Går det alltså koppla en nätverkskabel från Xboxen till datorn som i sin tur tar emot trådlöst internet från en router?

Venne till xbox, men till Ps3 går det. :confused:

Du tar en korsad nätverkskabel mellan xbox och dator och bryggar sedan anslutningarna i datorn.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går med kabeln som följer med Xboxen. Hit me up on msn eller i ett pm, eller ett svar här helt enkelt om du vill ha mer hjälp. Jag orkar inte skriva just nu. :confused:

Edit: Adrian hade ju redan skrivit samma sak som jag tänkte på. Trodde att han skrivit någonting helt annat först. =/

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor