Vice. Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) *Resultat presenteras 21:00* Vänligen posta inte i tråden Anledningen till att den kommer upp nu är att jag måste hinna länka och lägga in alla bilder innan kl 21:00. Namnen editeras in prick 21:00 Redigerad 8 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Vinnarna i årets forumgala 2006! http://img113.imageshack.us/img113/3312/gtasajtenfa061sp6.png "Årets hjälpsammaste forumit" Vinnaren är: R2D2 med 69.5% av rösterna! På andra plats kommer Pain To ThE MaX med 21.7% av rösterna! Stort grattis till er. "Årets trevligaste forumit" Vinnaren är: Kebab med 52% av rösterna! På andra plats kommer Vice. 32% med av rösterna! Stort Grattis till er! "Årets Admin/Moderator" Vinnaren är: StellHell 48% med av rösterna! På andra plats kommer KalleR med 36% av rösterna! Ett stort grattis till er! "Årets nykomling" Vinnaren är: Lajnux med 52% av rösterna! http://img201.imageshack.us/img201/7595/namnlsti7.png På andra plats kommer Eudoros med 39% av rösterna! Ett stort grattis till er "Årets avatar" Har Jacker som vann med 60.8% rösterna! På andra plats kommer Siana med 30.4% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets signatur" Innehavs av Panimala, som vann med 37% av rösterna! Inte långt efter kommer KalleR som fick 36.3% av rösterna! Ett stort grattis till er! "Årets tråd" Vann: Lance Vance Dance med "Dagens lol"(som dessvärre är låst, det är snart jul man skall faktiskt vara snäll då... ), som fick 71.4% av rösterna! På andra plats kom Roller_Girl med "Klardröm-tråden" som fick 19% av rösterna! Stort Grattis till er! "Årets mest respekterade medlem" Var: Vice. som fick 39.1% av rösterna tätt följt av SlewME som hade 34.7% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets mest ägda medlem" Vanns av: rabarben, som blev ägd i "Snygga tjejer och killar". Han vann med 56% av rösterna! Andra plats togs av: SixXe. som fick 24% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets roligaste medlem" Blev: StellHell med 47.8% av rösterna. Andra platsen kneps av: pico som fick 43.4% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets roligaste intervju" Vanns av: metoc7 med 72.7% av rösterna!!! Andra platsen gick till: corleones som fick 18.2% av rösterna! Ett stort Grattis till er. "Årets hederspris" Vanns av: Vice. som fick 75% av rösterna Andra platsen gick till: SlewME med 16.7% av rösterna! Ett stort Grattis till er. "Årets lol, från dagens lol." Vann: Jacker, med "Tommy skrattar" som fick 65.2% av rösterna. Andra platsen gick till: Tackleberry, och hans "Bestefar og jeg" som fick 30.4% av rösterna! Ett strot Grattis till er! ”Årets citat" Gjordes av: rabarben och hans ”Daimstrut är gott!” som fick 48.1% av rösterna. Andra platsen fick Corleone som även fick 40.7% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets Comeback" Gjordes av: Misterwhoopee som fick 41.6% av rösterna! Och på andra plats kom Funnylin med 29.1% av rösterna! Stort Grattis till er! "Årets offtopic tråd" Skapades av: Rabarben och det var "Skånetråden" som vann med 60% av rösterna! Andra platsen fick KalleR med "Bild på dig själv-tråden" som fick 30% av rösterna! Ett stort grattis till er! "Årets gräl" Hölls mellan: StellHell och många och de fick 87.5% av rösterna! På andra plats kom: Rabarben med sitt bråk i "Skånetråden" som fick 12.5% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets debattör" Är: SlewME som fick 43.5% av rösterna! På andra plats kom: Skribb med 30.4% av rösterna! Ett stort grattis till er! "Årets konstnär" Är: Patrik som vann med 60.8% av rösterna! Andraplatsen gick till: AngryAxel som fick 26% av rösterna! Ett stort Grattis till er! "Årets skribent" Är: Skribb som fick 39.1% av rösterna! Andra platsen går till: okka som fick 34.7% av rösterna! Redigerad 8 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Tack så mycket, känns mycket mer hedrande än jag hade kunnat tänka mig! Enligt min åsikt vann jag en av de mest prestigefyllda priserna också! 52%, det är faktiskt riktigt mycket. Grattis alla in andra också! Och grattis till alla forumiter som lät bli att skriva i den här tråden innan kl. 21, det trodde jag inte ni/vi skulle klara av Redigerad 8 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är nöjd med min 2:a plats på "Årets Nykomling", då jag joinade -05... Men iofs var det detta år jag verkligen började skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis till alla. Varför fick jag ingen pokal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis til alla vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Först och främst. Tack till alla som röstade på mig, även fast det inte alltid tog mig till toppen, men en vann jag på. Tack för det. För det andra, ett stort grattis till Vice. som faktiskt vann hela TVÅ nomineringar! Stort grattis "pappa" För det tredje, grattis till er andra. Blev det någon text under avataren för vinnarna? ^^ Redigerad 8 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Blev det någon text under avataren för vinnarna? ^^ Ja, just det ja! Det var VickeX som höll i de kontakterna va? Fast det funkar ju inte för alla kategorier dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ett stort grattis till alla som vunnit! Och alla ni som inte vann, vi gillar er också! Håller med Kebab, starkt jobbat att ingen skrev i tråden innan 21! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tack till alla som röstade på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis till alla! ...det var en fin pokal du fått tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Grattis till alla pristagare och även till er som var med och inte fick pris! Grattis ! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Aw, freakin' Jacker. Jaja, ett andrapris är alltid något. Så, Vice, varför använde du inte min pokal? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zidt0nc0pc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Aw, freakin' Jacker. Jaja, ett andrapris är alltid något. Så, Vice, varför använde du inte min pokal? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zidt0nc0pc.png Lite stor? Antes var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Lite stor? Antes var mindre. Det är ju bara att förminska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Lite stor? Antes var mindre. *Kolla sig över axlarna* Huh? Ich? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 *Kolla sig över axlarna* Huh? Ich? Var det hemligt? I så fall ber jag om ursäkt Råkar nämligen se saker, ganska mycket saker - ibland mer än man vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 *Kolla sig över axlarna* Huh? Ich? Haha, ska du hålla saker hemligt kan du inte ladda upp sakerna på beffo Ja, jag avslöjar ännu mer, men de flesta borde förstå vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts