Jazz Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Har ett litet problem med mitt Xbox. Jag kan ha internet till båda min Dator och Xbox Samtidigt men jag kan inte spela på Xboxet och ha internet till datorn samtidigt.. Har det nåt och göra med min Router? är det för att den har stängda portar eller nåt? För mig är det tvärtom, jag kan inte spela på LIVE om inte min dator är på. Byta till en Gamingrouter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Fick mitt xbox häromdagen och mitt gamertag är troxie2. Har bara Gears of war 1 och sega superstar tennis som följde med i packetet, skaffar halo 3 inom en snar framtid dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Min bror har fått RRoD, och jag har några frågor: När började M$ med 3 års garanti? Om man köpte 360:n under tiden då den endast hade 1 års garanti - har man 3 år ändå, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Min bror har fått RRoD, och jag har några frågor: När började M$ med 3 års garanti? Om man köpte 360:n under tiden då den endast hade 1 års garanti - har man 3 år ändå, då? 1. Något år sedan, typ. 2. Ja, från det att du köpte den har du tre år. Redigerad 23 januari, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 (redigerad) Tackar, tackar. Redigerad 24 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Nu får jag inte nån bild från xboxet längre, varken om jag kör på HDtvn eller en mindre TV. Men jag får dock ingen rrod, men jag antar att det är kört, så jag säljer spelen och tillbehören, sen sparar jag hårddisken för tiden då jag köper ett nytt. Ska göra nån fin plan på hur jag ska krossa boxen, bilder kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Nu får jag inte nån bild från xboxet längre, varken om jag kör på HDtvn eller en mindre TV. Men jag får dock ingen rrod, men jag antar att det är kört, så jag säljer spelen och tillbehören, sen sparar jag hårddisken för tiden då jag köper ett nytt. Ska göra nån fin plan på hur jag ska krossa boxen, bilder kommer. Varför inte skicka in på lagning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Varför inte skicka in på lagning? Kostar pengar, pengar som jag inte kommer att vilja spendera på ett tag då jag ska ta studenten och överleva rent allmänt också. Sen går det på typ 1100 att skicka in det, eftersom att dom bara byter ut det. Det är frågan om det är värt 3 månaders väntan och pengarna när jag kan köpa ett nytt för typ 1500 vars som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Jag har ett problem när jag ska ansluta till Xbox Live via datorn... Nätverkskabeln är kopplad från datorn till Xboxen, och datorn är ansluten till vårat trådlösa nätverk. När jag trycker på "Join Xbox Live" står det "Kan inte ansluta", och när jag provar anslutningen så står det så här: Network Adapter - Wired IP Adress - Failed Är det någon här på forumet som kan sånt här som kan hjälpa mig? Redigerad 27 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Kostar pengar, pengar som jag inte kommer att vilja spendera på ett tag då jag ska ta studenten och överleva rent allmänt också. Sen går det på typ 1100 att skicka in det, eftersom att dom bara byter ut det. Det är frågan om det är värt 3 månaders väntan och pengarna när jag kan köpa ett nytt för typ 1500 vars som helst. Du kan väl åtmindstonde sälja det i delar på Ebay, Tradera eller Blocket eller så? Varför ska du alltid slå sönder allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Hur / Vart köper man Microsoft Points med Kredit kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Hur / Vart köper man Microsoft Points med Kredit kort? Någon affär. Brukar finnas i affärer som PCcity, elgiganten osv. Annars kan du beställa på Internet Redigerad 27 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Någon affär. Brukar finnas i affärer som PCcity, elgiganten osv. Annars kan du beställa på Internet Är det Microsofts hemsida då eller? Var in på Elgiganten och kolla som är ända affären i närheten som har det men dom hade inga på laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Är det Microsofts hemsida då eller? Var in på Elgiganten och kolla som är ända affären i närheten som har det men dom hade inga på laget. Du behöver inte beställa från microsofts sida, går bra med andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Du kan väl åtmindstonde sälja det i delar på Ebay, Tradera eller Blocket eller så? Varför ska du alltid slå sönder allting? För att det är kul, och det känns jäävligt drygt att ta det i delar och sälja det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Merkky: Smasha>Filma>Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Merkky: Smasha>Filma>Youtube Fansite>Länka>Fråga vad som är fel när boxen inte startar Vad trodde du att planen var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Beställt mitt 360 med iXtreme nu, kommer förhoppningsvis till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jävla Kuk Microsoft >_>. Har försökt beställt från deras hemsida (båda igår & idag) men det står hela tiden att tjänsten inte är tillgänglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jävla Kuk Microsoft >_>. Har försökt beställt från deras hemsida (båda igår & idag) men det står hela tiden att tjänsten inte är tillgänglig Du skulle ju alltid kunna beställa från t.ex webhallen annars. http://www.webhallen.com/prod.php?id=48113 http://www.webhallen.com/prod.php?id=84944 http://www.webhallen.com/prod.php?id=93627 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts