DimpZ Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Ja, här är den, tråden om den mysiga konsollen Xbox360. Här tycker jag att vi kan dela med oss av våra gamertags så vi kan bli friends, ställa frågor och hjälpa varandra. Även spelfrågor som inte behöver en ny tråd kan väl postas här också.. Nån som vet om det finns en karta över alla "gaps" i THP8 demot? ---------------- Gamertag: TheDimpZ Spel: Nhl 07, Gears Of War ---------------- Aja, lås skiten om den inte passar! Redigerad 7 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gamertag: pantburk spel:saints row, dead rising, perfect dark(hittar inte skivan), och gears of war kommer jag få i julklapp säg till om ni vill köra saints row online mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) http://www.glop.org/gamercard/card/ouchbeck.png http://www.glop.org/gamercard/card/swedish%20fuhrer.png Redigerad 16 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Boomer vill du köra saints row nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hade tänkt önska mig Gears Of War och Tony Hawk's Project 8 i julklapp, är det bra spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Boomer vill du köra saints row nångång? Mja, är inte så förtjust i flerspelar läger i Saints Row. Det laggar alldeles för mycket. Men kan la göra ett försök igen. @DimpZ; Japp, GoW är extremt kul spel. Vet dock inte om THP8 är så kul, har bara testat demot. Redigerad 10 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Har också testat demot, riktigt skoj... Får väl titta på några intressanta, sen köpa nåt roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 http://my.livecard.net/shinyb/EscaleraSE.png Har Gears of War, Halo 2 och Saints Row, även om jag aldrig spelat Saints Row online. Mitt Live har gått ut, men jag ska skaffa ett år vid jul. (Oblivion på mitt Gamertag har jag bara lånat-.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hur fixar man en såndär RadiuZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Spel: F.I.P, Halo 2, CoD2 och Kameo. Behöver jag säga nåt om namnet... l l l l \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Gamertag: The gunners 90 Spelar: Gears of war, gears of war, gears of war, gears of war och call of duty 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Önskar mig Xbox360 i julklapp. Om jag får det så ska jag helt klart skaffa CoD 3 och kanske Gears Of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Gamertag: The gunners 90 Spelar: Gears of war, gears of war, gears of war, gears of war och call of duty 3 Så, du har 4 kopior av GoW? @Radiuz; Halo 2 är inget 360 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ska få Xbox360 i jul med GOW kommer skaffa 12 månader Live, Och ngt annat spel tror saints row. litte osäker dock . Sen efter det kommer jag köpa Assasins creed . Och Långt fram GTA 4 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Hur fixar man en såndär RadiuZ? http://my.livecard.net/shinyb/TheDimpZ.png Halo 2 är inget 360 spel. När det, tillsammans med Gears, är det mest spelade spelet över Live på 360:n så är det värt att ta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) http://my.livecard.net/shinyb/TheDimpZ.pngTack! Uppdateras den automatiskt? Redigerad 11 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Här är en recension om dom spelen jag har (OBS väldigtväldigt kort recension). Call of Duty 2; Priceless Perfect Dark Zero; onödigt slöseri med pengar King Kong; Kul, en gång. Quake 4; Riktigt kul Far Cry Instincts Predator; Hemsk kontroll Oblivion; Rawr.. Saints Row; Slår GTA i alla lägen.. nästan The Godfather; PC versionen släng dig i väggen. Gears of War; Helt okey. Dom står i ordningen jag köpte dom också. Från 24 december till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Gears of War; Helt okey. VA!? "Helt okey" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 @Radiuz; Halo 2 är inget 360 spel. Men snart skulle det komma ut nya Halo 2 banor som man måste ha Xbox 360 för att spela. På halo2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Men snart skulle det komma ut nya Halo 2 banor som man måste ha Xbox 360 för att spela. På halo2! Jo det vet jag. @Ceone; Jo, det var för kort och multiplayer är inte kul pga lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts