Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

MMA skulle vara roligare om de hade samma fysik och grafik som de har i FNR4, FNR4 är helt enkelt mer lockande för mig atm, jag får se vad pengarna räcker till i sommar, först och främst skall jag köpa FNR4, sen får jag se.

För er som missat, FNR4s releasedatum har flyttats till 25:e istället för 30:e, det var vad jag uppfattade det som på presskonferensen iallafall.

EDIT: 23:e var det visst, enligt Gamespot.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMA skulle vara roligare om de hade samma fysik och grafik som de har i FNR4, FNR4 är helt enkelt mer lockande för mig atm, jag får se vad pengarna räcker till i sommar, först och främst skall jag köpa FNR4, sen får jag se.

För er som missat, FNR4s releasedatum har flyttats till 25:e istället för 30:e, det var vad jag uppfattade det som på presskonferensen iallafall.

EDIT: 23:e var det visst, enligt Gamespot.

Då lär du längta efter EA MMA alltså? Lär ju bli något i den stilen troligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då lär du längta efter EA MMA alltså? Lär ju bli något i den stilen troligen.

Japp, EA MMA lär bli intressant, frågan är om de kan leverera när de inte gjort något inom MMA innan, dessutom har ju THQ UFC-licensen, men jag kommer självklart följa utvecklingen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I GoW 2 så är FF på och man kan dö av sina egna granater, ska det vara så eller är det en bugg? Till exempel nyss så spelade Guardian på Jaciton och jag var ledare. Jag hade gömt mig upp i tornet och som brukligt är så hade jag plantat en grant utanför dörren och när jag skulle gå ut från tornet så sprang jag förbi min egen grant och då sprängdes den och jag dog. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte möjligtvis så att det finns någon här som sitter på en månads Xbox live gold trial som denne skulle vara så jättesnäll att ge till mig?

Skulle hemskt gärna vilja kunna spela online och snacka osv men mitt års live har gått ut och mor har inte pengar nog för att låta mig köpa det, och själv har jag inte heller några pengar för ens om några månader. Så jag frågar här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte möjligtvis så att det finns någon här som sitter på en månads Xbox live gold trial som denne skulle vara så jättesnäll att ge till mig?

Skulle hemskt gärna vilja kunna spela online och snacka osv men mitt års live har gått ut och mor har inte pengar nog för att låta mig köpa det, och själv har jag inte heller några pengar för ens om några månader. Så jag frågar här.

Köp 3 månaders live? Det är väl inte så dyrt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får du skylla dig själv.

Att jag måste vänta längre för att köpa ett år istället för att köpa tre månader nu? Visst.

Men på min mors svar när jag frågade henne om 400kr så lät det inte som om hon ens tänkt låta mig låna någonting alls.

Så, jag får väl bara vänta helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag måste vänta längre för att köpa ett år istället för att köpa tre månader nu? Visst.

Men på min mors svar när jag frågade henne om 400kr så lät det inte som om hon ens tänkt låta mig låna någonting alls.

Så, jag får väl bara vänta helt enkelt.

Okej, då får vi skylla på din morsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då får vi skylla på din morsa.

Nej det tycker jag inte. Vi skyller på min farsa som inte bidrar med några pengar till någonting överhuvudtaget. :o Mina superschyssta xboxlive-vänner gav mig en gratis månad. Wub på dom.

Hoppas på att få en gratis redeemcode till Map Pack 2 för CoD:WaW ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det tycker jag inte. Vi skyller på min farsa som inte bidrar med några pengar till någonting överhuvudtaget. :o Mina superschyssta xboxlive-vänner gav mig en gratis månad. Wub på dom.

Hoppas på att få en gratis redeemcode till Map Pack 2 för CoD:WaW ikväll.

Du är en riktigt snyltare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor