Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jodå, visst fungerar hörlurarna. På din bild är de inkopplade till dosan som man satte i Xbox-kontrollen, men det går att ta ur och de fungerar alldeles utmärkt till Xbox 360 också. Även om de är väldigt obekväma.

Då slår jag helt klart till! Om jag redan hade ett headset så skulle jag nog köpa från Webhallen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu har jag köpt paket som jag hittade. Så adda mig gärna på live, HIGHMOOON heter jag.

Har Gow 1/2, GTA IV+TLAD, Far Cry (tvivlar på att någon spelar det, but still..) och så har jag Test Drive som jag dock lånar av en kompis och han vill kanske ha tillbaka det om några veckor.

EDIT: Idag så köpte jag CoD 4, så jag har även det om någon vill spela.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu som jag säger här ovan så har jag fått Red Ring Of Death, vad ska man göra nu? Ska man försöka med towel trick eller ska man helt enkelt ringa till MS support på en gång och se om de kan göra något? Min garanti från Discshop har nog precis gått ut/går ut om 1-2 veckor. Ska man kontakt Discshop eller MS?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu som jag säger här ovan så har jag fått Red Ring Of Death, vad ska man göra nu? Ska man försöka med towel trick eller ska man helt enkelt ringa till MS support på en gång och se om de kan göra något? Min garanti från Discshop har nog precis gått ut/går ut om 1-2 veckor. Ska man kontakt Discshop eller MS?

Microsoft. Du har 3 års garanti från dem och det tar inte mer än 2-3 veckor. Eller klart du kan testa Discshop och se om du kan få en helt ny på plats, och om inte det fungerar så kontaktar du Microsoft, kanske ännu smartare. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor