Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Är det någon som vet var jag kan beställa en hårddisk, 1600 Points och en nätverkssladd (25 meter) till mitt Xbox 360 (det får max kosta 1400 kronor)? Jag vill kunna spela TLAD när det släpps på tisdag. Inklusive frakt kostar en hårddisk över 1400. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Beror på vad du vill ha för storlek på HDD:n också, själv skulle jag rekommendera en 60GB, för min på 20 känns liten när man både vill ha några spel installerade och tanka saker från Marketplace. Du kan alltid köpa ett sådant här: Starter Pack. Då får du dels en HDD, lite Live och annat krimskrams, bland annat en nätverkssladd men den är rätt kort, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Beror på vad du vill ha för storlek på HDD:n också, själv skulle jag rekommendera en 60GB, för min på 20 känns liten när man både vill ha några spel installerade och tanka saker från Marketplace. Du kan alltid köpa ett sådant här: Starter Pack. Då får du dels en HDD, lite Live och annat krimskrams, bland annat en nätverkssladd men den är rätt kort, tyvärr. Tack! Ska beställa direkt! Jag kan ju alltid köpa till en längre kabel. Redigerad 15 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) Kan man fylla på med två 800 Points på samma gång? Sorry för dubbel post! Redigerad 15 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Kan man fylla på med två 800 Points på samma gång? Sorry för dubbel post! Självklart? Ser inte varför man inte skulle kunna det. Eller, Microsoft kanske inte vill tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Självklart? Ser inte varför man inte skulle kunna det. Eller, Microsoft kanske inte vill tjäna pengar. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Självklart? Ser inte varför man inte skulle kunna det. Eller, Microsoft kanske inte vill tjäna pengar. Okej, Microsoft säger nog inte nej till pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 http://pici.se/pictures/zSXkOUgIS.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 http://pici.se/pictures/zSXkOUgIS.jpg Jag förstår inte det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Jag förstår inte det roliga. Den första handkontrollern som kom till vanliga Xbox var jävligt stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Den första handkontrollern som kom till vanliga Xbox var jävligt stor Men 360'n är väl inte större än te.x ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Men 360'n är väl inte större än te.x ps3? 360 är mindre ser ut så iallafall Redigerad 17 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 360 är mindre ser ut så iallafall PS3 har en intern power brick. 360:n har en extern. Men nej, jag fattar inte heller vad som menas med bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) PS3 har en intern power brick. 360:n har en extern som är nästan lika stor som 360'n Mhm, om folk vill kunna se siffrorna. Varsågoda. Kommer dock ihåg att Emo postade en ännu bättre bild för ganska länge sedan. Redigerad 18 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Mhm, om folk vill kunna se siffrorna. Varsågoda. Kommer dock ihåg att Emo postade en ännu bättre bild för ganska länge sedan. Den är ju mycket mycket mindre än 360:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Den är ju mycket mycket mindre än 360:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Den är ju mycket mycket mindre än 360:n Det är inte så att du tittar på den svarta Wii istället för den vita PS3? Visste inte var jag skulle posta detta: Tomb Raider: Underworld har nu fått en expansion. Beneath the Ages heter det. Det handlar om en bana där Lara Croft undersöker ruinerna av hennes gammla hem. Nu får man en orsak att pröva de nya dräkterna man kunnat ladda ned till henne gratis. 800p på XBox 360 (ca 100 kr) Om ca 1 månad så kommer nästa expansion, Lara's Shadow, att släppas troligen för samma pris. Detta var beställt av M$ så chansen att de kommer släppas på PS3 är minimal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Hmm! Sitter här och tänker vilka spel som ska inskaffas. Är det någon som lirar battlefield BC fortfarande? Funderar på att köpa det men vet inte om det är så många som spelar online. Fallout 3 ska jag iaf köpa. Men annars så vet jag inte riktigt. Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Hmm! Sitter här och tänker vilka spel som ska inskaffas. Är det någon som lirar battlefield BC fortfarande? Funderar på att köpa det men vet inte om det är så många som spelar online. Fallout 3 ska jag iaf köpa. Men annars så vet jag inte riktigt. Något tips? Hihum, tar fram spelen jag har och gör en 30 sekunders review på dom! Halo3: Överskattad story. Helt okej co-op. Bra multiplayer < 7.5 i betyg utav mig Resident Evil 5: Bra co-op. Inte testat multiplayer än så kan inte säga något om det. < 8.0 Ninja Gaiden 2: Svårare spel hittar du nog inte, hitils min favorit till 360'n dock. Kräver skills och tålamod < 9.5 Gears of War 1 och 2: Dessa spel måste du spela om du har någon att köra co-op med, troligtvis ungefär lika kul i singleplayer med så köp! Sjukt många som kör online på GoW2 också < 9.4 Har lite mer skräpspel som knappt är värt att nämna men jag föreslår att du läser reviews om spelen jag nyss listade. Redigerad 28 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Hihum, tar fram spelen jag har och gör en 30 sekunders review på dom! Halo3: Överskattad story. Helt okej co-op. Bra multiplayer < 7.5 i betyg utav mig Resident Evil 5: Bra co-op. Inte testat multiplayer än så kan inte säga något om det. < 8.0 Ninja Gaiden 2: Svårare spel hittar du nog inte, hitils min favorit till 360'n dock. Kräver skills och tålamod < 9.5 Gears of War 1 och 2: Dessa spel måste du spela om du har någon att köra co-op med, troligtvis ungefär lika kul i singleplayer med så köp! Sjukt många som kör online på GoW2 också < 9.4 Har lite mer skräpspel som knappt är värt att nämna men jag föreslår att du läser reviews om spelen jag nyss listade. Kanske lite dumt att inte skriva vilka jag har Halo 3 har jag Gears of war 2 har jag Gta Iv + TLAD har jag och saints row har jag Ninja gaiden demot har jag provat och måste säga att jag gillade det skarpt. Resident evil är jag faktiskt inte så jätte sugen på. Kompisar vill att jag ska köpa det, men känner mig osäker. Har inte spelat dom tidigare RE spelen och det känns lite segt att hoppa in i något man inte fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts