mR.unicoRn^ Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nån som vet något gratis webbhotell....inte freewebs.com eller beep.com Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här finns iaf en gratis webdomän http://www.dot.tk/sv/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här finns iaf en gratis webdomän http://www.dot.tk/sv/index.html Tack men ...jag använder webb.se till domäner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här på forumet heter det att enda alternativet är www.beffo.se. Annars skulle det heta att www.beffo.se helt klart är ett bra alternativ men det beror också på vad du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Här på forumet heter det att enda alternativet är www.beffo.se. Varför heter det att det skulle vara det enda alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Freewebtown.com låter dig utan någon reklam få tillgång till ordentligt med utrymme prova där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag kan fixa lite utrymme(50 MB, php,MySQL) men det finns lite reklam. pm:a om intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Eh, www.frac.dk har stöd för PHP, dock inte ASP tror jag. Dom har rätt mycket problem med servrarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcoh300 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 En ny webhost jag har använt är 110mb.com Det är det bästa gratis hostingen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 En ny webhost jag har använt är 110mb.com Det är det bästa gratis hostingen som finns Forbidden You don't have permission to access / on this server. Bäst indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Forbidden You don't have permission to access / on this server. Bäst indeed! Maintace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Websamba har jag. Man kan ha asp. Liten text längst nere i hörnet. Här är en sida jag hittade : http://www33.websamba.com/freke/ Websamba Redigerad 12 december, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts