Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har knivat 4 i rad på Counter-Strike Condition Zero. Easy-botar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jaa här hade jag tänkt att man kunde skryta om saker man lyckats me när de gäller spel, t.ex 100% på GTA å sånt Jag kan börja med att jag sprayat 99 tags på GTA SA Jag har sprayat 100 st Jag har klarat MGS3 på prick två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har klarat Silent hill 3, jag tror det var 7 ggr på en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag har sprayat 100 st Jag har klarat MGS3 på prick två timmar. På två timmar då måste du ha sprungit genom hela spelet och de är väl omöjligt men det kan vara möjligt, har aldrig testat. Har löst harpan runt 30 gånger på runt 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Klarat 100 på alla banor på SNES-spelet Yoshi Island. Det är väll det enda jag har att komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Klarat 100 på alla banor på SNES-spelet Yoshi Island. Det är väll det enda jag har att komma med. Aha! Det har jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klarade San Andreas på 4 dagar . Andra gången jag klarade det iofs, men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Öhm, klarade ut San Andreas på fyra dagar efter releasen? Och sen har jag klarat ut det typ 8,5 ggr sen dess.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Öhm, klarade ut San Andreas på fyra dagar efter releasen? Och sen har jag klarat ut det typ 8,5 ggr sen dess.! Jaja, men jag spelade inte 24 timmar om dygnet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jaja, men jag spelade inte 24 timmar om dygnet heller. Menade inte att slå dig, hade inte ens läst ditt inlägg innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Öhm, klarade ut San Andreas på fyra dagar efter releasen? Och sen har jag klarat ut det typ 8,5 ggr sen dess.! Menade inte att slå dig, hade inte ens läst ditt inlägg innan! Okej, det tror vi på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej, det tror vi på... Tydligen inte du, du måste vara helt pantad. Håll dig Ontopic så kan du PMa mig om du har nåt problem du vill ha hjälp att rätta till.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Vunnit 20 av 27 betapetmatcher. Av de återstående sju är tre förlorade, tre avbrutna och en oavgjord. samt Redigerad 9 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Öhm, klarade ut San Andreas på fyra dagar efter releasen? Och sen har jag klarat ut det typ 8,5 ggr sen dess.! Skäms. Ett så bra spel som GTA ska man njuuuuuta av och inte speeda igenom ffs. --- Jag har gjort en ca 40 minuters film i The Movies; How The East Was Lost, en modern scifi-västern. Stolt? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 På två timmar då måste du ha sprungit genom hela spelet och de är väl omöjligt men det kan vara möjligt, har aldrig testat. Lägg till att jag endast blev upptäckt två gånger (under Ocelot-Unit-Fighten) och att jag inte dödade någon så har du ett grymt rekord. För här ska man ju skryta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Klarat hela Grim fandango utan en någon endaste hjälp från någon. Det är respekt. Själv har man väl inga större bragder att skryta med, tyvärr(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det är respekt. Bah, det är väl ingenting märkvärdigt? Det har moi också gjort men eftersom GF är ett ganska lätt spel så lät jag det vara osagt. Däremot om någon har klarat äventyrspel som.. hmm låt mig se nu.. .Black Dahlia t.ex. utan walktroughs m.m. -så är DET respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bah, det är väl ingenting märkvärdigt? Det har moi också gjort men eftersom GF är ett ganska lätt spel så lät jag det vara osagt. Däremot om någon har klarat äventyrspel som.. hmm låt mig se nu.. .Black Dahlia t.ex. utan walktroughs m.m. -så är DET respekt. Vet inte om det är så svårt, men jag anser det som ett grymt bra spel, vilket alla bör testa. Att ha klarat Grim Fandango, är som att ha besökt någon speciellt ovanlig sevärdhet - kanske inte riktigt svårt, men något man är stolt över, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Bah, det är väl ingenting märkvärdigt? Det har moi också gjort men eftersom GF är ett ganska lätt spel så lät jag det vara osagt. Däremot om någon har klarat äventyrspel som.. hmm låt mig se nu.. .Black Dahlia t.ex. utan walktroughs m.m. -så är DET respekt. Jag tycker det är svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Skäms. Ett så bra spel som GTA ska man njuuuuuta av och inte speeda igenom ffs. Jag njöt av det! Bara att jag gjorde det i sträck, istället för att göra det lite i taget! Sen njöt jag minst lika mkt dom andra gångerna jag klarade det också! Sen har jag inte så mkt, brukar inte vara nå speeeciell på spel... Kanske att jag klarade ut MGS2 på 9 timmar första försöket? Men det är kanske inte så bra, det är ett kort spel. Och hälften är ju cutscenes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts