Roxxy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klarade mer än 50% på GT2 på 12h! Det är respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klarat alla 3 kampanjer på Duke Nukem 3D, och hittat alla secrets på alla banor (jobbigaste jag gjort tror jag) Jag och en polare klarade ut Resident Evil 2 på alla svårighetsgrader på ett par timmar. Minns faktist inte hur lång tid det tog och hur många svårighetsgrader det är, men vi var jävligt nöjda så det var antagligen en bra tid, vi fick iaf A på alla grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klarat GTA VC på 2 timmar och 12 min. Klarat SA till 100% 3 ggr och storyn hur många gånger som helst, typ 27 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Klarat alla 3 kampanjer på Duke Nukem 3D, och hittat alla secrets på alla banor (jobbigaste jag gjort tror jag) I feel ya man. Jag fastnade i år på den där vattenbanan (den då det blir översvämning i någon fabrik) och har faktiskt fått riktig jävla huvudvärk ett antal gånger av det spelet. Redigerad 9 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har klarat CoD på datorn på det svåraste utan att ha dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har fått 4 miljoner poäng i combo på American wasteland utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Slutade med world of warcraft. Slå det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Tog 60 på min gratismånad på wow edit: @Colan_K: Slutade oxo wow, det är svårt som fan o göra det när man väl är fast Redigerad 9 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har fått 4 miljoner poäng i combo på American wasteland utan fusk Det är ingenting, sätter säkert +100 mil nu även fast jag inte kört på ett halv år. Hmm, utklassade alla i Gtasajtens SA stunttävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har en XP dator från 2002 å desperados 1 hackar för mig Slå de ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Ägde en arbetare på GAME i Wii bowling (mer än 40 poäng) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag har varvat Gun Smoke till Nintendo 8-bitars på tolv minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 edit: @Colan_K: Slutade oxo wow, det är svårt som fan o göra det när man väl är fast Sant. Det är läskigt hur folk fastnar för spel alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 HAre gjort Double Kills på Q3 Arena vad är KotOR 2 det för spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 vad är KotOR 2 det för spel?? Starwars Knights of the old republic 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 KotOR 2 det för spel?? Som simpan sa, Star Wars Knights Of The Old Republic II. Titta, titta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) HAre gjort Double Kills på Q3 Arena vad är KotOR 2 det för spel?? Har du gjort en double kill i Q3? Och det ska du skryta med? Haha! Då kan jag skryta med att jag har fått 63 humiliation på en match, detta var såklart från min Q3 tid. Vilket var jätte länge sen. Redigerad 9 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Vi är några från min klass som har en sida där vi samlar massor av rekord i olika spel, här. Just nu har jag inte något rekord förutom att jag är på den förlorande sidan i både längst och kortast DotA-game, fast det kanske inte är så mycket att skryta över. Innehöll tidigare nanaca-crash rekordet, som låg på 11k, det är väl rätt hyffsat ändå? Oh, sidan är skapad av Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Har fått en biljon poäng på 3d pinball. Redigerad 9 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har du gjort en double kill i Q3? Och det ska du skryta med? Haha! Då kan jag skryta med att jag har fått 63 humiliation på en match, detta var såklart från min Q3 tid. Vilket var jätte länge sen. Oj oj oj fick ochså humiliation på en bana då fick jag nästan 100ST de du Star Wars Knights Of The Old Republic II. är det nästan som Oblivion att man kan gå och göra Quest här och där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts