Jump to content

Skryt tråden

Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klarat alla 3 kampanjer på Duke Nukem 3D, och hittat alla secrets på alla banor (jobbigaste jag gjort tror jag)

Jag och en polare klarade ut Resident Evil 2 på alla svårighetsgrader på ett par timmar. Minns faktist inte hur lång tid det tog och hur många svårighetsgrader det är, men vi var jävligt nöjda så det var antagligen en bra tid, vi fick iaf A på alla grader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarat alla 3 kampanjer på Duke Nukem 3D, och hittat alla secrets på alla banor (jobbigaste jag gjort tror jag)

I feel ya man. Jag fastnade i år på den där vattenbanan (den då det blir översvämning i någon fabrik) och har faktiskt fått riktig jävla huvudvärk ett antal gånger av det spelet. :ermm:

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAre gjort Double Kills på Q3 Arena vad är KotOR 2 det för spel??

Har du gjort en double kill i Q3? Och det ska du skryta med? Haha! Då kan jag skryta med att jag har fått 63 humiliation på en match, detta var såklart från min Q3 tid. Vilket var jätte länge sen.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är några från min klass som har en sida där vi samlar massor av rekord i olika spel, här.

Just nu har jag inte något rekord förutom att jag är på den förlorande sidan i både längst och kortast DotA-game, fast det kanske inte är så mycket att skryta över.

Innehöll tidigare nanaca-crash rekordet, som låg på 11k, det är väl rätt hyffsat ändå?

Oh, sidan är skapad av Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du gjort en double kill i Q3? Och det ska du skryta med? Haha! Då kan jag skryta med att jag har fått 63 humiliation på en match, detta var såklart från min Q3 tid. Vilket var jätte länge sen.

medal_gauntlet_813175_0.jpg

Oj oj oj fick ochså humiliation på en bana då fick jag nästan 100ST de du :rolleyes:

Star Wars Knights Of The Old Republic II. är det nästan som Oblivion att man kan gå och göra Quest här och där eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor