Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jag skickad in en reparationsorder på min Xbox 360 för snart 2 veckor sedan (min 360 har fått RROD) men jag har inte fått någon reparationsorder, varken på min mail eller på posten. Ska det verklig ta så här lång tid för att få ett papper/mail som berättar vart man ska skicka sin xbox360..?

Ni som har skickat in er 360, hur lång tid tog det för er att få information/en retursedel om hur man skickar in sin 360.. :)

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skickad in en reparationsorder på min Xbox 360 för snart 2 veckor sedan (min 360 har fått RROD) men jag har inte fått någon reparationsorder, varken på min mail eller på posten. Ska det verklig ta så här lång tid för att få ett papper/mail som berättar vart man ska skicka sin xbox360..?

Ni som har skickat in er 360, hur lång tid tog det för er att få information/en retursedel om hur man skickar in sin 360.. :unsure:

Det ska gå fortare, så mycket kan jag säga. Ring och hör med Microsoft igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte riktigt hur man gör med rrod men jag gick till killarna på www.psxcare.se och dom sa lite vad jag behövde göra och köpa för att kunna laga den. i mitt fall så var det grejen som har kontakt med dom trådlösa kontrollerna som var sönder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser verkligen fram emot UFC 2009, grymt kul spel.

För er som missat: http://www.gametrailers.com/player/48427.html

Mer sugen på Fight night round 4 :(

Ska ladda hem Ufc demot senare och testa hur det är.

-----

Edit

Har provat demot till UFC nu och tycker det var riktigt kul.

Skriver upp det på köplistan med!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Fight Night Round 4 Demot på XBL nu (Bara guld-medlemmar dock) verkar grymt najs.

Spelade nyss, det är kul. Det enda jag inte gillar är att man inte hör kraften i smällarna. Låter typ som man står och slåss med uppblåsbara basebollträn.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade nyss, det är kul. Det enda jag inte gillar är att man inte hör kraften i smällarna. Låter typ som man står och slåss med uppblåsbara basebollträn.

Idd, men tycker det väger upp eftersom man verkligen 'ser' kraften istället, grafiken, animationerna och fysiken är verkligen helt otroligt och det är ögongodis på hög nivå när man får in en skön sving rakt på snoken.

Jag har fortfarande problemet att jag alltid vill blockera huvudet, vilket gör mig helt försvarslös mot kroppen, antar att det bara är att vänja sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor