Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Oj oj oj fick ochså humiliation på en bana då fick jag nästan 100ST de du Star Wars Knights Of The Old Republic II. är det nästan som Oblivion att man kan gå och göra Quest här och där eller? Bots på easy? Hur många? Fullt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 I feel ya man. Jag fastnade i år på den där vattenbanan (den då det blir översvämning i någon fabrik) och har faktiskt fått riktig jävla huvudvärk ett antal gånger av det spelet. Den är ändå ganska enkel. Sista bossen i tredje kampanjen är en bitch. Skjuter raketer som dödar en på ett skott. Så ska man springa runt på en fotbollsplan och försöka döda honom.. usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Inget! Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Inget! Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Star Wars Knights Of The Old Republic II. är det nästan som Oblivion att man kan gå och göra Quest här och där eller? Det är mer linjärt än Oblivion, fast det finns givetvis hur många sidequests som helst att göra, precis som på Oblivion. Och enligt mig är huvudstoryn bättre än på Oblivion... Fast nog med OffTopic nu, tror det finns en KotOR 2 tråd någonstans om du undrar mer. EDIT: vad fan, jag fick trippelpost tack vare att sidan slocknade!? Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Haha! SpammarN^ Vill skryta med att det tog 2 år innan jag ens provade WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Vill skryta med att det tog 2 år innan jag ens provade WoW! Jag har inte ens varit i närheten av någon som har spelat det. (när den personen spelade det, that is) Redigerad 9 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag har inte ens varit i närheten av någon som har spelat det. (när den personen spelade det, that is) Edit: Min förra svenskalärare spelar WoW.. Redigerad 9 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag har aldrig spelat ett MMORPG och kommer aldrig göra det heller. *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag har aldrig spelat ett MMORPG och kommer aldrig göra det heller. *Stolt* Då kan du skryta med att du missat något väldigt roligt. Guild Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Jag har vunnit flest priser/tävlingar på GAME I Helsingborg. XBOX360 Core var en av de...sålde den efter en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts