Boomer Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Någon här som vet var man kan hitta en komponentkabel till 360 som är minst 5 meter lång. Det eller hona>hane-kontakt så att man förlänger helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Jag har egentligen ingen koll på sånt, men har du kollat på Webhallen? Jag hittade en hög med bra kablar där! Redigerad 13 december, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag har egentligen ingen koll på sånt, men har du kollat på Webhallen? Jag hittade en hög med bra kablar där! Detta borde funka, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Vet någon hur mycket en Xbox 360 med 2 kontroller samt ett spel, säg fifa 09 går på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Hade inte Microsoft något erbjudande där alla med en Arcade kunde köpa till en hårddisk för 150 kr eller något. Isåfall, var? Edit: Marquis: Tack. Går det att fixa en HDMI kabel till 360'n? Vilken är det man ska ha isåfall? Det ska fungera med min 22" datorskärm är idén. Redigerad 19 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Hade inte Microsoft något erbjudande där alla med en Arcade kunde köpa till en hårddisk för 150 kr eller något. Isåfall, var? Om du inte har tillräckligt med plats, ja. Klicka här om du vill titta om du är berättigad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Om du inte har tillräckligt med plats, ja. Klicka här om du vill titta om du är berättigad! Men det är väl rätt självklart att jag inte har tillräckligt med plats om jag vill ladda ner saker från XBL? Vad är det som bestämmer om jag är berättigad eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Men det är väl rätt självklart att jag inte har tillräckligt med plats om jag vill ladda ner saker från XBL? Vad är det som bestämmer om jag är berättigad eller inte? Testa bara att skriva in dina uppgifter så får du se. Tror det gäller alla Arcades + fd. Core, men inte helt säkert då det är någon som sagt att man måste ha kvar mindre än 128 mb ledigt just när man testar. Ang. HDMI-kabel är jag inte helt säker på om det fungerar med vilken som helst (så länge boxen har HDMI-uttag) eller om man måste ha Microsofts officiella (klick, klick). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Du kan använda vilken HDMI-kabel du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Tror det gäller alla Arcades + fd. Core, men inte helt säkert då det är någon som sagt att man måste ha kvar mindre än 128 mb ledigt just när man testar. Okej, så, det är bara spara en gång i Mirrors Edge eller något så borde det fungera? Jag får testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vet någon hur mycket en Xbox 360 med 2 kontroller samt ett spel, säg fifa 09 går på? Jag skulle säga ungefär 3200-3400 eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag skulle säga ungefär 3200-3400 eller liknande. Låter väl mycket. Vet inte om det går att hitta just en sådan bundle men billigare än borde det gå att få det, beror förstås dock på vilken version av 360 du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Låter väl mycket. Vet inte om det går att hitta just en sådan bundle men billigare än borde det gå att få det, beror förstås dock på vilken version av 360 du vill ha. Jag tog priser på xbox och kontroll från elgiganten, och visste att FIFA 09 kostar ungefär 600kr, sen la jag ihop allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Om man skulle vilja använda x360 kontrollen till datorn, för det fungerar ju. Måste man då köpa en helt ny kontroll med antingen sladd eller "Pc-kit" eller finns det så man kan köpa bara någon form av mottagare till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Om man skulle vilja använda x360 kontrollen till datorn, för det fungerar ju. Måste man då köpa en helt ny kontroll med antingen sladd eller \"Pc-kit\" eller finns det så man kan köpa bara någon form av mottagare till datorn? Har du en trådlös kontroll? Isåfall behöver du en sån här http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/xbox360-wireless-receiver.jpg Redigerad 22 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Om du har en med sladd är det bara att plugga in skiten och köra så det ryker. Rekommenderar dock att köra dessa drivrutiner, eftersom Microsoft egna suger (känner bland annat inte av triggers som olika knappar). http://xbcd360guide.50webs.com/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Tack för hjälpen båda och förlåt att jag glömde skriva att den var trådlös. Får leta reda på en såndäringa grunka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Har en fråga vad är detta "RROD" som har pratats om länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Har en fråga vad är detta "RROD" som har pratats om länge? Red ring of death eller Red ring of doom. Det är ett system fel i xboxen tror jag. Hände dock inte så ofta på de nya konsolerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Red ring of death eller Red ring of doom. Det är ett system fel i xboxen tror jag. Hände dock inte så ofta på de nya konsolerna. Precis, och det som då ger det namnet "Red ring of death/doom" är att det som lyser grönt runt startknappen i vanliga fall istället lyser rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts