Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Du skulle ju alltid kunna beställa från t.ex webhallen annars. http://www.webhallen.com/prod.php?id=48113 http://www.webhallen.com/prod.php?id=84944 http://www.webhallen.com/prod.php?id=93627 Jo jag tänkte göra det först men jag ville inte vänta så jag försökte köpa från deras Hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jo jag tänkte göra det först men jag ville inte vänta så jag försökte köpa från deras Hemsida. Och nu fick du vänta ändå, så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nu dog Xboxen efter ungefär ett och ett halvt års runtime. Microsofts reparationssystem verkar säkert i alla fall, knock on wood... Sammanfattning: Jävla skit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Någon som vet vad den senaste updaten gjorde för någonting? Bara små buggfixar eller la den till någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Ni som har xbox. Vilka spel spelar ni just nu? Låste nyss upp alla offline achievement till halo 3 så skulle vara kul att köra online med folk och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Någon som vet vad den senaste updaten gjorde för någonting? Bara små buggfixar eller la den till någonting? http://majornelson.com/archive/2009/02/02/...-audio-fix.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Nån som vet om det kommer ett demo till NHL Arcade till live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Nån som vet om det kommer ett demo till NHL Arcade till live? Det finns alltid trial-versioner till alla Arcade-spel. Kommer på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Det finns alltid trial-versioner till alla Arcade-spel. Kommer på onsdag. Trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Finns det något kul spel till xbox som inte är så dyrt? Vill ha något roligt spel att spela som håller. Spelen jag har nu är Gta IV Gears of war 2 och Halo 3 Har funderat lite på saints row. Men är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) 3 on 3 NHL Arcade 800 MS-points på Arcaden. Redigerad 13 februari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Finns det något kul spel till xbox som inte är så dyrt? Vill ha något roligt spel att spela som håller. Spelen jag har nu är Gta IV Gears of war 2 och Halo 3 Har funderat lite på saints row. Men är det värt att köpa? Saints Row 2 är kul iallafall. Vet inte mycket om ettan. Andra spel jag kan rekomendera är: Crackdown Dead Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Crackdown Haha provade demot och tyckte det var jävligt roligt. Blir nog att köpa det och saints row. 349kr för båda, ganska billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Haha provade demot och tyckte det var jävligt roligt. Blir nog att köpa det och saints row. 349kr för båda, ganska billigt. Eller så köper du spelen begagnade på GAME/EB Games. Då kan du nog spara rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Eller så köper du spelen begagnade på GAME/EB Games. Då kan du nog spara rätt mycket. Köp dem begagnade på blocket eller tradera istället, då kan du däremot spara en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Need moar co-op! Har spelat; Halo 3, Gears of war 1 och 2 med bror nu och känns som det enda som saknas är left 4 dead. Ni har inga tips? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Need moar co-op! Har spelat; Halo 3, Gears of war 1 och 2 med bror nu och känns som det enda som saknas är left 4 dead. Ni har inga tips? : > Inte testat det själv, men jag har hört att Army of Two ska vara ett skönt lir i co-op. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Inte testat det själv, men jag har hört att Army of Two ska vara ett skönt lir i co-op. Ah, visste inte att det fanns till xbox. Har det till ps3 nämligen. Det är sjukt bra föresten. Alla som har någon att köra med borde köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Är det någon som vet var jag kan beställa en hårddisk, 1600 Points och en nätverkssladd (25 meter) till mitt Xbox 360 (det får max kosta 1400 kronor)? Jag vill kunna spela TLAD när det släpps på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Är det någon som vet var jag kan beställa en hårddisk, 1600 Points och en nätverkssladd (25 meter) till mitt Xbox 360 (det får max kosta 1400 kronor)? Jag vill kunna spela TLAD när det släpps på tisdag. För att vara säker på att få det till på tisdag skulle jag köpa det i en fysisk affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts