Jazz Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Kom på att min beskrivning var rätt dålig, men jag menar ett sådant här paket: Kan man använda det till en 360? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Nej. Jo. Själva Xbox Live Guldet fungerar, hörlurarna är dock mer tveksamma och FIFA 05 skulle väl ingen här på jorden vilja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Jo. Själva Xbox Live Guldet fungerar, hörlurarna är dock mer tveksamma och FIFA 05 skulle väl ingen här på jorden vilja spela. Nej, hörlurarna fungerar absolut inte, kontakten syns tydligare på den här bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Jo. Själva Xbox Live Guldet fungerar, hörlurarna är dock mer tveksamma och FIFA 05 skulle väl ingen här på jorden vilja spela. Då kan jag lika gärna köpa det paketet, hittade det för 179. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Då kan jag lika gärna köpa det paketet, hittade det för 179. Hur många månader Live var det? Billigaste stället för 12 månader annars är webhallen med 399. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Hur många månader Live var det? Billigaste stället för 12 månader annars är webhallen med 399. Det var tre månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Det var tre månader. Känns i dyraste laget då eftersom det verkar vara det enda som går att använda. Har letat runt rätt mycket och webhallen är billigast i Sverige vad gäller Live för 12 månader, även de kortare tidsperioderna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Jodå, visst fungerar hörlurarna. På din bild är de inkopplade till dosan som man satte i Xbox-kontrollen, men det går att ta ur och de fungerar alldeles utmärkt till Xbox 360 också. Även om de är väldigt obekväma. Då slår jag helt klart till! Om jag redan hade ett headset så skulle jag nog köpa från Webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hihi. Fick idag tillbaka mitt flashade 360 från microsofts reparation. Så om du inte redan gjort det Karatemorfar, skicka in ditt Xbox! (Hoppas du har garantiklistermärket kvar på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Sådär, nu har jag köpt paket som jag hittade. Så adda mig gärna på live, HIGHMOOON heter jag. Har Gow 1/2, GTA IV+TLAD, Far Cry (tvivlar på att någon spelar det, but still..) och så har jag Test Drive som jag dock lånar av en kompis och han vill kanske ha tillbaka det om några veckor. EDIT: Idag så köpte jag CoD 4, så jag har även det om någon vill spela. Redigerad 16 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 EDIT: Idag så köpte jag CoD 4, så jag har även det om någon vill spela. Vi skulle nog kunna spela någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Vi skulle nog kunna spela någon gång. Du är x Gudfader x på live eller? Skickade i alla fall en vänförfrågan till dig ( x Gudfader x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Du är x Gudfader x på live eller? Skickade i alla fall en vänförfrågan till dig ( x Gudfader x) x Gudfadern x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 (redigerad) x Gudfadern x Petitesser.. Nu har du i alla fall fått en vänförfrågan från HIGHMOOON. Redigerad 18 april, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Tyvär kan vi inte spela Boomer för jag fick PROD för ungefär 2 sekunder sedan!!! Jävla fittkuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 x Gudfadern x Ofta nytt namn? Eller Taggat nytt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Nu som jag säger här ovan så har jag fått Red Ring Of Death, vad ska man göra nu? Ska man försöka med towel trick eller ska man helt enkelt ringa till MS support på en gång och se om de kan göra något? Min garanti från Discshop har nog precis gått ut/går ut om 1-2 veckor. Ska man kontakt Discshop eller MS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Nu som jag säger här ovan så har jag fått Red Ring Of Death, vad ska man göra nu? Ska man försöka med towel trick eller ska man helt enkelt ringa till MS support på en gång och se om de kan göra något? Min garanti från Discshop har nog precis gått ut/går ut om 1-2 veckor. Ska man kontakt Discshop eller MS? Microsoft. Du har 3 års garanti från dem och det tar inte mer än 2-3 veckor. Eller klart du kan testa Discshop och se om du kan få en helt ny på plats, och om inte det fungerar så kontaktar du Microsoft, kanske ännu smartare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Ofta nytt namn? Eller Taggat nytt konto? Samma gamla konto. Bytte för 4-5 månader sedan efter att rensat HELA min kompislista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts