Troxie Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Ser verkligen fram emot UFC 2009, grymt kul spel. För er som missat: http://www.gametrailers.com/player/48427.html Jaaaaaa, trodde jag var den enda som ens skulle vara lite intresserad här : D Spelade demot flera timmar om dagen med bror innan, ska tagga ner lite nu så man inte tröttnar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Jag skickad in en reparationsorder på min Xbox 360 för snart 2 veckor sedan (min 360 har fått RROD) men jag har inte fått någon reparationsorder, varken på min mail eller på posten. Ska det verklig ta så här lång tid för att få ett papper/mail som berättar vart man ska skicka sin xbox360..? Ni som har skickat in er 360, hur lång tid tog det för er att få information/en retursedel om hur man skickar in sin 360.. Redigerad 7 maj, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Lagade min själv eftersom min garanti endå var ute och 2 timmar arbete är tusen gånger skönare än 2 veckors väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Jag skickad in en reparationsorder på min Xbox 360 för snart 2 veckor sedan (min 360 har fått RROD) men jag har inte fått någon reparationsorder, varken på min mail eller på posten. Ska det verklig ta så här lång tid för att få ett papper/mail som berättar vart man ska skicka sin xbox360..? Ni som har skickat in er 360, hur lång tid tog det för er att få information/en retursedel om hur man skickar in sin 360.. Det ska gå fortare, så mycket kan jag säga. Ring och hör med Microsoft igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Lagade min själv eftersom min garanti endå var ute och 2 timmar arbete är tusen gånger skönare än 2 veckors väntan. Hur gör man det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 vet inte riktigt hur man gör med rrod men jag gick till killarna på www.psxcare.se och dom sa lite vad jag behövde göra och köpa för att kunna laga den. i mitt fall så var det grejen som har kontakt med dom trådlösa kontrollerna som var sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Ser verkligen fram emot UFC 2009, grymt kul spel. För er som missat: http://www.gametrailers.com/player/48427.html Mer sugen på Fight night round 4 Ska ladda hem Ufc demot senare och testa hur det är. ----- Edit Har provat demot till UFC nu och tycker det var riktigt kul. Skriver upp det på köplistan med! Redigerad 12 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 Nån som vill langa midnight club la med mig? eller skate 2? säg eran gamertag utifall ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) nvm fixat Redigerad 24 maj, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 UFC någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Fight Night Round 4 Demot på XBL nu (Bara guld-medlemmar dock) verkar grymt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 (redigerad) Fight Night Round 4 Demot på XBL nu (Bara guld-medlemmar dock) verkar grymt najs. Spelade nyss, det är kul. Det enda jag inte gillar är att man inte hör kraften i smällarna. Låter typ som man står och slåss med uppblåsbara basebollträn. Redigerad 28 maj, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 THE FUCKING 360 IS BACK BITCHES Nu ska jag bara installera den och fixa allt, sen ska jag ladda ner några demos och spela lite Geras 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Spelade nyss, det är kul. Det enda jag inte gillar är att man inte hör kraften i smällarna. Låter typ som man står och slåss med uppblåsbara basebollträn. Idd, men tycker det väger upp eftersom man verkligen 'ser' kraften istället, grafiken, animationerna och fysiken är verkligen helt otroligt och det är ögongodis på hög nivå när man får in en skön sving rakt på snoken. Jag har fortfarande problemet att jag alltid vill blockera huvudet, vilket gör mig helt försvarslös mot kroppen, antar att det bara är att vänja sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 FNR4 känns riktigt najs, även om jag inte är så bra än.. Har svårt att få in de där riktiga smällarna, har inte fått in en enda knock-out än, några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 FNR4 känns riktigt najs, även om jag inte är så bra än.. Har svårt att få in de där riktiga smällarna, har inte fått in en enda knock-out än, några tips? Inte fått in några jag heller, men börjar komma närmre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 FNR4 känns riktigt najs, även om jag inte är så bra än.. Har svårt att få in de där riktiga smällarna, har inte fått in en enda knock-out än, några tips? Har bara fått motståndaren att rammla ihop men sen ställa upp sig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 FNR4 känns najs ja, men det är jävligt svårt och jag brukar vanligtvis inte gilla fightinggenren så det blir nog inget köp däremot så skulle jag kunna tänka mig att köpa FNR3. Är gameplayet i FNR3 lika bra som det i 4:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 FNR4 känns najs ja, men det är jävligt svårt och jag brukar vanligtvis inte gilla fightinggenren så det blir nog inget köp däremot så skulle jag kunna tänka mig att köpa FNR3. Är gameplayet i FNR3 lika bra som det i 4:an? Inte ens i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 YES KO!!! Fan vad nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts