Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har funderat lite smått över att skaffa mig en xbox 360, men bara för att kunna spela TDU. Vet inte riktigt hur jag ska göra än, det kommer göra ont i plånboken. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har funderat lite smått över att skaffa mig en xbox 360, men bara för att kunna spela TDU. Vet inte riktigt hur jag ska göra än, det kommer göra ont i plånboken. :'( Finns ju alltid att hitta till lite billigare pris på Blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Vad skoj, nu klarar jag DNS-testen också, men det är lite ostabilt, ibland klarar den inte det testet och ibland gör den det... lite konstigt. Och när den väl klarar den så misslyckas den på MTU som tydligen går ut på att ha tillräckligt med bandbredd för att kunna komma online om jag förstått det rätt... tycker inte det borde vara något problem med 10 mbit men likväl står det "FAILED" varenda gång vid det testet... måste ha med ostabiliteten ifrån DNS:en att göra antar jag. Får testa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har funderat lite smått över att skaffa mig en xbox 360, men bara för att kunna spela TDU. Vet inte riktigt hur jag ska göra än, det kommer göra ont i plånboken. :'( Men det kommer väl till PC inom en snar framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Men det kommer väl till PC inom en snar framtid? I know. Men min dator i nuläget skulle aldrig någonsin klara av det spelet med skaplig grafik och någolunda hög fps. Därför tänker jag köpa xbox 360, bra grafik och bättre pris än att jag ska käpa en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Då är det ju bara att betala då! X360 är roligt, skulle ha haft lite mer tid till det bara.. just nu står det mest och samlar damm.. men ett nytt spel skulle fixa biffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Okej.. rent teoretiskt här nu. Går det att ladda ner spel och spela dem på Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Okej.. rent teoretiskt här nu. Går det att ladda ner spel och spela dem på Xbox 360? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Okej.. rent teoretiskt här nu. Går det att ladda ner spel och spela dem på Xbox 360? Menar du från busken eller menar du från live? Busken= Nej måste chippa Live= Ja, det är ju till för det. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Menar du från busken eller menar du från live? Busken= Nej måste chippa Live= Ja, det är ju till för det. Eller vad menar du? Japp, jag menade genom chippning. Men det är möjligt alltså? För jag hörde nån säga att det inte var färdigutvecklat än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Japp, jag menade genom chippning. Men det är möjligt alltså? För jag hörde nån säga att det inte var färdigutvecklat än.. Finns chip tror jag, men det enklaste är väl att byta firmware i dvdläsaren.. Men om man vill vara säker på att kunna lire Live resten av sitt xboxliv så är det inte speciellt smart att flasha/chippa.. M$ kommer nog att göra nåt så alla som kör pirat kommer att bli avstängda. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Finns chip tror jag, men det enklaste är väl att byta firmware i dvdläsaren.. Men om man vill vara säker på att kunna lire Live resten av sitt xboxliv så är det inte speciellt smart att flasha/chippa.. M$ kommer nog att göra nåt så alla som kör pirat kommer att bli avstängda. =/ Dom gjorde så på en konsoll som tillhör en jag känner. Jag blev nästan lite smått glad över det. Stopp för fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Dom gjorde så på en konsoll som tillhör en jag känner. Jag blev nästan lite smått glad över det. Stopp för fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Japp, jag menade genom chippning. Men det är möjligt alltså? För jag hörde nån säga att det inte var färdigutvecklat än.. Dom finns nog inget (Bra) Chipp än. Do.c såg jag en liten sak man satte mellan HD och Konsollen. Och så kunde man överför saker mellab datan och konsollen... EGNA Backgrund bilder ! Men något internt chipp som sagt är nog rätt så kört Bara bra. slippa fuskare. Finns chip tror jag, men det enklaste är väl att byta firmware i dvdläsaren.. Men om man vill vara säker på att kunna lire Live resten av sitt xboxliv så är det inte speciellt smart att flasha/chippa.. M$ kommer nog att göra nåt så alla som kör pirat kommer att bli avstängda. =/ Om inte man har ett chipp som man kan stänga av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Dom finns nog inget (Bra) Chipp än. Do.c såg jag en liten sak man satte mellan HD och Konsollen. Och så kunde man överför saker mellab datan och konsollen... EGNA Backgrund bilder ! Men något internt chipp som sagt är nog rätt så kört Bara bra. slippa fuskare. Om inte man har ett chipp som man kan stänga av Sen då man glömmer att stänga av det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Dom finns nog inget (Bra) Chipp än. Do.c såg jag en liten sak man satte mellan HD och Konsollen. Och så kunde man överför saker mellab datan och konsollen... EGNA Backgrund bilder ! Men något internt chipp som sagt är nog rätt så kört Bara bra. slippa fuskare. Om inte man har ett chipp som man kan stänga av Det har man kunnat ha hur länge som helst. Bara att koppla upp sitt xbox mot sin dator med Windows Media Connect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Hmmz, är sugen på ett nytt lir nu, men jag vill inte lägga mer än 300:- Finns det något spel som är roligt för ~300:-? Singleplayer är ett måste, då jag inte vet när jag kommer att skaffa Live nästa gång =) EDIT: Kameo? Redigerad 7 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hmmz, är sugen på ett nytt lir nu, men jag vill inte lägga mer än 300:- Finns det något spel som är roligt för ~300:-? Singleplayer är ett måste, då jag inte vet när jag kommer att skaffa Live nästa gång =) EDIT: Kameo? Inte Kameo what so ever. Om du diggar japansk skit så är Ninety-nine nights ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Inte Kameo what so ever. Om du diggar japansk skit så är Ninety-nine nights ett alternativ. Hmm, lirar ju Flyff, det är väl "Japansk skit", eller nåt annat asiatland.. Har testat N3demot men det kändes inte så frästande =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Det har man kunnat ha hur länge som helst. Bara att koppla upp sitt xbox mot sin dator med Windows Media Connect. Jag menade typ användar bild. Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts