ExploSive Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Någon som har ett bra tennis spel att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Top spin eller sega superstars tennis är två fantastiskt roliga spel fast väldigt olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Virtua Tennis 2009 finns ju alltid, vet inte hur de olika tennisspelen är dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 http://twitter.com/JD_2020 Jag förväntar mig inte att någon ska köpa det åt mig. Men jag försöker skriva in koderna som lämnas åt 'publiken' så snabbt som möjligt. Jag vill ha det och har inte råd. Se hur många som är galna för att få tag på det gratis. Ah, då förstår jag. Fick du tag i en kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Tips på riktigt bra spel, skall ha multiplayer och hålla länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Tips på riktigt bra spel, skall ha multiplayer och hålla länge! L4D Halo GoW 1 och 2 UFC Undisputed 09 GH metallica Inte listat i någon speciell ordning men GoW (både 1 och 2) och L4D ligger nog högst upp på listan. Får mitt L4D imorgon föresten! Någon som köpte till 360 eller bara till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Left 4 Dead är dock bara kul i ett par timmar. Sen har du kört slut på de fyra olika kartorna och tröttnar på de enformiga spellägena. Gears2 eller CoD4 är väl att rekommendera om det ska hålla länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Left 4 Dead är dock bara kul i ett par timmar. Sen har du kört slut på de fyra olika kartorna och tröttnar på de enformiga spellägena. Gears2 eller CoD4 är väl att rekommendera om det ska hålla länge. Nja, folk kommer antagligen att gå över till CoD6 när det kommer ut. Jag vet inte hur Team Fortress 2 är på 360 men på PC så är det rätt bra och det är jäkligt många som spelar i multiplayer läget. Dessutom så är nog Orange Box snuskigt billigt idag. Redigerad 14 juni, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 INGEN spelar tf2 på xbox 360 tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Verkar som att vi svenskar får vänta tills 2:e Juli innan FNR4 kommer ut. (Istället för 23:e/25:e Juni) Alltid är det vi som är sist. Det enda som är någorlunda positivt är att recensionerna (förhoppningsvis) hinner komma ut. Redigerad 23 juni, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 någon här som har Crackdown? sugen på o köra co-op campaign eller Keys to the city. Sjukt bra spel och finns ju till kanon priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Crackdown är det enda spelet som jag saknar till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Hahaha! Äntligen så kommer det hit till oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 ^ haha Du är allt bra smart... men fasen va nice(inte för att jag kommer att använda det så mycket men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Någon som vet om spelbutiken.se är något att lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Någon som vet om spelbutiken.se är något att lita på? Det kan du lita på hur mycket som helst. Underbara priser också. Trodde nästan att GTA IV Special Edition för 600kr var för bra för att vara sant men jag fick det på ett par dagar efter beställningen. Bara två dagar tror jag. Eller kanske till och med en? Det gick snabbt iaf. Alldeles utmärkt. Jättebra kundservice med livechatt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) http://pici.se/pictures/dhcolJImK.jpg Beställt http://pici.se/pictures/cFlBFXlqf.jpg Beställt Edit: Blev 2 spel istället Redigerad 29 juni, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) någon här som har Crackdown? sugen på o köra co-op campaign eller Keys to the city. Sjukt bra spel och finns ju till kanon priser Jag har Crackdown, första spelet jag köpte till min Xbox 360 (IV hade inte släppts då). Redigerad 29 juni, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Alla som har spelat kortspelet "Magic" måste ju köpa spelet ifrån xbox live! 200 enkla achievement points och maaassa nostalgi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2009 Fick mina spel idag. Och fyfan vad kul GIRD är online! Körde stockcar derby och körde som ett riktigt arsle och vann mitt fösta xbox live race nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts