Cortez Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag testade GRAW2-demot alldelles nyss... jag blev inte direkt glatt överraskad, men det växte lite på mig. Första intrycket var väl mest "fan vad tråkigt...", men det växte lite på mig ju mer jag spelade. Har inte spelat originalet, men det ser inte lockande ut heller. Kanske plockar upp 2:an när priset gått ner... Crackdown såg tråkigt ut först... sen såg det skitballt ut. Sen när man testade demot var det tillbaka på mediokert. Det är något tråkigt med det där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ledsen för dubbelpost. Har ett litet problem... då och då får jag "namn wants to play" popup i nedre delen av skärmen. Jag antar att det är ett meddelande... eller så... hur som helst, jag har fått det ett par gånger, och messages i dashboard så kunde man läsa t.e.x. att det var en 1:a där och blinkade i några sekunder brevid message innan den försvann. Går man in där så finns det inget förutom att skicka egna meddelanden. Så... vad betyder "namn wants to play"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Ledsen för dubbelpost. Har ett litet problem... då och då får jag "namn wants to play" popup i nedre delen av skärmen. Jag antar att det är ett meddelande... eller så... hur som helst, jag har fått det ett par gånger, och messages i dashboard så kunde man läsa t.e.x. att det var en 1:a där och blinkade i några sekunder brevid message innan den försvann. Går man in där så finns det inget förutom att skicka egna meddelanden. Så... vad betyder "namn wants to play"? Att någon vill spela med dig. Tex, min polare skapar ett game på Gears Of War. Efter det så invitar han mig så vi kan spela. Står typ "No0vad wants to play", går in på dina meddelanden, då ska det finnas där.. sen trycker du på accept invite.. sen kommer du komma in i spelet och sen spelar du med personen. Redigerad 17 februari, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Att någon vill spela med dig. Tex, min polare skapar ett game på Gears Of War. Efter det så invitar han mig så vi kan spela. Står typ "No0vad wants to play", går in på dina meddelanden, då ska det finnas där.. sen trycker du på accept invite.. sen kommer du komma in i spelet och sen spelar du med personen. Ah, vad trevligt. Tack för förklaringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vad spelar ni som har 360 nu för tin? Själv så spelar man mest Most Wanted och lite GoW ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag har inte spelat nåt på en halv månad. Rummet görs om så jag har flyttat ut boxen. Men sist så spelade jag Gears of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Har inte heller spelat på länge, men igår klarade jag sista berserkern i GoW.. Bättre sent än aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Spelar Gears Of War. Väntar på Crackdown som kommer nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vad spelar ni som har 360 nu för tin? Själv så spelar man mest Most Wanted och lite GoW ibland. Call of Duty 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen? Fattar ingenting just nu... är lite trött... http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20 Redigerad 19 februari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen? Fattar ingenting just nu... är lite trött... http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20 Den kör du väl in i boxen för att få trådlöst internet via en router, inte genom datorn.. tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen? Fattar ingenting just nu... är lite trött... http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20 Du sätter fast den på baksidan av ditt 360. Då slipper du köra med sladd för att kunna lira online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Hur funkar den här trådlösa adaptern...? Pluggar man bara in den i ett USB-uttaget? Om den datorn man sätter den i har internet, får XBoxen det också? Behöver man ingen router imellan eller så? Och så kan man överföra olika saker från datorn till XBoxen? Fattar ingenting just nu... är lite trött... http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=61-25-20 Den lilla DYRA underbara saken sätter du fast där bak på boxen. Då behöver du också en trådlös Router. Den ska nog funka med vanliga routrar. (Alltså inte kräva nån ULTRA dyr...) Bilder + Info Redigerad 21 februari, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Information om varför Worms HD är försenat. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73275 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Den kör du väl in i boxen för att få trådlöst internet via en router, inte genom datorn.. tror jag! Du sätter fast den på baksidan av ditt 360. Då slipper du köra med sladd för att kunna lira online. Den lilla DYRA underbara saken sätter du fast där bak på boxen. Då behöver du också en trådlös Router. Den ska nog funka med vanliga routrar. (Alltså inte kräva nån ULTRA dyr...) Bilder + Info Tack för alla svaren, nu vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vill bara smyga in här o säga att jag köpte crackdown idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vill bara smyga in här o säga att jag köpte crackdown idag! HALO 3 BETA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Låt det smaka. http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=4067 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Låt det smaka. http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=4067 Va FAN... Svart!! Jag vill ha en SVART XBOX 360... Det ända rykte jag har hört är att dom ska släppa en ny Xbox 360 med en ny processor som inte blir så var och är ca 2 Mhz starkare. Och den ska ha den nya Dvd-läsaren (kommer ej ihåg namnet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Låt det smaka. http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=4067 Mmm, Matrix. Har ingen next gen-konsoll, en 360 ska nog bli först. Isåfall blir det en svart, om den finns i Sverige i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts