VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 What he said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Drar mig ur tävlingen. Säger lycka till, till Kobbe som står först på reservlistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Drar mig ur och släpper in Spam Snuten istället, blir stressigt dom kommande dagarna, och ingen snö ska komma enligt vädret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Gillade den här, så jag använder nog den Photoshop är till för mesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Gillade den här, så jag använder nog den Photoshop är till för mesar Och mobilen är till för att ringa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Och mobilen är till för att ringa med. Äsch då Inte en sån här mobil. Det är mera en kamera som man kan ringa med imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Asså jag är inte med jag skev att jag var med OM jag fotar någon bra bild, vilket jag inte gjort Redigerad 28 december, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 På grund av brist på snö valde jag att fixa ihop någonting att fota inomhus. Hittade ett par små tomtar och placerade dem på olika ställen och lekte med lite inställningar och vinklar. Här är iaf resultatet: Svart och vit: Vet inte om jag ska ställa upp med den med färg eller inte, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 På grund av brist på snö valde jag att fixa ihop någonting att fota inomhus. Hittade ett par små tomtar och placerade dem på olika ställen och lekte med lite inställningar och vinklar. Här är iaf resultatet: Svart och vit: Vet inte om jag ska ställa upp med den med färg eller inte, vad tycker ni? Färg tycker jag, så att man får med det röda.. Mera jul av det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 På grund av brist på snö valde jag att fixa ihop någonting att fota inomhus. Hittade ett par små tomtar och placerade dem på olika ställen och lekte med lite inställningar och vinklar. Här är iaf resultatet: Svart och vit: Vet inte om jag ska ställa upp med den med färg eller inte, vad tycker ni? Lätt i färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Sätt upp mig på reservlistan med denna Min kompis lillasyster! Så jävla söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ställer upp med den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Offtopic Fan, jag kan bara se 10% av en bild, när det är en länk till en miniatyr som ligger på beffo. Miniatyren kan jag se, men när jag klickar på den kommer bara lite av bilden fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Imponerande bilder, herr Tackle och fru Spam. Mycket fina. Vad gäller din fråga, Tackle, så slår jag - av precis samma anledning som spajdermän lade på bordet - ett slag för bilden i färg. Den var grann. Grannast av mina fotografier var nog den här: BONZAI!!! …eller…? Ställer i alla fall upp med den. Redigerad 29 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Imponerande bilder, herr Tackle och fru Spam. Mycket fina. Vad gäller din fråga, Tackle, så slår jag - av precis samma anledning som spajdermän lade på bordet - ett slag för bilden i färg. Den var grann. Grannast av mina fotografier var nog den här: BONZAI!!! …eller…? Ställer i alla fall upp med den. Vad är det för oskärpa längst ner till vänster? Ett finger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vad är det för oskärpa längst ner till vänster? Ett finger? Jupp, ett finger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jupp, ett finger. Synd, utan den så hade det varit en perfekt bild. Snygg ändå men, inte lika snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Här är mitt bidrag! Kvalitén är väl ingen hitt, det är därför jag har förminskat fotot så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Okej, men då blir detta mitt bidrag alltså: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Okej, men då blir detta mitt bidrag alltså: Riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts