Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Hade inte Microsoft något erbjudande där alla med en Arcade kunde köpa till en hårddisk för 150 kr eller något. Isåfall, var?

Edit: Marquis: Tack.

Går det att fixa en HDMI kabel till 360'n? Vilken är det man ska ha isåfall? Det ska fungera med min 22" datorskärm är idén.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl rätt självklart att jag inte har tillräckligt med plats om jag vill ladda ner saker från XBL? Vad är det som bestämmer om jag är berättigad eller inte?

Testa bara att skriva in dina uppgifter så får du se. :D

Tror det gäller alla Arcades + fd. Core, men inte helt säkert då det är någon som sagt att man måste ha kvar mindre än 128 mb ledigt just när man testar.

Ang. HDMI-kabel är jag inte helt säker på om det fungerar med vilken som helst (så länge boxen har HDMI-uttag) eller om man måste ha Microsofts officiella (klick, klick).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man skulle vilja använda x360 kontrollen till datorn, för det fungerar ju. Måste man då köpa en helt ny kontroll med antingen sladd eller \"Pc-kit\" eller finns det så man kan köpa bara någon form av mottagare till datorn? :w000t:

Har du en trådlös kontroll?

Isåfall behöver du en sån här

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor