skribb Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 finns det en emu eller behöver man massa andra grejer (jag har inte PS2 bara spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Nej, jag har för mig att de inte finns, jag har liksom checkat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 ja me....bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det gick falska ryckten på internet om att VC kunde laddas hem och att det var arbets kopian.......men det var bara LÖGN!!!!! för det är egentligen virus och det är inte arbets kopian för VC till PC kommer va en konvertering vilket innäber att R* kopierar all data från PS2 verisionen och lägger den på ett nytt system (dator) och att de måste ändra lite i spel-filerna för att det ska funka+att de kanske lägger till några extra grejor!!!! ....SÅ DET SÅ !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts