Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Är det någon som lirar battlefield BC fortfarande?

Funderar på att köpa det men vet inte om det är så många som spelar online.

Jag spelar fortfarande. Visst kan man vissa dagar känna att det inte är lika många som spelar online som det var förut. Men det är inte så pass få så att jag upplever det som ett problem.

Jag skulle fortfarande rekommendera ett köp av BC eftersom att det är ett av de roligaste spelen jag har spelat online och jag är säker på att du blir nöjd med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu har jag fått Red Ring of Death.

What to do?

Har aldrig fått det, eller vet varför man får det.

Hittade någon guide här, men funkar det ?

Har ju flashat mitt Xbox, så jag vet inte om jag kan skicka den till Microsoft.

1. skulle inte chansa på guiden, verkar vara väldigt kompliserad(fast å andra sida så är jag inget tekniskt geni). har du provat med towel trick? kan ju annars prova det. annars kan du ju alltid skaffa en arcade, kostar ju inte så mycket. men vad vet jag.

2. nej, du "kan" inte skicka den till microsoft, eftersom du har flashat den så betyder det att du har mixtrat med den och det gör då att garantin inte gäller..

Edit: du får RRoD för att det blir ett hårdvaru fel. när köpte du den? om du köpte den efter typ sommarn så borde du inte få det, fast å andra sidan så kanske du fått det för att du flshat den.

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade någon guide här, men funkar det ?

Om du är kunnig och vet vad du håller på med, så kan det väl vara värt ett försök.

Toweltrick får 360:n att fungera i cirka en timme, för att sedan gå tillbaka till RRoD. Det förstör bara maskinen mer.

när köpte du den? om du köpte den efter typ sommarn så borde du inte få det

Varför borde han inte fått det? Jasper RRoD:ar också. :D

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är kunnig och vet vad du håller på med, så kan det väl vara värt ett försök.

Toweltrick får 360:n att fungera i cirka en timme, för att sedan gå tillbaka till RRoD. Det förstör bara maskinen mer.

Varför borde han inte fått det? Jasper RRoD:ar också. :D

notera ordet "borde". jasper kan få RRoD men det är en väldigt liten chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha..

Får väl köpa mig ett nytt 360 då, eller se om det finns något företag som lagar..

Tack för svar !

Självklart finns det företag som lagar det! Vet ej vart du bor men i Västerås ligger Console som jag lagade mitt när jag fick RROD.

Annars kan du ju testa skicka det till M$ iallafall en kompis till mig fick sitt lagat fast hans var flashat. Och även om dom märker att det är flashat så skickar dom ändå bara tillbaka det till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man köpa ett Xboxlive (orginal xbox) paket (man får med ett headset, FIFA05 och 3 månaders guld) och använda det till sin xbox 360?

Kom på att min beskrivning var rätt dålig, men jag menar ett sådant här paket: livestarterkit_1099780_0.jpg

Kan man använda det till en 360?

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor