Andy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nån som kan posta modden? Alltså, inte själva kläderna eller så utan själva "styret" och det som han kör. http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ostrider+GTA+Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nån som kan posta modden? Alltså, inte själva kläderna eller så utan själva "styret" och det som han kör. http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ostrider+GTA+Sa Motorcykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det är en motorcykel mod, samt en mod som får fram hastighetsmätaren och en för att få den vinkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andy Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ingen som kan fixa fram den "vinkeln" då? :& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Gå in på www.tocaedit.com där finns sa cam hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Gå in på www.tocaedit.com där finns sa cam hack Det är inte camhack, läste nånstans om en mod som lägger till en extra vinkel där man ser från kupen i bilen/motorcykeln/flygplanet! Orkar dock inte hitta den nu. Edit, det är visst camhack.! Redigerad 9 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ediz Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Kolla här! Camerahack/Speedometer Download: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Du ska ju såklart ha den som stöder SAMP (Kudos to 'Silent' på GTAFRP) 15 vyer (inklusive de 5? andra) samt "Free look" och att du kan ställa in saker på Hastighetsmätaren, etc. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Du ska ju såklart ha den som stöder SAMP (Kudos to 'Silent' på GTAFRP) 15 vyer (inklusive de 5? andra) samt "Free look" och att du kan ställa in saker på Hastighetsmätaren, etc. ! Som jag har letat efter en SA-MP camhack!!!!!... Jag tackar och åter Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Som jag har letat efter en SA-MP camhack!!!!!... Jag tackar och åter Tackar! Ingen fara.. Sökte också som fan innan "Silent" gav oss dödliga en länk! Wehoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts