ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Blarfgh... Har tröttnat rejält på det Wii som jag har lånat. Klarat ut Zelda 100%, spelat wii sports, blablabla. Ärligt talat, jag kommer nog inte att införskaffa ett eget Wii. JÄvla batterislukande cp apparat Och ja juste innan ni börjar klaga, nej jag har inte testat internet grejerna på Wii't och jag tänker inte göra det heller. JUst nu vill jag bara ha tillbaka mitt PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Blarfgh... Har tröttnat rejält på det Wii som jag har lånat. Klarat ut Zelda 100%, spelat wii sports, blablabla. Ärligt talat, jag kommer nog inte att införskaffa ett eget Wii. JÄvla batterislukande cp apparat Och ja juste innan ni börjar klaga, nej jag har inte testat internet grejerna på Wii't och jag tänker inte göra det heller. JUst nu vill jag bara ha tillbaka mitt PS2 Och de andra nya konsolerna slukar inte batterier, eller? Nintendo gjorde som de gjorde för att de vet att laddningsbara batterier inte håller i evigheter, och att ett specialbatteri kostar en förmögenhet. Därför har de bestämt sig för att köra med vanliga AA-batterier. Själv har jag laddningsbara AA-batterier hemma, så jag känner mig lugn. Enda jag kan klaga på att man inte får med några laddningsbara med konsolen, och att man inte kan ladda dom utan att plocka ut dom. Förresten, vem kan klaga på Wiins kvalitet? Wiil it blend? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nu har jag börjat spara till en Wii och undrar vad det finns för spel ute i dagsläget. Finns det några Super Mario spel än? Finns det några riktiga gamla godingar som man kan tanka annars? Funkar alla gamla GC spel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tihi, ska få barnbidrag på fredag/söndag, och 500kr från min moster, så då kan jag köpa min Wiiii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag har skaffat Wii idag, två bilder på min blogg. also bumps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Min polare har Wii, så jäkla skoj är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag har haft wii sen release, och jag kan hålla med om att det är lite segt, eftersom det inte har kommit några intressanta titlar än. Cooking Mama släpptes inte för så länge sen, så det ska jag springa och köpa. Väntar även på Animal Crossing . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Finns ju CoD3, för de stridslystna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ska nog skaffa mig en Wii innom kort. Men frågan är: Går den att koppla ihop med en dator eller hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Cooking Mama är roligt, men det är lite corny. Lirar just nu: The Legend of Zelda: Twilight Princess Cooking Mama: Cook Off Wii Sports Och ska snart få Call of Duty 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Finns ju CoD3, för de stridslystna Inget online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Inget online Finns väl online på wii eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Finns väl online på wii eller? Ja men inte på CoD3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Är sugen på en Wii jag med, nån som har erfarenhet av WiiKey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ska nog skaffa mig en Wii innom kort. Men frågan är: Går den att koppla ihop med en dator eller hårddisk? Varför vill du göra det? Dator har jag ingen aning om vad du menar, men Wii har USB-portar, och något företag har fått i uppdrag att möjliggöra att man kopplar in de flesta sorters USB-utrustning avsett för dator till Wii (alltså mus, tangentbord, hårddisk, kanske skrivare eller Joystick). Men om du vill kunna överföra filer från PC till Wii är det bara att köpa SD-kort. Wii har nämligen inbyggd SD-port för att man ska kunna utöka Wiins inbyggda minne (på ganska ynkliga 500 MB). Får se vad nästa spel blir. Är intresserad av såväl Super Smash Bros som Battalion Wars. Hoppas dessutom på att något seriöst FPS visas på E3. COD3 är det bästa hittills, så kanske jag skaffar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Får se vad nästa spel blir. Är intresserad av såväl Super Smash Bros som Battalion Wars. Hoppas dessutom på att något seriöst FPS visas på E3. COD3 är det bästa hittills, så kanske jag skaffar det. Jag köpte Mario Strikers Charged Football för ett litet tag sedan, och det var roligare än vad jag trodde. Lyckades komma till finalerna i andra "säsongen", och där möter man Diddy Kong som är "pain in the ass". Jag rekommenderar det faktiskt, är nöjd över köpet. Men som vanligt blir det segt i längden, tyvärr. Men kul var det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Fick Wii i fredags i studentpresent.. Ganska kul, har bara Wii sports men ska köpa nått nytt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Varför vill du göra det? Dator har jag ingen aning om vad du menar, men Wii har USB-portar, och något företag har fått i uppdrag att möjliggöra att man kopplar in de flesta sorters USB-utrustning avsett för dator till Wii (alltså mus, tangentbord, hårddisk, kanske skrivare eller Joystick). Men om du vill kunna överföra filer från PC till Wii är det bara att köpa SD-kort. Wii har nämligen inbyggd SD-port för att man ska kunna utöka Wiins inbyggda minne (på ganska ynkliga 500 MB). Därför att just som du sa är det inbyggda minnet i minsta laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Är sugen på en Wii jag med, nån som har erfarenhet av WiiKey? Har också blivit sugen på Wii, så jag själv kikade runt lite om WiiKey och det enda negativa jag har läst att den inte tar alla importspel (tror det var bara runt 70% av alla spel). Vilket kan vara lite småpissigt eftersom spelen släpps tidigare i USA och Japan än i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nytt spel på väg: Soul Calibur Legends. Ett RPG som utspelar sig i Soul Calibur-universumet. Exklusivt till Wii... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts