RavenE Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Quickie: I trådtiteln står det Julfotografering men i Tråden står det Vinterfotografering... Vilken ska man rätta sig efter? Temat är Vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Corleone ställer mer än gärna upp med ett bidrag. Redigerad 8 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Quickie: I trådtiteln står det Julfotografering men i Tråden står det Vinterfotografering... Vilken ska man rätta sig efter? Vinterfotografering, en administratör/moderator får gärna ändra titeln. Däremot är det många som förknippar vintern med jul, så det gör ju inget om du gör ett jultema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AS CoLD AS iCE Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är med om det blir mera vinter här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Den här gången skall jag vara med. Om det är okej ... Redigerad 9 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag anmäler mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag är med! Edit: det är ju bra med jultema, eftersom det känns som vintern är långt borta. Redigerad 9 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Corleone ställer mer än gärna upp med ett bidrag. Skriv upp mig, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Råkade bara ändra "anmälda"- siffran och glömde skriva upp dig förut Corleone, mi scusi. Så, 20 är anmälda. Om fler anmäler sig hamnar de på reservlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Fråga: Är det tillåtet at tävla med en bild som tagits innan tävlingen börjat? Ex. "Mjo, denna bild som jag tog vintern '03 var fin, jag tävlar med den!" Edit: Personligen, tycker jag att det tar bort en del av charmen med tävlingen, och de som har ett 10-gb lager med bilder har en klar fördel. På detta sätt jämnas oddsen ut en aning. Redigerad 9 december, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Fråga: Är det tillåtet at tävla med en bild som tagits innan tävlingen börjat? Ex. "Mjo, denna bild som jag tog vintern '03 var fin, jag tävlar med den!" Jag tycker det verkar okej, så länge man har tagit bilden själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag tycker det verkar okej, så länge man har tagit bilden själv. Aa, det är ändå ingen som vet när man har tagit bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Man får tävla med vilken bild som helst (förutom bilder som varit med i gamla tävlingar) så länge som det är publiceraren som är fotografen. Hur som helst är det klart roligare om man tar bilden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Drar upp tråden så tävlingen blir aktuell igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 När är sista dagen för inlämning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Inget sådant är bestämt, och jag vill gärna ha förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Preliminärt, nyår? Jag menar, de flesta är väl snölösa, och jag har inte sett några väderprognoser, men jag hoppas och tror ändå på att snön kommer dagen inan dagen innan julafton, vilket skulle ge ~1 vecka till att fotografera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Kan inte bestämma mig! Redigerad 16 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts