antepanteboy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Här är mitt bidrag till Julfotografitävlingen. What i said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ledsen, men jag drar mig ur: Vintern lyste med sin frånvaro i år, och därmed blev det inga 'vintriga' fotografier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Jag kan vara med, om ni accepterar att jag kommer med mitt bidrag nu? Jag kommer ändå knappast vinna. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/la3l0te9sp.PNG Om ni kan vara så vänlig att låta mig vara med. Redigerad 1 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Satan i gatan! En dag efter deadline! Jag har en prefekt bild, lägger upp den här inom 10 minuter. (Hoppas Siana inte har vaknat än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Lägg du upp din bild så avslutar jag tävlingen sen. Själv kommer jag inte ställa upp. Ingen snö, inget vinterfoto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ah, tackar. Orkade inte med ram och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Snälla, ta med min också. Har varit fjällen utan tillgång till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Snälla, ta med min också. Har varit fjällen utan tillgång till dator. Är det i Sälen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts