Jump to content

Vinnarna i forumgalan 2006!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Var det hemligt? I så fall ber jag om ursäkt :)

Råkar nämligen se saker, ganska mycket saker - ibland mer än man vill se.

Åhå, nu förstår jag. Du har övervakat beffo. ;)

Nej, det var inte jag som gjorde den, men jag tyckte det var synd att bakgrunden inte var transparetn på mini-pokalerna, så jag fixade till det. Om Vice. lägger in dem eller inte är en annan femma. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Det känns som om jag ska göra någonting nu.

Vilken text tycker ni vinnarna ska få?

Texten "Forumit 2006" och det är en länk till den här topicen kanske skulle vara någonting?

Länk verkar lite väl hightech. En text duger gott. (Helst skulle man ju vilja ha texten "Trevligaste forumiten -06" men det är väl för mycket begärt. ;) )

Men sen kan man ju inte ge den till t.ex. Årets offtopictråd, årets tråd o.s.v. För det är ju inte trådskaparen som ska ha äran för det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk verkar lite väl hightech. En text duger gott. (Helst skulle man ju vilja ha texten "Trevligaste forumiten -06" men det är väl för mycket begärt. ;) )

Nej. Hultenius verkade inte så på med det.. Med tanke på att det skulle kräva att han skrev olika på alla. Skulle bli enklare om alla fix detsamma. Men en länk tycker jag bara skulle vara bra. Om det går.

Men sen kan man ju inte ge den till t.ex. Årets offtopictråd, årets tråd o.s.v. För det är ju inte trådskaparen som ska ha äran för det. :)

Nej, jag tänkte på det också. Bla. att tråden borde stå först eftersom att det är den som vunnit. Och dem som skapat trådarna får tyvärr ingen text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som om jag ska göra någonting nu.

Vilken text tycker ni vinnarna ska få?

Texten "Forumit 2006" och det är en länk till den här topicen kanske skulle vara någonting?

Som jag sagt tidigare borde "priset", i jämlikhetens namn, på sin höjd vara en klistrad tråd med medlemmarnas namn och inget annat. Tro nu inte att jag är bitter här, åh nej, jag hade samma åsikt redan innan nomineringarna.

Grattis till vinnarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort Grattis till alla er som vann!

R2D2: Det var ren otur. Jag har suttit från kl 15:00 idag till 20:00 odag och först kollat igenom alla rösterna och sedan räknat dem. Det tog längre tid än jag trodde och när klockan närmade sig 21:00 hade jag panik. Precis när jag postade stod det att maxgränsen för bilder var nådd så jag fick ta bort första bästa. Din var överst. ;)

Men alla pokalerna kommer att stoppas in i intervjuerna

Siana: ber mycket om ursäkt till dig. Jag hade lite olika förslag på pokaler och han inte diskutera med dig innan jag bestämde mig. Inte meningen att be dig sedan gå bakom ryggen på dig. Helt mitt fel men jag har bara tidsbrist att skyla på.

ViceX: Kanske texten "Gala vinnare -06"?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Galna Vinnare" låter bättre.

Vice, tycker du att den som används nu är snyggare eller bara mindre? Nyfiken.

Om jag ska vara ärlig så ser din version ut lite som en rosett av något slag.. ;)

Fast den nuvarande är väl inte superöverduperläcker heller, men. Det är ju tanken som räknas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Winnercast!

Behöver veta vad jag ska skriva till Hultenius. Säg vad ni tycker.

Min vote:

Member group: Hedersmedlem (Dock inte om man vann årets noob el. liknande)

Och sedan högst upp står "Vinnare i Forumgalan 06"

Detta är alltså --

<-----------------

Det vi snackar om.

Hultenius sa nej till brickan med Vinnare för att man kunde förväxlas med moderatorerna/adminsen.

Men då föreslog han att vinnarna hamnar i membergroup Hedersmedlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hedersmedlem är ju nice. Men går han verkligen med på det? Verkar lite för lätt att hamna där. Men men... Det är ju en ära.

Annars bara en text med typ Galavinnare-06 (obeservera inget mellanrum!!! ;) )

Jo han gav det själv som exempel. Men sedan stannar bara hedersmedlems titeln tils nästa år då den överlämnas till någon annan.

Och det är just den texten jag behöver hjälp med. Vad ska det vara? Galavinnare -06, Forumiternas Forumit, Fuck me Im Famous, Hej hej hej hej hej spam spam eller Blabla. Det är det jag vill få reda på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo han gav det själv som exempel. Men sedan stannar bara hedersmedlems titeln tils nästa år då den överlämnas till någon annan.

Och det är just den texten jag behöver hjälp med. Vad ska det vara? Galavinnare -06, Forumiternas Forumit, Fuck me Im Famous, Hej hej hej hej hej spam spam eller Blabla. Det är det jag vill få reda på.

Men det låter ju toppen! Skriv det utryckligen till honom. Att man bara är det ett år.

Jag röstar för galavinnare -06 kort och gott

Länk till kommentar
Dela på andra sidor