Jump to content

Skryt tråden

Pixiegnom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öhm, klarade ut San Andreas på fyra dagar efter releasen? Och sen har jag klarat ut det typ 8,5 ggr sen dess.! :)

Skäms. Ett så bra spel som GTA ska man njuuuuuta av och inte speeda igenom ffs. :ermm:

---

Jag har gjort en ca 40 minuters film i The Movies; How The East Was Lost, en modern scifi-västern.

Stolt? Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På två timmar :) då måste du ha sprungit genom hela spelet och de är väl omöjligt :ermm: men det kan vara möjligt, har aldrig testat.

Lägg till att jag endast blev upptäckt två gånger (under Ocelot-Unit-Fighten) och att jag inte dödade någon så har du ett grymt rekord. För här ska man ju skryta! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, det är väl ingenting märkvärdigt? Det har moi också gjort men eftersom GF är ett ganska lätt spel så lät jag det vara osagt. Däremot om någon har klarat äventyrspel som.. hmm låt mig se nu.. .Black Dahlia t.ex. utan walktroughs m.m. -så är DET respekt.

Vet inte om det är så svårt, men jag anser det som ett grymt bra spel, vilket alla bör testa. Att ha klarat Grim Fandango, är som att ha besökt någon speciellt ovanlig sevärdhet - kanske inte riktigt svårt, men något man är stolt över, typ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, det är väl ingenting märkvärdigt? Det har moi också gjort men eftersom GF är ett ganska lätt spel så lät jag det vara osagt. Däremot om någon har klarat äventyrspel som.. hmm låt mig se nu.. .Black Dahlia t.ex. utan walktroughs m.m. -så är DET respekt.

Jag tycker det är svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäms. Ett så bra spel som GTA ska man njuuuuuta av och inte speeda igenom ffs. :ermm:

Jag njöt av det! ;) Bara att jag gjorde det i sträck, istället för att göra det lite i taget! :P Sen njöt jag minst lika mkt dom andra gångerna jag klarade det också! :D

Sen har jag inte så mkt, brukar inte vara nå speeeciell på spel... Kanske att jag klarade ut MGS2 på 9 timmar första försöket? :) Men det är kanske inte så bra, det är ett kort spel. Och hälften är ju cutscenes! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor