StellHell Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 bläää började förra onsdagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Själv började jag i 9:an idag (måndag 19/8 ) Och efter första dan längtar jag redan efter nästa sommar lov, men vem gör inte det förresten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Imorgon börjar jag... idag har bara varit en j*vla sorgdag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Vilket jävla helvete Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jo usch, winamp spelar sorglig musik just nu... Det kommer bli mindre tid till GTAsajten också Men jag har i alla fall uppdaterat det mesta nu, bara massa eländig kod kvar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Uch!!! jag har gått i 9:an i 4 dar o jag hatar det redan!!! jag har redan fått ett prov !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Uch!!! jag har gått i 9:an i 4 dar o jag hatar det redan!!! jag har redan fått ett prov !!! Jaha, men inte lika farlig som när jag började gymnasiet förra året. Första dagen fick jag hela tre prov! Engelska, tyska och matematik... Inte så snällt men dom vill bara kolla "vart vi stod", tyvärr så hade man ju glömt bort allt under lovet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jaha, men inte lika farlig som när jag började gymnasiet förra året. Första dagen fick jag hela tre prov! Engelska, tyska och matematik... Inte så snällt men dom vill bara kolla "vart vi stod", tyvärr så hade man ju glömt bort allt under lovet ja det vill dom, jag har ett SO-prov imorgon som nog blir katastrof!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jag kan slappa en vecka till sen börjar 9:an <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Jaha, men inte lika farlig som när jag började gymnasiet förra året. Första dagen fick jag hela tre prov! Engelska, tyska och matematik... Inte så snällt men dom vill bara kolla "vart vi stod", tyvärr så hade man ju glömt bort allt under lovet Jag har börjat "ettan" nu. och jag kommer ha ett matteprov på onsd. för att se vad man kommer ihåg från högstadiet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Varför inte göra om systemet 4 dagar skola och 3 dagar ledigt i veckan det är så jävla segt just nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Själv kan jag slappa en vecka till!!Puhh skönt!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Ä, skit vi fick en ny lärare den här året värka. Hon värka vara skit jobbig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Varför inte göra om systemet 4 dagar skola och 3 dagar ledigt i veckan det är så jävla segt just nu Då skulle vi ju inte få något sommarlov ju Men jag har ända rätt bra schema, jag börjar 12:40 på måndagar och slutar för det mesta 11:30 på tisdagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Då skulle vi ju inte få något sommarlov ju Men jag har ända rätt bra schema, jag börjar 12:40 på måndagar och slutar för det mesta 11:30 på tisdagar. vad lyxigt. jag kommer gå till 17.00 typ 2 dar i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 I 8:an slutade jag 11:50 på onsdagar, blev nästan som en helgdag mitt i veckan. Hade bara tre lektioner den dan, eller fyra om jag ska vara riktigt ärlig, fast en halvtimmes engelska hinner man ju knappt slå upp boken på. Här är mina sluttider i 9:an Måndag: 13:40 Tisdag: 15:20 / 15:00 varannan tisdag. Onsdag: 15:20 Torsdag: 15:20 Fredag: 15:10 För j**ligt http://216.40.241.68/otn/angry/newburn.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 D e såååååå sorglit!!!! inget mera slappa vid sjön hela dan (FAN!!!) Någon borde starta en bränn skolan förening!!! slutar som senast 16.45... på onsdagar slutar jag 11.30 //hata skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Sista terminen i trean var jag ledig varje fredag. Så jävla skönt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Sista terminen i trean var jag ledig varje fredag. Så jävla skönt!!! Varför??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Varför??? Jag hade inga lektioner då.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts