santek Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jack Thompson är i farten igen. Men den här gången är det julgransprydnader(som helt otroligt nog inte har något med vare sig Rockstar eller GTA att göra. ) Saxat från Hallands Nyheter (tyvärr ingen länk) "GRANPORR. Det vore skam att behöva barnförbjuda julen, tycker en advokat i Florida som har stämt ett företag som säljer porriga julgransprydnader. Företagets nio julfigurer som ska hängas i granen är av mer otraditionellt slag. vad är det egentligen som renarna, snögubben och herr och fru Nordpol har för sig? Inte något som barn barn bör se i alla fall, om advokaten Jack Thompson får bestämma. Prydnaderna strider enligt honom emot en lag i Florida som förbjuder att sådant som är skadligt för barn visas öppet eller ligger inom räckhåll på butikshyllor. Föreståndaren försäkrar dock att ytters få barn besöker butiken." Misstänker at vår käre Jack har tagit sig lite vatten döver huvudet. Bör nog bli svårt att vinna det här fallet. Lagen som han hänvisar till måste nog vara väldigt precis för att få till en fällande dom, annars måste han ju bevisa att en naken tomte och en kopulerande ren är skadligt för barn. Det finns såvitt jag vet annat som både visas och säljs öppet är betydligt farligare för barn, exempelvis vapen, bilar, eller fotbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Någon borde skjuta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Någon borde skjuta honom. *räcker upp handen* Ger han aldrig upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har inget att säga alls. Har inte ens sett dessa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Gå och dö eller nått. Bara vi slipper höra från dig mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen dum idé.. Skjuta honom och sen när polisen kommer och tar en så skyller man på att man har spelat för mycket GTAspel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Hittade en länk med artikel och bilder på dekorationerna, de är dock censurerade men jag tror man förstår vad de skall föreställa. :-) http://www.local6.com/spotlight/10479799/detail.html Redigerad 9 december, 2006 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ingen dum idé.. Skjuta honom och sen när polisen kommer och tar en så skyller man på att man har spelat för mycket GTAspel.. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hittade en länk med artikel och bilder på dekorationerna, de är dock censurerade men jag tror man förstår vad de skall föreställa. :-) http://www.local6.com/spotlight/10479799/detail.html Så har dem censurerat. Fan vad fjantigt. Ville ju se granporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) ...granporr. Hehe det har jag inte sett men däremot hört. De som bodde brevid mig för ett tag sedan, phu... För övrigt håller jag med om att Jack Thompson har ett par skruvar lösa... Redigerad 9 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har aldrig hört talas om "granporr" Men thompson borde ju hänga sig eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ja, det var då inte mycket att hänga upp i gran'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ja, det var då inte mycket att hänga upp i gran'... Fyndigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Men skjut psykot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 http://www.local6.com/2006/1130/10431921_240X180.jpg Ja, det var då inte mycket att hänga upp i gran'... Dags att övergå till grönt igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Edit: Jag är cp-skadad. Redigerad 9 december, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Edit: Jag är cp-skadad. Det där tillförde ju tråden jättemycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det där tillförde ju tråden jättemycket... Ungefär lika mycket som det du skrev. Även lika mycket som detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 JAG HATAR USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 JAG HATAR USA. Hej skribb, jag tror inte att det är landet USA som är onda. Men jag tror att den advokaten är det. Kanske borde han dö. vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts