Pixiegnom Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jaa här hade jag tänkt att man kunde skryta om saker man lyckats me när de gäller spel, t.ex 100% på GTA å sånt Jag kan börja med att jag sprayat 99 tags på GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jaa här hade jag tänkt att man kunde skryta om saker man lyckats me när de gäller spel, t.ex 100% på GTA å sånt Jag kan börja med att jag sprayat 99 tags på GTA SA .. med karta är det ju inte så svårt, men jag antar att du inte har använt dig av en. Hm, har nog faktiskt inga "spel-skryt". Nej, faktiskt inte. Varför skriver jag här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 .. med karta är det ju inte så svårt, men jag antar att du inte har använt dig av en. Hm, har nog faktiskt inga "spel-skryt". Nej, faktiskt inte. Varför skriver jag här då? Jag hade karta Men nu ska vi inte trycka ner varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Hm, har klarat alla quests som går att klara på KotOR 2. Typ. Inget att vara stolt över iofs, i know... Redigerad 8 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har fångat alla apor i spelet Ape Escape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hm, har klarat alla quests som går att klara på KotOR 2. Typ. Inget att vara stolt över iofs, i know... Hmm.. jag fastnade direkt i de spelet, kom till föstan stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har löst Harpan ett flertal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Hmm.. jag fastnade direkt i de spelet, kom till föstan stan Just det att det ibland är lite kluriga quests som gör att jag älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har fångat alla apor i spelet Ape Escape Fan det spelet var ju grymt! Ont, nu måste jag ju också komma med nåt, hmm.. Jag har tagit 5st med HE i cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Med scout och usp tog jag fem hs under en pcw, då menar jag utan att ladda om vapnena eftersom de kom från olika håll i en så tät följd. Det var under mina aktiva cs-år, då jag var ungefär 34782,91 gånger så bra mot vad jag är nu. Jag var lite darrig efter av adrenalinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Fan det spelet var ju grymt! - Har även spelat Super Smash Bros. Melee i ca 8 timmar utan någon som helst paus. Redigerad 8 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag kan bumpa i gta omfg!!1!11!!!!!1!1111!!ett Jag har vunnit över en Pokerbot på högsta nivån. Det var kewl. Och... Särskrivning is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Att jag ( och 29 andra ) nyss slog ner onyxia, första gången jag varit med. : ) ... World of warcraft om ni inte visste ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Speedrunnar Tony Hawks Underground på ~2h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Klarat hela Grim fandango utan en någon endaste hjälp från någon. Tagit 2 hardest själv på AoE II. Kommit till level 80 på progressquest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har löst Harpan ett flertal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Vet inte riktigt meeen. Är rätt stolt med att jag klarade ut Halo 2 på två dagar (Heroic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har klarat alla quests på Zelda: OoT och Majoras mask. (dvs, tagit alla masker, hjärtbitar, tagit alla skulltilas m.m.) Utan fusk (såklart). (nog de enda spelen jag verkligen klarat till 100%, iaf vad jag vill skryta med). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Speedrunnar Tony Hawks Underground på ~2h. Inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har knivat 4 i rad på Counter-Strike Condition Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts