Marquis Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Har också lyckats med det nu! Ett tips är att använda RB när man ser att det finns ett läge, ger extra mycket kraft i slaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Någon som köpte ufc eller? Om inte så gör det nuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Någon som köpte ufc eller? Om inte så gör det nuuu FNR 4 > UFC :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 MMA > Boxning anytime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 (redigerad) MMA skulle vara roligare om de hade samma fysik och grafik som de har i FNR4, FNR4 är helt enkelt mer lockande för mig atm, jag får se vad pengarna räcker till i sommar, först och främst skall jag köpa FNR4, sen får jag se. För er som missat, FNR4s releasedatum har flyttats till 25:e istället för 30:e, det var vad jag uppfattade det som på presskonferensen iallafall. EDIT: 23:e var det visst, enligt Gamespot. Redigerad 3 juni, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 MMA skulle vara roligare om de hade samma fysik och grafik som de har i FNR4, FNR4 är helt enkelt mer lockande för mig atm, jag får se vad pengarna räcker till i sommar, först och främst skall jag köpa FNR4, sen får jag se. För er som missat, FNR4s releasedatum har flyttats till 25:e istället för 30:e, det var vad jag uppfattade det som på presskonferensen iallafall. EDIT: 23:e var det visst, enligt Gamespot. Då lär du längta efter EA MMA alltså? Lär ju bli något i den stilen troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Då lär du längta efter EA MMA alltså? Lär ju bli något i den stilen troligen. Japp, EA MMA lär bli intressant, frågan är om de kan leverera när de inte gjort något inom MMA innan, dessutom har ju THQ UFC-licensen, men jag kommer självklart följa utvecklingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Har någon annan hört talas Project Natal ? Här finns en video http://www.youtube.com/watch?v=g_txF7iETX0 Den verkar kunna läsa av dina rörelser och din röst. verkar nice! lite wii ripoff men det ser väldigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Har någon annan hört talas Project Natal ? Här finns en video http://www.youtube.com/watch?v=g_txF7iETX0 Den verkar kunna läsa av dina rörelser och din röst. verkar nice! lite wii ripoff men det ser väldigt bra ut. Kolla E3-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 I GoW 2 så är FF på och man kan dö av sina egna granater, ska det vara så eller är det en bugg? Till exempel nyss så spelade Guardian på Jaciton och jag var ledare. Jag hade gömt mig upp i tornet och som brukligt är så hade jag plantat en grant utanför dörren och när jag skulle gå ut från tornet så sprang jag förbi min egen grant och då sprängdes den och jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Någon som köpte ufc eller? Om inte så gör det nuuu Köpte det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Är det inte möjligtvis så att det finns någon här som sitter på en månads Xbox live gold trial som denne skulle vara så jättesnäll att ge till mig? Skulle hemskt gärna vilja kunna spela online och snacka osv men mitt års live har gått ut och mor har inte pengar nog för att låta mig köpa det, och själv har jag inte heller några pengar för ens om några månader. Så jag frågar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Är det inte möjligtvis så att det finns någon här som sitter på en månads Xbox live gold trial som denne skulle vara så jättesnäll att ge till mig? Skulle hemskt gärna vilja kunna spela online och snacka osv men mitt års live har gått ut och mor har inte pengar nog för att låta mig köpa det, och själv har jag inte heller några pengar för ens om några månader. Så jag frågar här. Köp 3 månaders live? Det är väl inte så dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Köp 3 månaders live? Det är väl inte så dyrt? Nej men om man slår ihop det så blir det dyrare än att köpa ett år. Och det är jobbigt att behöva hålla på hela tiden med koder och sådant. Bäst att ha ett år enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Nej men om man slår ihop det så blir det dyrare än att köpa ett år. Och det är jobbigt att behöva hålla på hela tiden med koder och sådant. Bäst att ha ett år enligt mig. Då får du skylla dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Då får du skylla dig själv. Att jag måste vänta längre för att köpa ett år istället för att köpa tre månader nu? Visst. Men på min mors svar när jag frågade henne om 400kr så lät det inte som om hon ens tänkt låta mig låna någonting alls. Så, jag får väl bara vänta helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Att jag måste vänta längre för att köpa ett år istället för att köpa tre månader nu? Visst. Men på min mors svar när jag frågade henne om 400kr så lät det inte som om hon ens tänkt låta mig låna någonting alls. Så, jag får väl bara vänta helt enkelt. Okej, då får vi skylla på din morsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Okej, då får vi skylla på din morsa. Nej det tycker jag inte. Vi skyller på min farsa som inte bidrar med några pengar till någonting överhuvudtaget. Mina superschyssta xboxlive-vänner gav mig en gratis månad. Wub på dom. Hoppas på att få en gratis redeemcode till Map Pack 2 för CoD:WaW ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Nej det tycker jag inte. Vi skyller på min farsa som inte bidrar med några pengar till någonting överhuvudtaget. Mina superschyssta xboxlive-vänner gav mig en gratis månad. Wub på dom. Hoppas på att få en gratis redeemcode till Map Pack 2 för CoD:WaW ikväll. Du är en riktigt snyltare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Du är en riktigt snyltare. http://twitter.com/JD_2020 Jag förväntar mig inte att någon ska köpa det åt mig. Men jag försöker skriva in koderna som lämnas åt 'publiken' så snabbt som möjligt. Jag vill ha det och har inte råd. Se hur många som är galna för att få tag på det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts