Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jag fann ingenting roligt i Saints Row. Har du ens spelat GTA IV? Det är fullt av humor. Bara inte lika tydligt i storyn och i staden som förut.

det finns mycket mer grejer att göra i Saints Row 2. Efter man hade klarat storyn i GTA så fanns det typ ingenting att göra förutom assassination och miniuppdrag men efter det ingenting, och det är ju JÄTTEKUL att leta efter duvor B)

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saints Row har det GTA hade förut. Humor.

Saints Row är ju mer kiss och bajs-humor, GTA:s är något mer åt det mogna (err, typ) hållet och inte bara helt oseriöst vilket jag snarare ser som ett plus men det är ju självklart individuellt vilket man föredrar när det gäller gameplay. Har inte spelat SR2 heller men läst en hel del så jag antar att du håller med mig om att SR är oseriöst och roligt och GTA är rätt seriöst men också roligt på ett seriösare sätt mestadels.

det finns mycket mer grejer att göra i Saints Row 2. Efter man hade klarat storyn i GTA så fanns det typ ingenting att göra förutom assassination och miniuppdrag men efter det ingenting, och det är ju JÄTTEKUL att leta efter duvor >_<

Ja, multiplayer suger hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat GTA4, har till och med spelat med dig om du nu inte glömt bort det.

Jo jag vet. "Har du ens spelat GTA IV" flöt bara in i meningen på något sätt. >_<

det finns mycket mer grejer att göra i Saints Row 2. Efter man hade klarat storyn i GTA så fanns det typ ingenting att göra förutom assassination och miniuppdrag men efter det ingenting, och det är ju JÄTTEKUL att leta efter duvor :wub:

Det finns mer minispel och saker, men det hjälper inte spelet att bli bättre om man inte gillar dom. Jag fick ju låna spelet av dig och tyckte att det var okej, men lite för barnsligt för mig, och jag fann ingen av minispelen roligt, förutom ett som jag blev trött på efter några timmar.

Det handlar ju bara om vad man själv tycker. Jag tycker att Saints Row är en billig GTAKopia, och det finns fler som tycker så. Samtidigt så finns det folk som dig som tycker att Saints Row inte alls är en GTAkopia och är mycket roligare. Jag ville bara säga min åsikt. ^_^

:D

(edit: varför funkar inte den här smileysen?)

Håller förresten med Marquis.

Men hade lite svårt att förstå om du var ironisk när du skrev att multiplayer sög. Jag älskar GTA IV's multiplayer.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saints Row är ju mer kiss och bajs-humor, GTA:s är något mer åt det mogna (err, typ) hållet och inte bara helt oseriöst vilket jag snarare ser som ett plus men det är ju självklart individuellt vilket man föredrar när det gäller gameplay. Har inte spelat SR2 heller men läst en hel del så jag antar att du håller med mig om att SR är oseriöst och roligt och GTA är rätt seriöst men också roligt på ett seriösare sätt mestadels.

Inget jag har något minne av. (Har ej testat Saints Row 2)

Jo jag vet. "Har du ens spelat GTA IV" flöt bara in i meningen på något sätt. >_<

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiiiiee....

Skaffat nya spel:

-Fable 2

-Saints Row 2

-Naruto: Rise of a Ninja

frågan är bara när jag ska spela dom.

Bör man spela Saints Row 1 innan 2:an? Jag har nämligen också ettan liggandes i dammet.

Rise of a Ninja är roligt!

Det är kul att man får göra spakarna när man gör hand-signs, istället för att bara trycka på knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rise of a Ninja är roligt!

Det är kul att man får göra spakarna när man gör hand-signs, istället för att bara trycka på knappar.

Det verkar riktigt nice!

Ska nog skaffa det andra spelet sen också.

Saints Row 1 ska jag väl försöka beta av innan 2:an då. Så man fattar lite iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett litet problem med mitt Xbox. :)

Jag kan ha internet till båda min Dator och Xbox Samtidigt men jag kan inte spela på Xboxet och ha internet till datorn samtidigt..

Har det nåt och göra med min Router? är det för att den har stängda portar eller nåt? :)

För mig är det tvärtom, jag kan inte spela på LIVE om inte min dator är på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor