Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Beror på vad du vill ha för storlek på HDD:n också, själv skulle jag rekommendera en 60GB, för min på 20 känns liten när man både vill ha några spel installerade och tanka saker från Marketplace.

Du kan alltid köpa ett sådant här: Starter Pack. Då får du dels en HDD, lite Live och annat krimskrams, bland annat en nätverkssladd men den är rätt kort, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på vad du vill ha för storlek på HDD:n också, själv skulle jag rekommendera en 60GB, för min på 20 känns liten när man både vill ha några spel installerade och tanka saker från Marketplace.

Du kan alltid köpa ett sådant här: Starter Pack. Då får du dels en HDD, lite Live och annat krimskrams, bland annat en nätverkssladd men den är rätt kort, tyvärr.

Tack! Ska beställa direkt! Jag kan ju alltid köpa till en längre kabel. :D

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är ju mycket mycket mindre än 360:n :wub:

Det är inte så att du tittar på den svarta Wii istället för den vita PS3? :wub:

Visste inte var jag skulle posta detta:

Tomb Raider: Underworld har nu fått en expansion. Beneath the Ages heter det. Det handlar om en bana där Lara Croft undersöker ruinerna av hennes gammla hem. Nu får man en orsak att pröva de nya dräkterna man kunnat ladda ned till henne gratis. :wub:

800p på XBox 360 (ca 100 kr)

Om ca 1 månad så kommer nästa expansion, Lara's Shadow, att släppas troligen för samma pris.

Detta var beställt av M$ så chansen att de kommer släppas på PS3 är minimal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Hmm! Sitter här och tänker vilka spel som ska inskaffas.

Är det någon som lirar battlefield BC fortfarande?

Funderar på att köpa det men vet inte om det är så många som spelar online.

Fallout 3 ska jag iaf köpa. Men annars så vet jag inte riktigt.

Något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm! Sitter här och tänker vilka spel som ska inskaffas.

Är det någon som lirar battlefield BC fortfarande?

Funderar på att köpa det men vet inte om det är så många som spelar online.

Fallout 3 ska jag iaf köpa. Men annars så vet jag inte riktigt.

Något tips?

Hihum, tar fram spelen jag har och gör en 30 sekunders review på dom!

Halo3: Överskattad story. Helt okej co-op. Bra multiplayer < 7.5 i betyg utav mig

Resident Evil 5: Bra co-op. Inte testat multiplayer än så kan inte säga något om det. < 8.0

Ninja Gaiden 2: Svårare spel hittar du nog inte, hitils min favorit till 360'n dock. Kräver skills och tålamod < 9.5

Gears of War 1 och 2: Dessa spel måste du spela om du har någon att köra co-op med, troligtvis ungefär lika kul i singleplayer med så köp! Sjukt många som kör online på GoW2 också < 9.4

Har lite mer skräpspel som knappt är värt att nämna men jag föreslår att du läser reviews om spelen jag nyss listade.

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihum, tar fram spelen jag har och gör en 30 sekunders review på dom!

Halo3: Överskattad story. Helt okej co-op. Bra multiplayer < 7.5 i betyg utav mig

Resident Evil 5: Bra co-op. Inte testat multiplayer än så kan inte säga något om det. < 8.0

Ninja Gaiden 2: Svårare spel hittar du nog inte, hitils min favorit till 360'n dock. Kräver skills och tålamod < 9.5

Gears of War 1 och 2: Dessa spel måste du spela om du har någon att köra co-op med, troligtvis ungefär lika kul i singleplayer med så köp! Sjukt många som kör online på GoW2 också < 9.4

Har lite mer skräpspel som knappt är värt att nämna men jag föreslår att du läser reviews om spelen jag nyss listade.

Kanske lite dumt att inte skriva vilka jag har :confused:

Halo 3 har jag

Gears of war 2 har jag

Gta Iv + TLAD har jag

och saints row har jag

Ninja gaiden demot har jag provat och måste säga att jag gillade det skarpt.

Resident evil är jag faktiskt inte så jätte sugen på. Kompisar vill att jag ska köpa det, men känner mig osäker.

Har inte spelat dom tidigare RE spelen och det känns lite segt att hoppa in i något man inte fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor